Tone

Barberhøvelen Estrid

Anbefalte innlegg

Tone

Noen som har erfaring? 

En kollega har den og skryter veldig, hun opplever at den både fungerer og føles bedre enn Gilette, prisen er vel også finere i lengden mener jeg (unntak for tilbud på storpakker på Rusta kanskje?) og anmeldelsene er gode. Må jo likevel alltid sjekke med ekspertpanelet mitt her inne først :) 

www.estrid.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Jeg har med årene funnet div jeg liker bedre enn Gilette, men havner alltid tilbake til det merket likevel pga tilgjengelighet... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg leste nettopp at de ikke bare finnes på nett, men også på HM, og krysser fingrene for at det ikke er utsolgt (det var de visst ofte) når jeg drar til Trondheim neste helg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg bestilte forrige uke, sammen med barberkremen deres. Litt skeptisk til abo, men liker at man kan tilpasse hyppigheten sine egne behov. Jeg har annenhver mnd.

Spent på å prøve!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Da er det gått en uke siden pakken ble sendt og ingenting er dukket opp enda, selv om de reklamerer med 3-7 dagers leveringstid. Jeg er hårete og tom for mine vanlige blader 😫

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Denne har jeg brukt en stund nå, anbefales! Pga tyngden, ligger den stødig i hånden og man trenger ikke barberskum i tillegg, pga det som ligger på bladene. 😉 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg har hatt min noen uker nå og er veldig fornøyd! Bruker den bare på beina, men den er virkelig god å bruke der. Trodde jeg kom til å bruke intuition for ever, men barberingen blir mye mer smooth med Estrid. Tok den sjeldneste leveringen på abonnement.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

3 timer siden, Nora skrev:

Har du fått høvelen enda @lykkelitenen? 

Ja den kom til slutt :) Torsdag fikk jeg hentemeldingen, så ca 12 virkedager etter utsending. Fant ett uåpnet blad jeg vil bruke opp, så ikke tatt i bruk enda, men det skjer nok ganske så snart!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norast

Jeg bestilte Estrid fordi jeg kom over en reklame og likevel trengte ny høvel. Jeg måtte vente over en måned på den og endte opp med å måtte kjøpe ny høvel i butikken i mellomtiden, så poenget falt liksom litt bort. Den ser jo pen ut og gjør jobben, men jeg merker ikke store forskjellen fra Gillette. Kommer ikke til å abonnere på blader når de er så trege med levering.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Jeg elsker min! Tok 4 dager med levering. Synes den er veldig god, bedre enn Gillette på mine bein. Den er kjempe fin og den er så stødig i handa. :) 
Jeg har ikke opplevd å kutte meg med den, og det gjør jeg endel med Gilette for å være helt ærlig. Synes det at den er så estetisk fin er skikkelig bra også. Jeg liker faktisk reklamene med hvor de sier at du velger selv om du vil fjerne kroppshår etc. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Stort yes til reklamen! Er drittlei reklamer for hårfjerning hvor de ikke viser hår, også på produktdemonstrasjon (påføre voks/krem på allerede glatt hud), så ett merke som sier hår er naturlig og viser kroppshår er pluss i boken hos meg :) Er for såvidt også lei de som sier "ææææsj hår på kvinner er unaturlig og jenter som ikke barberer seg under armene er uhygeniske og ekle", så føler deres reklamer er ett stikk til disse menneskene i samme slengen 😅 Håper de har pengene til å kjøpe infoen til alle som kommer anti-feministiske kommentarer på nett og spammer de med reklamen sin 😇

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Jeg bestilte nå! Gleder meg til å prøve 😊 Kjøpte også med barberkremen, noen som har erfaring med den? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Lyst å teste jeg og, både høvel og barberkrem. Gillette tester jo på dyr, så vil helst unngå dem. Har brukt barberskum fra svenske Gunry til nå, de tester ikke, men greit å ha noe annet dyrevennlig når jeg går tom. Vet jo ikke når jeg får dratt til Sverige igjen og selv om det muligens åpnes opp for reiser til Värmland fra i morgen har jeg ikke tenkt å dra til Sverige på en lang stund enda. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Dette høres så lovende ut at jeg tror at dette blir mitt neste nettkjøp! Jeg er egentlig litt sur prinsipielt på Gilette fordi de har karret til seg et slags verdensmonopol på barbersaker, og jeg heier så på at dette er dyrevennlig, rimelig, har kule holdninger og bare.. Ja, virker som et godt produkt og merke. Hadde håpet å ha få kjøpt da jeg var i Trondheim, men samtlige HM var utsolgt - jeg spurte etter høvlene da jeg bare fant "reiseetuier" og fikk høre at de ble revet av hyllene så fort de kom, så man må visst ha flaks.. Får anse det som et godt tegn, håper de fleste er fornøyde :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
21 timer siden, Wasabi skrev:

Fant Estrid på H&M idag! :D Så nå har jeg kjøpt. Blir spennende å teste. 

Heldiggris! Gleder meg til rapport :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi
12 minutter siden, Tone skrev:

Heldiggris! Gleder meg til rapport :) 

Jaaa, så glad jeg fant! Skal teste en av de nærmeste dagene. Bare ta bilde til shoppedagboka først. Den er så fin også og kjentes veldig god ut å holde i. Og best av alt, dyrevennlig 🐰♥️ Første gang jeg går og gleder meg til å barbere meg, haha 😂 Kjøpte ikke barberkremen da, siden jeg har masse igjen av Gunry sin. Det får bli neste gang :) La ikke merke til om de hadde den heller. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tuva
På 24.7.2020 den 18.40, Wasabi skrev:

Fant Estrid på H&M idag! :D Så nå har jeg kjøpt. Blir spennende å teste. 

Hvor mye koster den på H&M?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi
7 timer siden, Tuva skrev:

Hvor mye koster den på H&M?

Jeg husker ikke nøyaktig, men tror det var 179 kr og det følger med to blader. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Testet både blader og barberkrem i dusjen i dag, liker begge deler godt! Under armene ble det kun barberbladene sin egen "glid" og det fungerte bra! Stort pluss for at de ikke løser seg opp slik som gilette sine barberblad med puter gjør. På leggene ble det ett tynt lag med krem, men med vannet på svakt trykk ble det skylt av ca halvveis og det fungerte supert like vel. Ikke sår eller rød. Til intim ble det med krem og det var lett å komme til uten å skjære seg og bladet hadde perfekt størrelse for området det ble brukt på. 

Stort pluss for at det kjennes ordentlig skarpt ut og var lett å skylle rent (gilette sine med skumputer er klin umulig å få hårene utav uten å skylle av hele puten).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider