Meg

Oslo skin lab the solution

Anbefalte innlegg

Meg

Hei!

prøvd denne i snart tre uker.

spent på andres erfaringer.

jeg syns det er for tidlig å si for min del - tenker full effekt kommer etter noen mndr; men spent på hva folk tenker om det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Meg

Ja jeg leste denne. Men de snakker jo heller ikke om noe så innlysende som hydralisert kollagen og prosessen med hydralisering, gjør de vel?

Men hørt så mange glad historier - måtte prøve.

håper det er flere her inne som prøver da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Hvis du leter etter faktisk forskning, vil du finne null niks og nada som ikke på en eller annen måte er sponset av produsentene. Jeg synes det taler for seg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martine

Jeg har gått igjennom et par bokser med Great lakes Collagen Hydrolysate, der er dosen 12g. Kan ikke si jeg har merket noen effekt. Oslo skin lab har kun 2,5g, så det gjør meg skeptisk. For de som vil prøve kollagen hadde jeg heller prøvd kollagen fra Great lakes eller Vital Proteins. Om det har noen effekt kan diskuteres, men da får man hvertfall mer for pengene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider