Gå til innhold

Nå er det tid for å betale årsavgift igjen!

Anbefalte innlegg

Hei dere :) I fjor på denne tiden ordnet vi slik at man betaler årsavgift som et slags årlig abonnement. De fleste av dere kjøpte abonnement når det først kom og da vil dere få en epost om fornying snart, om dere ikke allerede har fått det. Pengene går til å betale domene og forumprogramvare, evt andre kostnader som oppstår rundt driften av forumet. Vi håper jo at flest mulig har lyst til å betale i år også slik at vi har nok penger til å drifte forumet. Dersom dere ikke kjøpte abonnement i fjor, så har dere muligheten til å gjøre det i år ved å gå inn på subscriptions i menyen.

Bare spør i vei i denne tråden eller på pm dersom dere lurer på noe! Det er også mulig å lese i tråden fra i fjor om man lurer på noe. 

Takk for at dere er med på å betale for at vi kan gjøre forumet til den triveligste plassen på Internett <3

• Like 8
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...
21 timer siden, LinnCaroline skrev:

Kan man betale på en annen måte enn paypal? 

Vi har dessverre bare PayPal konto, så det må inn via PayPal, men jeg vet ikke om det er mulig å betale via kort hos PayPal eller om man må ha PayPal konto. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 minutter siden, Nora skrev:

Vi har dessverre bare PayPal konto, så det må inn via PayPal, men jeg vet ikke om det er mulig å betale via kort hos PayPal eller om man må ha PayPal konto. 

Okay, jeg bruker aldri paypal, så kontoen min er litt utdatert. Hadde vært lettere med vipps. :giggle: Men jeg får vel rotet meg til å ordne det til slutt.

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 28.1.2020 den 19.23, LinnCaroline skrev:

Okay, jeg bruker aldri paypal, så kontoen min er litt utdatert. Hadde vært lettere med vipps. :giggle: Men jeg får vel rotet meg til å ordne det til slutt.

Skulle vi hatt vipps måtte vi hatt en vanlig bankkonto og det er det en heeelt annen jobb med enn bare en PayPal konto. Dersom forumet blir veldig stort kan det hende det er et alternativt, men det er nok mange år til isåfall! 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 minutter siden, Nora skrev:

Skulle vi hatt vipps måtte vi hatt en vanlig bankkonto og det er det en heeelt annen jobb med enn bare en PayPal konto. Dersom forumet blir veldig stort kan det hende det er et alternativt, men det er nok mange år til isåfall! 

Ja, ser den. I mitt hode kunne vi bare vippset til den personen som betaler for forumet, men blir vel mer oversiktelig og ordentlig å ha en paypal for selve forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 minutter siden, LinnCaroline skrev:

Ja, ser den. I mitt hode kunne vi bare vippset til den personen som betaler for forumet, men blir vel mer oversiktelig og ordentlig å ha en paypal for selve forumet.

Vi betaler forumet rett fra PayPal. Så hvis det er helt krise kan du sikkert vippse en av oss admin, men vi må likevel overføre pengene til PayPal. Så det blir jo litt ekstra arbeid for oss. Men som sagt, hvis det er krise kan du sende en mld til enten meg, @Toneeller @Hege, så ordner vi det :cute:

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Nora skrev:

Vi betaler forumet rett fra PayPal. Så hvis det er helt krise kan du sikkert vippse en av oss admin, men vi må likevel overføre pengene til PayPal. Så det blir jo litt ekstra arbeid for oss. Men som sagt, hvis det er krise kan du sende en mld til enten meg, @Toneeller @Hege, så ordner vi det :cute:

Nei, er ikke krise. Jeg har jo hatt paypal før, så skal alltids greie å ordne det på nytt. 

• Like 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 29.1.2020 den 21.30, LinnCaroline skrev:

Nei, er ikke krise. Jeg har jo hatt paypal før, så skal alltids greie å ordne det på nytt. 

Det gikk an å betale bare med kort, så da var det jo ikke noe problem! Min konto er fra da jeg bodde i USA, så det ble noe krøll der når jeg prøvde å bruke norsk postnummer. :P 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 7 months later...

Hvis det er noen som er usikre på om dere har betalt, så kan dere sjekke det her: https://www.sminkeforum.com/subscriptions/

Siden dollaren har gått såpass mye opp blir det dessverre dyrere for oss å ha forumprogramvaren. Sånn som det er nå har vi ikke nok inntekter ifht kostnader. Dersom det er noen som ikke har betalt årsavgift, men har mulighet nå, så setter vi veldig pris på det :)

• Like 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser en del som skrev de var med å betale i fjor ikke har betalt i år. Sikkert fordi mange bruker forumet mindre, eller av andre grunner har valgt å ikke betale årsavgiften. Men jeg håper flere slenger seg på så vi i alle fall kan ha juleforumet i 2020. <3

• Like 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, LinnH skrev:

Jeg trodde jeg hadde automatisk fornying, og at jeg måtte gå inn og stoppe hvis jeg ikke skulle betale, men slik er det visst ikke. Men nå har jeg også betalt!

Jeg og trodde det samme på meg inntill i sommer, så kan være flere i den situasjonen :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, LinnH skrev:

Jeg trodde jeg hadde automatisk fornying, og at jeg måtte gå inn og stoppe hvis jeg ikke skulle betale, men slik er det visst ikke. Men nå har jeg også betalt!

Jeg vet faktisk ikke om det er mulig å ha automatisk fornying, men jeg tror ikke det. Jeg får heller minne på litt gjennom året :)

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 timer siden, Nora skrev:

Jeg vet faktisk ikke om det er mulig å ha automatisk fornying, men jeg tror ikke det. Jeg får heller minne på litt gjennom året :)

Tipper det er fordi det står «subscription» eller noe sånt der inne, at flere tenker det er automatisk, derfor jeg iallefall trodde at det automatisk ble trukket :) bare bra du minner oss på det :) 👍

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider