Nora

Problemer med forumet?

Anbefalte innlegg

Hege
6 minutter siden, Minnea skrev:

Da føler jeg meg litt mindre dum, og litt mer nyttig 😅 😂

Altså.. vi er flere som lærte noe nytt nå 😳😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Oppdaga dette for ei stund sidan, men trudde det kun var min telefon som var litt skrullete 🤭

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Det var ikke bare dere som ikke viste det 😅 Sååå mange likes som ikke har kommet igjennom!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krystall

En eller annen gang rundt GIF-oppdateringen, begynte alle sosiale medier/nettsidelinkene under profilbildene å lede til førstesiden av tråden man er i. Jeg sjekket i min egen profil og Instagramlinken er korrekt der og tar meg dit den skal, så problemet er kun i trådene. 

@Nora

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
38 minutter siden, Krystall skrev:

En eller annen gang rundt GIF-oppdateringen, begynte alle sosiale medier/nettsidelinkene under profilbildene å lede til førstesiden av tråden man er i. Jeg sjekket i min egen profil og Instagramlinken er korrekt der og tar meg dit den skal, så problemet er kun i trådene. 

@Nora

Takk for at du gir beskjed! Skal se på det i helga :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Birgit

Etter 20 februar så kommer det ikke opp dato på når innlegget er lagt ut. Før sto det feks: Posted 20. februar.

Nå står det bare Posted. Jeg vet ikke om det er bare meg som får det opp, men tenkte jeg skulle si i fra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
20 timer siden, Birgit skrev:

Etter 20 februar så kommer det ikke opp dato på når innlegget er lagt ut. Før sto det feks: Posted 20. februar.

Nå står det bare Posted. Jeg vet ikke om det er bare meg som får det opp, men tenkte jeg skulle si i fra :)

Takk for at du gir beskjed!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
På 22.2.2019 den 13.54, Krystall skrev:

@Nora

Nå skal dette være fikset :)

På 26.2.2019 den 20.00, Birgit skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvor dette problemet er, jeg kan ikke finne det. Kunne du tatt et skjermbilde? Edit: jeg tror jeg fant utav det. Ser ut som det bare var for en liten periode. Det står ihvertfall som det skal nå. 

Endret av Nora

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
1 minutt siden, Birgit skrev:

Takk :)  Det ser ut som det er et problem som fikset seg selv, for på nyere innlegg er det riktig, så jeg tror ikke jeg gjør noe med disse som mangler tidsstempel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Birgit
Just now, Nora said:

Takk :)  Det ser ut som det er et problem som fikset seg selv, for på nyere innlegg er det riktig, så jeg tror ikke jeg gjør noe med disse som mangler tidsstempel.

Bare hyggelig :) Ja det kan se ut som at det er i orden nå på det som blir postet i dag å sånt. men tenkte jeg skulle si i fra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider