ToneO

Nattlysolje kosttilskudd

Anbefalte innlegg

ToneO

Fant ikke noen tråd om dette når jeg søkte, overse denne dersom jeg var blind! 😄 

Noen som har erfaringer med nattlysolje kapsler mtp hormonelle kviser? Legen min har foreslått isotretinoin, men kjenner jeg blir skremt når jeg leser om mange som ikke blir kvitt alle bivirkningene opp til flere år etter avsluttet kur. Ikke lyst å slite med tørre øyne og slimhinner og det som verre er, i årevis. 🙈

Tenkte om nattlysolje hadde vært verdt et forsøk! 😄 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Slikt er nok svært individuelt og man må nesten bare prøve og se hva som funker for seg. Men det blir kanskje uansett mer motiverende med ISO i fremtiden når du føler du har prøvd annet først og kan oppleve at det som en siste utvei? 

Generelt for kosttilskudd: du bør bruke noe fast et par måneder før du kan vurdere effekten av slike innfallsvinkler. 

Endret av Azur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO
24 minutter siden, Azur skrev:

Slikt er nok svært individuelt og man må nesten bare prøve og se hva som funker for seg. Men det blir kanskje uansett mer motiverende med ISO i fremtiden når du føler du har prøvd annet først og kan oppleve at det som en siste utvei? 

Generelt for kosttilskudd: du bør bruke noe fast et par måneder før du kan vurdere effekten av slike innfallsvinkler. 

Ja, det er helt sant, greit å vite at alt er prøvd først! 

Var innom å kjøpte Efamol nattlysolje i dag, det har tilbud på Vita nå, så jeg kjøpte 2 pakker, så har jeg til i hvertfall til litt over 2 mnder! 😄 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider