Tone

Eleni & Chris

Anbefalte innlegg

Tone

Noen med erfaringer? :) 

Jeg klippet vekk halve håret i går og frisøren skrøt så innmari av Eleni & Chris sine produkter, særlig sjampo (Chrominserien tror jeg, den hadde i alle fall hjulpet henne til sjeldnere hårvask) og saltvannsspray.

Jeg kjøpte en pakke med reisestørrelse av Chromin Shine sjampo og balsam og er spent på om det utgjør noen forskjell - jeg har liksom aldri funnet noen sjampoer som har vært drastisk bedre enn andre.. (Dog noen dårlige - den jeg bruker nå skal være en rensesjampo men jeg hadde fortsatt et ulekkert lag av silikon noen steder i håret, det ser jo ikke akkurat freshere ut av sånt).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg har brukt opp en flaske av Chromin colorpro conditioner, og jeg likte den godt, men ikke så godt at jeg kjøpte en ny😅 I balsam så foretrekker jeg fukt, og det gav denne, men Purology hydrate slår liksom det meste for meg🤷‍♀️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider