Nora 5 589 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Her kan dere legge inn problemer med forumet Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anniken 137 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Jeg har vel ikke akkurat et problem med det, men jeg oppdaget da jeg skulle laste opp bilder på forumet nå at maxstørrelsen per bilde er 20 MB. Jeg ser for meg at plassen vår fort kan bli full dersom ikke det endres MariaK, Sunniva, Marianne og 1 annen reagerte på dette 4 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 585 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Jeg har vel ikke akkurat et problem med det, men jeg oppdaget da jeg skulle laste opp bilder på forumet nå at maxstørrelsen per bilde er 20 MB. Jeg ser for meg at plassen vår fort kan bli full dersom ikke det endres Det jobbes allerede med saken, så vi håper det ordner seg så fort som mulig! Bra du sier i fra om sånt Anniken reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
VictoriaCharlotte 146 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Kan jeg bare spørre om hvordan man får så små bilder? Jeg har ny pc, så jeg har ingen programmer til å redigere til så små. Hva anbefales? Jeg har Macbook Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 589 Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Kan jeg bare spørre om hvordan man får så små bilder? Jeg har ny pc, så jeg har ingen programmer til å redigere til så små. Hva anbefales? Jeg har Macbook 20 MB er ganske mye, jeg håper ikke du trenger mer. Og grensen skal bli endret til 300kB. Jeg vet det finnes nettsider man kan gå inn og gjøre slike ting på, du kan jo ta et raskt googlesøk på "image resize" eller noe slikt Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
VictoriaCharlotte 146 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Hahaha, jeg tenkte feil Trodde det var 20 kB... Nora reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anniken 137 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Kan jeg bare spørre om hvordan man får så små bilder? Jeg har ny pc, så jeg har ingen programmer til å redigere til så små. Hva anbefales? Jeg har Macbook Jeg har også mac og bruker et gratisprogram som heter iResize Enkelt og greit. Kan endre størrelse på ett og ett bilde eller hele mapper. Tone og VictoriaCharlotte reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
VictoriaCharlotte 146 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Jeg har også mac og bruker et gratisprogram som heter iResize Enkelt og greit. Kan endre størrelse på ett og ett bilde eller hele mapper. Å så smart! Takk for tipset! Anniken reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marie Maklo 3 642 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Altså, jeg får ikke lov til å være mer positiv i dag Får opp "You have reached your quota of positive votes for the day" når jeg prøver å like innlegg. Men det er for all del ikke noe stress, bare tenkte å si ifra Bitteliten og Nora reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 589 Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Altså, jeg får ikke lov til å være mer positiv i dag Får opp "You have reached your quota of positive votes for the day" når jeg prøver å like innlegg. Men det er for all del ikke noe stress, bare tenkte å si ifra Prøv igjen nå Marie Maklo reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marie Maklo 3 642 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Prøv igjen nå Wohoo! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 589 Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Wohoo! Nå er grensa på 100 likes, det burde vel holde Callo, Harefrøken og Minnea reagerte på dette 3 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marie Maklo 3 642 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Nå er grensa på 100 likes, det burde vel ho Mja, det spørs. Mye nytt å like i dag vettu Maiken og Marianne reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 589 Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Mja, det spørs. Mye nytt å like i dag vettu Hvis du når grensa i dag, så tror jeg kanskje du skal ta deg en forumpause til i morgen MariaK, Marianne, Minnea og 2 andre reagerte på dette 5 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Christine 649 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Jeg prøvde å legge til bilde på profilen min, men det er for stort. Får ikke redusert størrelsen. Noen som kan gi en enkel forklaring? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 589 Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Jeg prøvde å legge til bilde på profilen min, men det er for stort. Får ikke redusert størrelsen. Noen som kan gi en enkel forklaring? Det er sikkert fil-størrelsen som er så stor, prøv å søke på "reduce image size" eller noe slikt på google. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Minnea 2 625 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Hvis du når grensa i dag, så tror jeg kanskje du skal ta deg en forumpause til i morgen Nå altså, driver jeg og bruker opp likes-ene mine på kommentarer om å ikke like for mye ;p Maiken, Ingrid, Idapida og 4 andre reagerte på dette 7 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anniken 137 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Hvorfor like-grense forresten? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Arlandria 970 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Jeg prøvde å legge til bilde på profilen min, men det er for stort. Får ikke redusert størrelsen. Noen som kan gi en enkel forklaring? www.shrinkpictures.com Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marie Maklo 3 642 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Hvorfor like-grense forresten? For å unngå likes-bots? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 589 Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Hvorfor like-grense forresten? Man kan velge om man skal ha bare positive eller om man skal ha negative også. Det er vel meningen om at man skal tenke seg litt om og bruke det på fortjente innlegg, ikke sånn som vi gjør det med likes til alle Heidi hadde også en likes grense, husker at hun måtte sette den opp en gang Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Bitteliten 1 669 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Jeg prøvde å legge til bilde på profilen min, men det er for stort. Får ikke redusert størrelsen. Noen som kan gi en enkel forklaring? http://www.picresize.com/ NinaKristin reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Christine 649 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 (endret) Takk for tips, fikk det til som dere ser Dårlig med bilder på PC'n, ser jeg. Vi får jobbe med saken Endret Januar 12, 2015 av Christine Maiken reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
NinaKristin 38 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Jeg har også mac og bruker et gratisprogram som heter iResize Enkelt og greit. Kan endre størrelse på ett og ett bilde eller hele mapper. Hvor finner du det programmet Anniken? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anniken 137 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Hvor finner du det programmet Anniken? Veldig lenge siden, så jeg husker ikke eksakt, men jeg vil anta appstore på macen min Er der jeg finner "alt". Slik ser ikonet ut Man kan velge om man skal ha bare positive eller om man skal ha negative også. Det er vel meningen om at man skal tenke seg litt om og bruke det på fortjente innlegg, ikke sånn som vi gjør det med likes til alle Heidi hadde også en likes grense, husker at hun måtte sette den opp en gang Takk for svar Spre dine likes med omhu altså Må spørre også: Hva er "warning points" og burde jeg bli stresset? Ser for meg type gule og røde kort her. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg