Gå til innhold

Skincity Skincare

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd noe fra Skincity sitt eget merke? De har såååå mange spennende ting som jeg har så lyst til å prøve, men det er alltid gøy å høre om det er noen som har erfaringer med det. :popcorn:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk en prøve på serumet/essensen som heter First Concentrate, og likte det såpass godt at jeg vurderer å kjøpe det etterhvert. Generelt har jeg tro på serien, ut fra det jeg har lest, men jeg er ikke typen til å bruke ørten steg i hudpleien, så jeg er litt utenfor målgruppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare registrert at de først lanserte hudpleie i stiftform ala Milk Makeup, og det er så lite hygienisk og dustete at jeg ikke orket å se mer på det. Nå selger de sett med type Koreansk ti-stegsrutine? Liker Skincity som butikk, synes ikke de hadde behøvd å lansere en egen produktlinje. No thanks.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk toneren og soft calming second concentrate til jul 🙂 Toneren har en litt fyldig konsistens, gir passe med fukt og føler også at den roer ned huden litt. Soft calming concentrate tenkte jeg kunne være et alternativ til Paulas choice sitt redness relief serum som jeg har brukt før. De er relativt like, men skincity sin variant har litt tykkere konsistens. Gir litt fukt (nok for min kombinasjonshud) i tillegg til å roe ned, men ingen dramatisk effekt på rødhet. Mulig jeg ender opp med gjenkjøp etterhvert. Jeg liker begge produktene, men falt vel ikke helt pladask for noen av dem

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 year later...

Jeg liker veldig godt Skincity sitt Azelaic serum. Jeg har ikke hatt noe særlig utbrudd av kviser på lenge (mer hormonelt enn produktrelatert), og jeg innbiller meg at rødheten og arrene jeg har fra før, særlig i hakeområdet, har blitt bedre av dette. Det var i alle fall etter at jeg tok det i bruk at jeg merket at huden var mye jevnere. Svir et halvt sekund på huden om jeg bruker det etter en dusj, men that’s it😊 20% nå, anbefales!

• Like 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

For de som er nysgjerrig på å teste merket så har Skincity 3 for 2 på produktene i kveld mellom 18 og 24. :) Kanskje jeg skal slenge inn en bestilling... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte AHA/PHA Clear Skin Body Resurfacer, 12H Night Renewal Emulsion og Milky Moisture Toner. Jeg var litt usikker på hvilken toner jeg skulle velge for de har en annen også, men Milky Moisture inneholdt mest pleiestoffer, og jeg sliter for tiden med dehydrert hud så da trenger jeg litt mer fuktighet. Håper den ikke blir for tungt. På jakt etter ny nattkrem så da får jeg teste Night Renewal Emulsion. Har ikke prøvd syre på kroppen for, sliter en del med nupper så blir spennende å teste ut! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte Azelaic acid-serumet da de hadde 20% forrige mandag. Skulle egentlig ha Paulas choice sitt azelaic-serum igjen, men det var utsolgt, så da ble det Skincity sitt i stedet. Åpnet det i går kveld og førsteinntrykket er bra. Er tynnere og lettere i konsistensen enn både Paulas choice og the ordinary. Spent på om det er like drøy i bruk som PC sitt også :) The ordinary finnes ikke drøy, går tom på litt over en måned. PC sin hadde jeg i ca 3 mnd. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 14.3.2021 den 15.33, Ingrid skrev:

Jeg liker veldig godt Skincity sitt Azelaic serum.

(...)Svir et halvt sekund på huden om jeg bruker det etter en dusj, men that’s it😊 

Har du prøvd andre azealinsyreprodukter, svir du mer av dem? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, Azur skrev:

Har du prøvd andre azealinsyreprodukter, svir du mer av dem? 

Hm, jeg har også the ordinary sitt, og den pleier å prikke litt når jeg tar den på i alle fall. 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

Ser ut som huden min reagerer litt på Milky Toner, men tror det er fordi den rett og slett er for tykk og "mektig" for huden. Føler den legger seg som en slags hinne som huden min ikke får puste gjennom. Veldig synd, men er heldigvis ikke det dyreste bomkjøpet. Jeg skal fortsette å teste litt og oppdatere her om det viser seg at jeg tar feil, men jeg har ikke begynt med andre nye produkter den siste uka, det er kun Milky Toner som er ny for huden. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider