Gå til innhold

Fikse ettervekst striper hjemme?

Anbefalte innlegg

Jeg har mye ettervekst av striper - og frisørene blir jo stengt en stund nå.

Jeg har litt ulike nyanser etter et par år med striping - altså hver «lengde» blir lysere gradvis mot bunnen. Har endel gråe hår og naturlig hårfarge ellers, så det er ikke noen andre farger inni der.

Har en boks hjemme med Swarts.....ja dere skjønner - Bleker 2-4 nyanser.

Tenkte teste med en litt skjult bredde først - men hjeg lurte på om noen hargrei erfairng med dette, eller blir det fort helt fælt?

En ting er jo om det blekes litt for lite, men blir jo ganske stygt om det blir alt for lyst :S 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det egentlig så viktig å ta etterveksten hvis man uansett er såpass mye hjemme? Det er nok vanskeligere for frisøren å rydde opp i striping som har gått galt, enn det er å legge inn striper i litt lang ettervekst... 

• Like 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 timer siden, Nora skrev:

Er det egentlig så viktig å ta etterveksten hvis man uansett er såpass mye hjemme? Det er nok vanskeligere for frisøren å rydde opp i striping som har gått galt, enn det er å legge inn striper i litt lang ettervekst... 

Er derfor jeg til nå har latt være 😬

Har hatt ufrivillig «karantene» i mange måneder nå grunnet sykdom (ergo megaetterveksten), utseendet blir paradoksalt «viktig» når resten av kroppen er dust 😋

Har jo gått greit med hjemmestriping før, men har aldri prøvd i naturlig farge. Tror jeg følger rådet ditt litt til, kan jo bli rimelig stygt om man bommer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
24 minutter siden, lykkelitenen skrev:

Jeg ville gjerne ventet, det er lenge å vente på en fix om det går gale ;)

Jeg har konkludert med at gråe hår er bedre enn oransje eller pissgule 😐 Håper frisørene klarer å åpne etterhvert generelt, min faste driver for seg selv med dyr husleie sentralt i Oslo....... :S

Lenke til innlegg
Del på andre sider