Gå til innhold

Problemer med forumet?

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Tone skrev:

Wopsi - daaaa har det skjedd noe. Jeg skulle skjule hele greia, og brukte Maiken som prøvekanin med suksess - men da har det skjedd noe i ettertid. Skal se på det!

-----------------------------------------------

I orden nå, @Christine @Maiken?

Forresten fint om dere tagger en admin i slike innlegg så ser vi dem raskere :)

Nei, ingen endring hos meg i hvert fall. 

Sorry, burde skjønt at det er lurt å tagge 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 500
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Nora

114

• Christine

39

• Hege

34

• Tone

24

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har ingen tekniske problemer med forumet. Men gikk på butikken i går fast bestemt på at jeg ikke hadde behov for snop, og kom likevel hjem med en svær plate japp-melkesjokolade.... 

​No need to worry. At bildet mitt popper her og der er bare et ledd i min plan for verdensherredømme. Ikke forumets feil 

Nå altså, driver jeg og bruker opp likes-ene mine på kommentarer om å ikke like for mye ;p 

Posted Images

36 minutter siden, Christine skrev:

Nei, ingen endring hos meg i hvert fall. 

Sorry, burde skjønt at det er lurt å tagge 😊

Hmm, enn nå da?

(Ikke noe å beklage, bare et tips for raskere svar :))

Endret av Tone
Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Tone skrev:

Wopsi - daaaa har det skjedd noe. Jeg skulle skjule hele greia, og brukte Maiken som prøvekanin med suksess - men da har det skjedd noe i ettertid. Skal se på det!

-----------------------------------------------

I orden nå, @Christine @Maiken?

Forresten fint om dere tagger en admin i slike innlegg så ser vi dem raskere :)

Borte nå. :) Tenkte det ikke var noen krisesak, så falt meg ikke inn å tagge. Next time. 😎

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Christine skrev:

Nei, dessverre. 

Da aner jeg ikke hva som er, mulig det henger igjen i din nettleser, for jeg har fjernet tilgangen til alle andre enn admins nå. Satser på det er forsvunnet neste gang du åpner nettleseren :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
41 minutter siden, Tone skrev:

Da aner jeg ikke hva som er, mulig det henger igjen i din nettleser, for jeg har fjernet tilgangen til alle andre enn admins nå. Satser på det er forsvunnet neste gang du åpner nettleseren :)

Ikke borte, nå sitter jeg på en annen maskin og annen nettleser. @Maiken, er det borte hos deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 minutter siden, Christine skrev:

Ikke borte, nå sitter jeg på en annen maskin og annen nettleser. @Maiken, er det borte hos deg?

Borte her, ja. Så rart. 🤔

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 timer siden, Christine skrev:

Merkelig. Jeg får bare leve med det, da😏

Bedre å se for mye enn å se for lite, si :giggle: 

• Like 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 months later...

Hei! Jeg lurer på hvordan jeg automatisk kan få opp innlegg jeg ikke har lest i tråder som jeg tidligere har lest? Altså nå er der slik at når jeg har lest en hel tråd, og når det er nytt innlegg og jeg trykker på tråden så kommer jeg til det første innlegget, ikke det siste nye. Veldig vanskelig å forklare, så håper noen skjønte dette. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
41 minutter siden, Caramella skrev:

Hei! Jeg lurer på hvordan jeg automatisk kan få opp innlegg jeg ikke har lest i tråder som jeg tidligere har lest? Altså nå er der slik at når jeg har lest en hel tråd, og når det er nytt innlegg og jeg trykker på tråden så kommer jeg til det første innlegget, ikke det siste nye. Veldig vanskelig å forklare, så håper noen skjønte dette. 

Du må trykke på stjernen eller prikken til venstre rett foran tråden, da kommer du til første uleste innlegg. Er stjerne om du har svart i tråden og prikk om du ikke har svart i den. Håper det var forståelig, jeg suger på å forklare, hehe. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Wasabi skrev:

Du må trykke på stjernen eller prikken til venstre rett foran tråden, da kommer du til første uleste innlegg. Er stjerne om du har svart i tråden og prikk om du ikke har svart i den. Håper det var forståelig, jeg suger på å forklare, hehe. 

Jeg synes det var en god forklaring. Fikk det til nå. Takk for hjelpen 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 5 months later...

Etter den nye oppdateringen får eg ikkje logga inn via nettleser (Chrome) på mobil. Får heller ikkje opp varsler for når nokon har tagga meg i innlegg eller sitert noko eg har posta. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, vakkerlakk skrev:

Etter den nye oppdateringen får eg ikkje logga inn via nettleser (Chrome) på mobil. Får heller ikkje opp varsler for når nokon har tagga meg i innlegg eller sitert noko eg har posta. 

Har du prøvd å slette cookies? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 hours ago, Nora said:

Har du prøvd å slette cookies? 

Ja, det hjelper ikkje. Hverken varsler eller profilside med innlogging osv er synleg på mobilversjonen. Både før og etter sletting av cookies og all nettleserdata. 

20200922_010019.thumb.jpg.2a69626b9b9f18dd52b15608c22aa649.jpg

Endret av vakkerlakk
La til bilde for illustrasjon
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noe av d samme. Finner ikke mailer, men får heldigvis kopi via gmail så jeg bruker link derfra. Varslene dukker opp, men kun et lite øyeblikk så de jeg ikke husker da må jeg lete etter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutes ago, Nora said:

@vakkerlakk og @Heidrun kan dere gå ned på bunnen av siden, under utseende og se hvilket tema dere bruker? 

Samme som Heidrun over her. Endra til 2020. Aldri visst om dette, men bra det var så enkel løysing 😃

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 month later...

Årh....kan jeg få slettet min presentasjonstråd?

@Nora eller @Magpie , bare tagget noen jeg tror er modder 🙏

Kommer inn på andres, men får ikke tilgang og redigert min egen - så da vil jeg gjerne slette den istedet. 

Så får jeg heller lage ny etterhvert 😁🎄

Endret av Ludo
Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Ludo skrev:

Årh....kan jeg få slettet min presentasjonstråd?

@Nora eller @Magpie , bare tagget noen jeg tror er modder 🙏

Kommer inn på andres, men får ikke tilgang og redigert min egen - så da vil jeg gjerne slette den istedet. 

Så får jeg heller lage ny etterhvert 😁🎄

Ser du har fått redigert men jeg kan arkivere den - men håper du skriver en ny en etterhvert 😊

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider