Gå til innhold

Produkter for å skjule ettervekst

Hege

Anbefalte innlegg

Nå virker det som at de fleste frisørsalonger kan åpne igjen fra og med 27/4, hvis de oppfyller visse retningslinjer for hygiene. Samtidig innser jeg at jeg sitter med ettervekst også når vi ikke har en pandemi, så jeg lurer på om noen av dere har erfaring med produkter for å skjule eller kamuflere etterveksten?

Jeg ser at det både finner produkter i sprayform og pudderform, hvilke av disse har best dekkevne og holdbarhet? 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke noen erfaring med produkter mot ettervekst, men jeg har bedt frisøren om å stripe håret mitt på en måte som gjør at jeg kan ha litt ettervekst. Det hjelper veldig på hvordan ting blir seende ut. Jeg går gjerne 3-4 mnd mellom hver gang jeg er hos frisøren, og da er det greit å ikke ha en veldig brå linje mellom striper og ettervekst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet for min del er at jeg farger håret rødlig/kobberrødt i en 7er-nyanse, men jeg er egentlig mellomblond, så etterveksten synes så innmari 🙈 

er innom frisøren for å tone håret mellom fargingene, og det hjelper en del 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Azur skrev:

@Hege da jeg drev med kobber/rødtoner, pleide frisøren å sende med meg en glansvask i langt sterkere farge som jeg ikke skulle bruke som glansvask men kun blande litt i balsamen med jevne mellomrom. 

Takk for tips! Skal spørre om det neste gang jeg er hos frisøren 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider