Zakuro

Eyeliner problemer

Anbefalte innlegg

Zakuro

Jeg kjøpte meg en eyeliner og øver meg litt med påføring(how the fuck :bug-eyes:), men jeg lurer på om jeg kanskje ikke kan bruke eyeliner for akkurat det hvor vingen skal være(tror jeg?) så har jeg liksom en slags rynke eller hva jeg skal kalle det, se bildet mitt(sorry at det er uklart). Det er liksom som en sidelengs Y:\ Kan jeg legge vingen et annet sted eller må jeg bare leve uten eyeliner?:P 

IMG_20190522_194940214.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Du kan prøve et par forskjellige teknikker.

1. Forandre på fasongen til vingen til en mer vinklet liner. Du får ikke en rett linje når øyet er lukket, men det ser likevel ikke helt vilt ut. Se dette bildet for eksempel:

maxresdefault-1131-735x400.jpg

Du kan se at selve vingen holdes utenfor creasen (eller i ditt tilfelle der rynken er) slik at den ikke blir forstyrret.

2. Du kan begynne vingen lenger ute. Linda Halberg gjør dette, se f.eks videoen under

3. Du kan lage vingen underifra. Se tutorial fra Karima McKimmie.

Vinget eyeliner er supervanskelig og man må rett og slett prøve seg frem med hva som passer best til eget øye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zakuro

Takk for tips! Den nummer en ser kjempevasnkelig ut, klarer jo ikke å unngå å blunke som det er:P Men nummer tre tror jeg kanskje kan funke:D Men mulig det bare blir tull med liner til meg uansett, synes øyelokka mine er litt puffy/rynkete så det ser ut som jeg har en glippe mellom vippene og lineren :neutral:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider