Christine 649 Skrevet Januar 21, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2020 10 minutter siden, Tone skrev: Wopsi - daaaa har det skjedd noe. Jeg skulle skjule hele greia, og brukte Maiken som prøvekanin med suksess - men da har det skjedd noe i ettertid. Skal se på det! ----------------------------------------------- I orden nå, @Christine @Maiken? Forresten fint om dere tagger en admin i slike innlegg så ser vi dem raskere Nei, ingen endring hos meg i hvert fall. Sorry, burde skjønt at det er lurt å tagge 😊 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
LinnCaroline 2 142 Skrevet Januar 21, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2020 På meg er det nå skjult. Var ikke det sist jeg sjekket. Tone reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 586 Skrevet Januar 21, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2020 (endret) 36 minutter siden, Christine skrev: Nei, ingen endring hos meg i hvert fall. Sorry, burde skjønt at det er lurt å tagge 😊 Hmm, enn nå da? (Ikke noe å beklage, bare et tips for raskere svar ) Endret Januar 21, 2020 av Tone Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Christine 649 Skrevet Januar 21, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2020 10 minutter siden, Tone skrev: Hmm, enn nå da? (Ikke noe å beklage, bare et tips for raskere svar ) Nei, dessverre. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Maiken 1 071 Skrevet Januar 21, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2020 4 timer siden, Tone skrev: Wopsi - daaaa har det skjedd noe. Jeg skulle skjule hele greia, og brukte Maiken som prøvekanin med suksess - men da har det skjedd noe i ettertid. Skal se på det! ----------------------------------------------- I orden nå, @Christine @Maiken? Forresten fint om dere tagger en admin i slike innlegg så ser vi dem raskere Borte nå. Tenkte det ikke var noen krisesak, så falt meg ikke inn å tagge. Next time. 😎 Tone reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 586 Skrevet Januar 21, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2020 3 timer siden, Christine skrev: Nei, dessverre. Da aner jeg ikke hva som er, mulig det henger igjen i din nettleser, for jeg har fjernet tilgangen til alle andre enn admins nå. Satser på det er forsvunnet neste gang du åpner nettleseren :) Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Christine 649 Skrevet Januar 21, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2020 41 minutter siden, Tone skrev: Da aner jeg ikke hva som er, mulig det henger igjen i din nettleser, for jeg har fjernet tilgangen til alle andre enn admins nå. Satser på det er forsvunnet neste gang du åpner nettleseren Ikke borte, nå sitter jeg på en annen maskin og annen nettleser. @Maiken, er det borte hos deg? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Maiken 1 071 Skrevet Januar 21, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2020 20 minutter siden, Christine skrev: Ikke borte, nå sitter jeg på en annen maskin og annen nettleser. @Maiken, er det borte hos deg? Borte her, ja. Så rart. 🤔 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Christine 649 Skrevet Januar 21, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2020 1 time siden, Maiken skrev: Borte her, ja. Så rart. 🤔 Merkelig. Jeg får bare leve med det, da😏 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 586 Skrevet Januar 22, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2020 11 timer siden, Christine skrev: Merkelig. Jeg får bare leve med det, da😏 Bedre å se for mye enn å se for lite, si Christine og Maiken reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Caramella 1 Skrevet April 19, 2020 Rapporter Share Skrevet April 19, 2020 Hei! Jeg lurer på hvordan jeg automatisk kan få opp innlegg jeg ikke har lest i tråder som jeg tidligere har lest? Altså nå er der slik at når jeg har lest en hel tråd, og når det er nytt innlegg og jeg trykker på tråden så kommer jeg til det første innlegget, ikke det siste nye. Veldig vanskelig å forklare, så håper noen skjønte dette. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Wasabi 1 757 Skrevet April 19, 2020 Rapporter Share Skrevet April 19, 2020 41 minutter siden, Caramella skrev: Hei! Jeg lurer på hvordan jeg automatisk kan få opp innlegg jeg ikke har lest i tråder som jeg tidligere har lest? Altså nå er der slik at når jeg har lest en hel tråd, og når det er nytt innlegg og jeg trykker på tråden så kommer jeg til det første innlegget, ikke det siste nye. Veldig vanskelig å forklare, så håper noen skjønte dette. Du må trykke på stjernen eller prikken til venstre rett foran tråden, da kommer du til første uleste innlegg. Er stjerne om du har svart i tråden og prikk om du ikke har svart i den. Håper det var forståelig, jeg suger på å forklare, hehe. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Caramella 1 Skrevet April 19, 2020 Rapporter Share Skrevet April 19, 2020 2 timer siden, Wasabi skrev: Du må trykke på stjernen eller prikken til venstre rett foran tråden, da kommer du til første uleste innlegg. Er stjerne om du har svart i tråden og prikk om du ikke har svart i den. Håper det var forståelig, jeg suger på å forklare, hehe. Jeg synes det var en god forklaring. Fikk det til nå. Takk for hjelpen 😊 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Wasabi 1 757 Skrevet April 19, 2020 Rapporter Share Skrevet April 19, 2020 1 time siden, Caramella skrev: Jeg synes det var en god forklaring. Fikk det til nå. Takk for hjelpen 😊 Bare hyggelig 😊 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
vakkerlakk 2 181 Skrevet September 20, 2020 Rapporter Share Skrevet September 20, 2020 Etter den nye oppdateringen får eg ikkje logga inn via nettleser (Chrome) på mobil. Får heller ikkje opp varsler for når nokon har tagga meg i innlegg eller sitert noko eg har posta. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 591 Skrevet September 21, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2020 12 timer siden, vakkerlakk skrev: Etter den nye oppdateringen får eg ikkje logga inn via nettleser (Chrome) på mobil. Får heller ikkje opp varsler for når nokon har tagga meg i innlegg eller sitert noko eg har posta. Har du prøvd å slette cookies? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
vakkerlakk 2 181 Skrevet September 21, 2020 Rapporter Share Skrevet September 21, 2020 (endret) 12 hours ago, Nora said: Har du prøvd å slette cookies? Ja, det hjelper ikkje. Hverken varsler eller profilside med innlogging osv er synleg på mobilversjonen. Både før og etter sletting av cookies og all nettleserdata. Endret September 21, 2020 av vakkerlakk La til bilde for illustrasjon Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Heidrun 1 401 Skrevet September 22, 2020 Rapporter Share Skrevet September 22, 2020 Jeg har noe av d samme. Finner ikke mailer, men får heldigvis kopi via gmail så jeg bruker link derfra. Varslene dukker opp, men kun et lite øyeblikk så de jeg ikke husker da må jeg lete etter. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 591 Skrevet September 22, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2020 @vakkerlakk og @Heidrun kan dere gå ned på bunnen av siden, under utseende og se hvilket tema dere bruker? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Heidrun 1 401 Skrevet September 22, 2020 Rapporter Share Skrevet September 22, 2020 2 minutter siden, Nora skrev: @vakkerlakk og @Heidrun kan dere gå ned på bunnen av siden, under utseende og se hvilket tema dere bruker? 2016. Endret til 2020 og nå fungerer den 😀 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
vakkerlakk 2 181 Skrevet September 22, 2020 Rapporter Share Skrevet September 22, 2020 15 minutes ago, Nora said: @vakkerlakk og @Heidrun kan dere gå ned på bunnen av siden, under utseende og se hvilket tema dere bruker? Samme som Heidrun over her. Endra til 2020. Aldri visst om dette, men bra det var så enkel løysing 😃 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Frøken Lilla 3 296 Skrevet September 22, 2020 Rapporter Share Skrevet September 22, 2020 Var visst 2016 her og Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 591 Skrevet September 22, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2020 Da skal jeg inn og se om ikke jeg kan tvinge alle over på denne! 😊 Frøken Lilla og Tone reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Ludo 200 Skrevet November 11, 2020 Rapporter Share Skrevet November 11, 2020 (endret) Årh....kan jeg få slettet min presentasjonstråd? @Nora eller @Magpie , bare tagget noen jeg tror er modder 🙏 Kommer inn på andres, men får ikke tilgang og redigert min egen - så da vil jeg gjerne slette den istedet. Så får jeg heller lage ny etterhvert 😁🎄 Endret November 11, 2020 av Ludo Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 586 Skrevet November 11, 2020 Rapporter Share Skrevet November 11, 2020 4 timer siden, Ludo skrev: Årh....kan jeg få slettet min presentasjonstråd? @Nora eller @Magpie , bare tagget noen jeg tror er modder 🙏 Kommer inn på andres, men får ikke tilgang og redigert min egen - så da vil jeg gjerne slette den istedet. Så får jeg heller lage ny etterhvert 😁🎄 Ser du har fått redigert men jeg kan arkivere den - men håper du skriver en ny en etterhvert 😊 LinnCaroline reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg