Gå til innhold

Årsavgift

Anbefalte innlegg

Jeg liker å lese på forumet og er ofte innom og sjekker, men har lite tid til å skrive selv, så derfor svarer jeg etter alle andre i denne tråden nå😂

Sminke var en viktig hobby for meg da jeg var student og en liten flukt fra hverdagen da jeg begynte å jobbe, men nå som jeg har fått barn og fortsatt er lærer (som innebærer en del kveldsarbeid når lisjn sover) så er det mye annet jeg vil bruke tida mi på. Jeg poster mest i shopping og bruke-opp dagbok, og siden både forbruk og bruk har gått ned blir det rimelig sjelden 

Selv om jeg er betalende medlem nå blir jeg nok ikke å fortsette med det om prisen går opp. For meg er snapchat og en ev. Facebook-gruppe en god erstatning. Det har vært supert å være her i så mange år da, og jeg elsker forum-nisse-gaving🎅

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Nora

21

• Frøken Lilla

9

• Wasabi

7

• Heidrun

6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei dere Nå skal muligheten til å betale en årsavgift være oppe. Den ligger i menyen i toppen av siden og heter "subscriptions". Der kan man betale 150 kr, og om ett år vil man få en epost om å

Aktive medlemmer vil si medlemmer som har betalt innen de siste 12 mnd.  Ang donasjonbaren så tenker jeg at ved å ha faste beløp at folk kanskje betaler høyere beløp en om de skal skrive inn selv

Jeg er enig i mye av det du skriver @Michelle. Samtidig tenker jeg jo at vi er nok en del som gjerne vil prøve å ha forumet så lenge som mulig, men da må vi nok kjøre på med mer aktivitet og nye medle

Posted Images

Jeg er også en av dem som bruker og kjøper mindre sminke. Etter mange år her inne er jeg likevel glad i forumet og menneskene som henger her. Jeg er derfor villig til å betale litt mer for å beholde det, så jeg har muligheten til å titte innom.

Men er det mulig å ha forumet åpent kun for de som betaler? Har vi fått inn mer penger, eller mangler vi fortsatt mye?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nok til å klare oss ut året, men januar er jeg litt usikker på om vi får dekket eller om vi mangler litt. I januar og februar blir de fleste abonnementene fornyet, så da bør det gå greit en stund. Så vi har jo litt tid til å tenke på løsninger til hvordan vi kan ordne dette :)

• Like 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider