Elin

Kosterens

Recommended Posts

Åshild

Jeg kjøpte nylig Cinema Secret og hadde til da bare brukt Kicks sin spot cleanser, og CS var helt fantastisk i forhold!
Supereffektiv, men bruker MUS-såpa til foundation, concealer og kremskygge-kostene.

Så gøy! :D Jeg har også shampoo liggende som jeg kan bruke til det CS ikke tar. Om vi begge blir superfornøyde, kanskje vi kan "sambestille" neste gang? :P Frakta er jo helt sinnsyk :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Så gøy! :D Jeg har også shampoo liggende som jeg kan bruke til det CS ikke tar. Om vi begge blir superfornøyde, kanskje vi kan "sambestille" neste gang? :P Frakta er jo helt sinnsyk :blush:

Da er det godt mulig jeg også slenger meg med! Har en travel size nå, den er jo helt super!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild

Da er det godt mulig jeg også slenger meg med! Har en travel size nå, den er jo helt super!

Bare å bli med! :D Så kjekt å høre, jeg gleder meg til min kommer! Nå var jo jeg forberedt på at den skulle være awesome da, så har heldigvis sikret meg stor flaske :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Nei, jeg bestilte fra cameraready fordi Sephora var utsolgt for alt unntatt den minste størrelsen. Også gikk jeg litt crazy med Ben Nye-pudderne, da. 

Jeg har også pleid å kjøpe fra crc (til Shipito, siden crc er så dyre), men hadde jo vært mye enklere å bestille fra Sephora :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild

Jeg har også pleid å kjøpe fra crc (til Shipito, siden crc er så dyre), men hadde jo vært mye enklere å bestille fra Sephora :) 

Ja, det hadde det! Mye billigere frakt også fra Sephora. Jeg endte opp med å bestille fra crc direkte til Norge, med Ben Nye Pudder og stor flaske så ble det sånn omtrent verdt det :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg bestilte min fra Sephora (8 oz), det ble ikke så dyr frakt heller (via shipito).

Men valgte du billigste frakt fra Shipito? Siden CS innholder alkohol må man vel frakte det med FedEx eller dhl? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Men valgte du billigste frakt fra Shipito? Siden CS innholder alkohol må man vel frakte det med FedEx eller dhl? 

Jeg bestilte travel size derfra, er så vill og gal at jeg sendte med Airmail :zombie-killer:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

Sendte det med billigste frakt. Tenkte faktisk ikke over at det kanskje ikke kunne sendes pga alkohol. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
PewPew

Nå har jeg endelig surret meg til å prøve sånt silikonegg når jeg vasker kostene. Bare sånn billigvariant fra ebay. Selv om jeg var forsiktig var det veldig effektivt, og synlige produktrester forsvant mye raskere enn når jeg vasker med bare hendene. I tillegg gjorde egget det lettere å skylle ut balsam. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line

Nå har jeg endelig surret meg til å prøve sånt silikonegg når jeg vasker kostene. Bare sånn billigvariant fra ebay. Selv om jeg var forsiktig var det veldig effektivt, og synlige produktrester forsvant mye raskere enn når jeg vasker med bare hendene. I tillegg gjorde egget det lettere å skylle ut balsam. 

Dette har jeg ikke hørt om før. Bilde?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

En sånn en brukte faktisk jeg og sist jeg vasket mine, og hadde samme erfaring! Noe ugunstig at det fylles med vann om man er uforsiktig, slik at to fingre blir ekstra rosinete, men det er til å leve med. Kostet cirka ingenting på AliExpress, er mintgrønt OG funker <3  

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line

aha, så smart! Jeg har sett Sigma sin vott, men denne var jo enda finere. Og for et navn!.. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH
1 time siden, Line said:

Dere som bruker såpe fra ebay til kostesåpe, har dere noen favoritter? Lurte på denne, er den ok tror dere?

Jeg har brukt Savon de Marseille-såpa, den tar pudderprodukt som øyeskygger og slikt, men ikke krem produkter.

Jeg har også brukt Sephora såpa i det siste, og de tar heller ikke kremprodukter. Hittil er det bare MUS-såpa som når helt opp etter min "renhetsstandard". Jeg er ikke så glad i spotcleaning.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild

@Nora, kan jeg spørre deg hvilken sprayflaske du bruker til Cinema Secrets rensen? Hittil har den spist opp tre sprayflasker, så jeg trenger en som varer litt lenger :rotfl:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
59 minutter siden, Åshild said:

@Nora, kan jeg spørre deg hvilken sprayflaske du bruker til Cinema Secrets rensen? Hittil har den spist opp tre sprayflasker, så jeg trenger en som varer litt lenger :rotfl:

Jeg lurer på det samme! Den er fæl til å spise opp sprayflasker, så jeg pleier å kjøpe billige på søstrene grene :P jeg så Tati bruke en sånn i metall, kanskje det er verdt å prøve? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

I det siste har jeg brukt et Savon de Marseille-såpestykke kjøpt på søstrene grene. Jeg brukte en annen Savon de Marseille fra ebay tidligere som bare var grei nok, men den fjernet ikke kremprodukter helt. Men denne fra SG er mye bedre, snart like effektiv som MUS sin. Lukten heter Masculine og er kjempegod. Jeg var innom SG og sa var det helt tomt for såpestykker, men håper det kommer tilbake en gang senere. Tror den kostet ca 20 kr. Jeg har såpestykket i et par andre lukter også, så håper de er like gode. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Heidrun

Jeg bruker et såpestykke som jeg fikk i kalenderen min fra L'Occitane. Synes såpestykker er litt knotete å bruke, så for min del er dette en super måte både å få brukt stykkene og få vasket kostene på.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
PewPew
7 minutter siden, LinnH said:

I det siste har jeg brukt et Savon de Marseille-såpestykke kjøpt på søstrene grene. Jeg brukte en annen Savon de Marseille fra ebay tidligere som bare var grei nok, men den fjernet ikke kremprodukter helt. Men denne fra SG er mye bedre, snart like effektiv som MUS sin. Lukten heter Masculine og er kjempegod. Jeg var innom SG og sa var det helt tomt for såpestykker, men håper det kommer tilbake en gang senere. Tror den kostet ca 20 kr. Jeg har såpestykket i et par andre lukter også, så håper de er like gode. 

Jeg har samme såpestykke, men med lotus lukt. Har bare brukt det en gang, men fikk et godt førsteinntrykk. Fjernet både krem og pudderprodukter godt og så ikke ut til å tørke ut hårene heller. Er ikke så fan av såpestykker, så skraper av den såpen jeg skal bruke. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider