Mgeek03

Vita konkurs

Anbefalte innlegg

Mgeek03

Hei, 

Var innom nettsiden til Vita i dag og fikk vite at Vita er begjært konkurs. Noen som mer vet om det eller? Noen som jobber i Vita her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krystall

Tror ikke det er noen som vet, heller ikke de ansatte. Vi har funnet ut at det (per nå) ikke går an å bruke eventuelle oppsparte bonussjekker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
loruffa

Jeg så en nyhetsartikkel om det før, akkurat hva det betyr i praksis er ikke sagt enda. Det er vita og loco(som ble startet av samme firma)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mgeek03

Det er ikke mulig å handle på nettsiden lenger. Leste at de skal legge ned fleste hvis ikke alle butikker. Var litt trist da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Det var ordentlig trist å lese. :( Vita har liksom alltid vært der. Jeg føler så med både de ansatte og eieren <3 Håper noen kjøper de opp så de kan fortsette å drive. Jeg skal faktisk innom en Vita imorgen, hadde tenkt å bruke en bonussjekk på 150 kr, men det har selvfølgelig ingenting å si at jeg ikke får brukt den. Kommer til å handle det jeg skulle bruke den på (og sikkert litt til) der uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Kjempetrist :( Det sto i meldingen om konkursbegjæring at de håpet videre drift kunne være mulig etter konkursen, antar de åpner for å kjøpes opp. Blir spennende å se i alle fall, utrolig trist både for fysisk butikkutvalg her til lands og for alle de ansatte som rammes. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Utrolig trist, det kom som ett sjokk på de fleste. At salgstallene i bransjen har gått ned har alle vist, men at det var så gale var sjokkerende. Og det viser hvor viktig det er å handle lokalt i disse dager! De er bare en av mange som ryker fremover, markedet er knallhardt og konkurransen sykt stor fra utlandet, ikke bare innenfor skjønnhetsseksjonen, andre faghandlere sliter like mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mgeek03

Ja, det er veldig trist. Var veldig glad i å handle der. Håper de finner en løsning og det er fortsatt mulig å drifte butikkene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Jeg rakk å gå på Loco i Ålesund (moa) en gang før den nyheten 😅 Men har inntrykka av at Vita skal drives videre, bare med litt endringer. Det blir spennende å se hva det ender opp med. Butikkbransjen er virkelig hard for tiden. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
9 minutter siden, Minnea skrev:

Jeg rakk å gå på Loco i Ålesund (moa) en gang før den nyheten 😅 Men har inntrykka av at Vita skal drives videre, bare med litt endringer. Det blir spennende å se hva det ender opp med. Butikkbransjen er virkelig hard for tiden. 

Jeg og har bare handlet en gang på loco tror jeg, og det var julegave, enda det er like  tilgjengelig som vita, kjøper rett og slett ikke så mye  sminke og annet som før. Har og normal her men der har jeg enda ikke handla noe sminke heller... liker meg best på vita så håper butikken jeg har i  nærheten fortsetter :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Virker som bonus sjekkene er borte, nåe jeg logger meg inn ser jeg bare den på 200kr som jeg brukte for ett par uker siden, den på 100kr er «forsvunnet»

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Min på 150 er også forsvunnet. Står at jeg ikke har noen bonussjekker når jeg logger meg på og den er ikke brukt eller gått ut. 

Men fantastiske nyheter at de ble kjøpt opp så fort og skal drive videre <3 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg fikk mail fra Club Vita i dag om at bonuspoengene var borte, men at man fortsetter å opptjene som normalt, så man starter på null igjen. Litt kjedelig, men uansett bra at butikken i byen min består! Verre for nabobyen, dessverre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Min vita røyk 😭

Jeg grein, 10,5 år med samme sjef, hun har vita i årene sine og nå er hun ute. Så sykt sårt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
32 minutter siden, lykkelitenen skrev:

Min vita røyk 😭

Jeg grein, 10,5 år med samme sjef, hun har vita i årene sine og nå er hun ute. Så sykt sårt.

Så trist! Hvordan finner man ut om «sin» ryker? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
35 minutter siden, lykkelitenen skrev:

Min vita røyk 😭

Så fælt ❤

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen
7 minutter siden, Frøken Lilla skrev:

Jeg vet det fordi hun fortalte det i kveld. Men de kjører på med avvikling og konkurssalg umiddelbart, slik man får det med seg for mange.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
25 minutter siden, lykkelitenen skrev:

Jeg vet det fordi hun fortalte det i kveld. Men de kjører på med avvikling og konkurssalg umiddelbart, slik man får det med seg for mange.

Uff :( 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
9 timer siden, lykkelitenen skrev:

Min vita røyk 😭

Så utrolig kjipt :( :( :( 

8 timer siden, Frøken Lilla skrev:

Her sto det i lokalavisa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider