Belle

Fuktmaske

Anbefalte innlegg

Belle

Har noen noen tips? Tenker da på maske som man sover med på natten.

Selv har jeg prøvd, er er veldig fornøyd med, Green People sin Vita Min Mask.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

Akkurat de samme to som @vakkerlakk, faktisk. Liker Origins best, den reddet virkelig huden min da det var iskaldt ute og fullstendig ansiktskrise.

Endret av Maiken
Leif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

Det er ikke parfyme i Clinique sin, men tror det er det i Origins sin. Har prøvd å se på ingredienslisten, men det blir gresk for meg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Jeg liker godt Linda Johansen sin, og har nettopp bestilt SOS masken også (men tenker å spare den litt for spesielle anledninger). Origins har jeg lyst å prøve, og Pixi var jeg ikke klar over at hadde, men fornøyd med annet derfra så det frister også! Jeg får også evigtørst hud på denne tiden av året! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Linda Johansen si Aqua Radiance mask er AMAZING, men den er ikkje i utgangspunktet meint for overnight altså. Om ein smører tynt kan ein nok ha på natten over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vimsefrøken

Erborian Bamboo waterlock har blitt en stor favoritt hos meg. Den kan brukes både som vanlig fuktmaske eller nattmaske. Og om sommeren kjøler den ned huden ettersom den føles veldig kald ut mår man smører den på. Denne har erstattet Origins sin drink up intensive for meg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krystall

Dere som liker Drink Up Intensive, er den nye utgaven også godkjent? De har visst ikke endret bare emballasjen, men formula også. Jeg husker ikke lukta på den gamle, og om den er lik, men fikk en prøve hos Kicks og den STINKER aprikos. Og så skal man liksom SOVE MED DEN, i ANSIKTET? 

not safe for work no GIF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
11 minutter siden, Krystall skrev:

Dere som liker Drink Up Intensive, er den nye utgaven også godkjent? De har visst ikke endret bare emballasjen, men formula også. Jeg husker ikke lukta på den gamle, og om den er lik, men fikk en prøve hos Kicks og den STINKER aprikos. Og så skal man liksom SOVE MED DEN, i ANSIKTET? 

Jeg likte lukta, jeg 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken
17 minutter siden, Krystall said:

yummy sloth GIF by Toca Boca

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider