Mgeek03

Vita konkurs

Anbefalte innlegg

Frøken Lilla
39 minutter siden, Tone skrev:

Så utrolig kjipt :( :( :( 

Her sto det i lokalavisa.

Fant liste nå på en konkursside jeg følger på fb, mange butikker som legges ned men helsigvis ikke «min»! 
konkurssalg starter i dag med 30%. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
1 time siden, Frøken Lilla skrev:

Fant liste nå på en konkursside jeg følger på fb, mange butikker som legges ned men helsigvis ikke «min»! 
konkurssalg starter i dag med 30%. 

Husker du hva siden heter? Ikke at jeg planlegger å kjøpe noe, men greit å vite. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

fant denne på snapchatem til Ava Leana som også mistet sin vita:( Er helt sjokkert over alle som legges ned i Oslo.. Mange i Bergen forsvinner, men min nærmeste på Sotra består utrolig nok😧

5E463B88-3AC0-4F1C-93A1-08DDD1FCDC56.thumb.jpeg.a316e35d0c85ffbd375a1646646fce9e.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

I Oslo har det vore ekstremt mange Vita, så ikkje overraska over at mange blir lagt ned. Men eg ante ikkje at det var Vita på Arkaden? 

Trist for alle som mistar jobben, såklart 😕

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
7 timer siden, Heidrun skrev:

Husker du hva siden heter? Ikke at jeg planlegger å kjøpe noe, men greit å vite. 

Autotech varebørs as,heter den. Men finner ikke igjen posten nå, men lå der før i dag. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
1 time siden, Frøken Lilla skrev:

Autotech varebørs as,heter den. Men finner ikke igjen posten nå, men lå der før i dag. 

Tusen takk 😀

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea
På 23.10.2019 den 9.03, Minnea skrev:

Jeg rakk å gå på Loco i Ålesund (moa) en gang før den nyheten 😅 Men har inntrykka av at Vita skal drives videre, bare med litt endringer. Det blir spennende å se hva det ender opp med. Butikkbransjen er virkelig hard for tiden. 

Gikk forbi i går og så at det var Normal, ikke Loco 🙈🙈 (skjønte først ingenting av at der ikke var opphørssalg plakater 😅)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
19 timer siden, Kaja skrev:

Loco er nede på 50% rabatt.

Vurderer en tur igjen imorgen, har sett på thebalm nude tude paletten i sånn 5 år nå.... vurderte den forrige uke igjen men droppa det siden det var 30% bare... var overraskende mye thebalm igjen på min butikk, men folk handler jo bare små ting til 20kr liksom..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
1 time siden, Azur skrev:

Der var «min» ene exclusive butikk :D (selv om Jeg drømte om 30% på Chanel, fyfy!). Bra at den består :) har en til i nærheten som ikke var der men aldri vært der siden de ikke har Chanel :p 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider