Michelle

REN

Anbefalte innlegg

Michelle

Tror ikke vi har en REN tråd.....? Uansett. Jeg fikk i hus Clarimatte serien i dag. Prøvde rensen for første gang i kveld, og jeg er skeptisk. Den har tydeligvis oljer i seg, for der ligger en hinne på huden etter vask. Noe som plager meg veldig. I tillegg lukter alle produktene ganske sterkt. Dårlig førsteinntrykk, men det kan fort snu! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CaroW
8 timer siden, Michelle skrev:

Tror ikke vi har en REN tråd.....? Uansett. Jeg fikk i hus Clarimatte serien i dag. Prøvde rensen for første gang i kveld, og jeg er skeptisk. Den har tydeligvis oljer i seg, for der ligger en hinne på huden etter vask. Noe som plager meg veldig. I tillegg lukter alle produktene ganske sterkt. Dårlig førsteinntrykk, men det kan fort snu! 

Har du prøvde andre oljerenser? Jeg har møtt på flere jeg er veldig fornøyd med. Synes huden ble strippet for fukt av andre typer rens. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle
På 16.5.2019 den 8.35, CaroW skrev:

Har du prøvde andre oljerenser? Jeg har møtt på flere jeg er veldig fornøyd med. Synes huden ble strippet for fukt av andre typer rens. 

Rensen jeg har heter Clarimatte T-Zone Control Cleansing Gel, så det er per definisjon ikke en oljerens, men føler den legger igjen en hinne på huden. Men etter å ha brukt den noen få ganger nå syns jeg ikke det er så plagsomt likevel. Tenkte jeg skulle kjøpe No. 1 Purity Cleansing Balm i tillegg, slik at jeg kan bruke double cleanse metoden. Virker som om det er oljerensen til merket? 

Jeg gjorde noe jeg ikke skulle gjøre og bare bytta om til Clarimatte serien med en gang. Så langt ser det ut som huden min liker produktene! Om det skulle gå ille så går jeg bare tilbake på Drunk Elephant produktene, har fortsatt litt produkt igjen av alt. Men jeg mangler en litt tyngre nattkrem og jeg er usikker på hvilket AHA produkt jeg skal gå for. Noen som vil komme med anbefalinger fra REN? :) Jeg har alle produktene i Clarimatte serien, det er rens, maske, toner og fuktighetskrem. Tenkte jeg skulle prøve å holde meg kun til REN. ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider