Gå til innhold

Barberhøvelen Estrid

Anbefalte innlegg

Ble nyskjerrig på denne nå, må huske å se etter den neste gang jeg er på h&m, er litt skeptisk til sånt mnd abb greier, (sånt har ikke det beste ryktet på seg ang det å kunne si det opp :/ ). Var sikker på at jeg hadde flere Gilette blader men fant ingen, så må ha noe nytt nå uansett. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått prøvd min litt og er fornøyd. Jeg vet ikke om jeg merker så mye forskjell fra Gillette på selve barberingen, men det er noen forskjeller på opplevelsen. Først og fremst er Estrid mye bedre å holde. Den er ganske mye tyngre og i tillegg er den glatt. Den har også mye mer gel i putene. Tidligere har jeg ikke merket noe til sånn, men nå kan jeg faktisk kjenne det på huden. Og ikke minst ser den jo mye penere ut! 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Estrid og kommer ikke til å kjøpe annen høvel igjen. Jeg må dog bruke barberkrem, syns ikke det er nok krem/produkt på bladene. Sliter derimot med å finne en god barberkrem som vaskes lett av høvelen, noen som har en god anbefaling? Jeg har prøvd de man får kjøpt på butikk og noen fra Lush. 

Endret av Michelle
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Estrid falt ikke i smak hos meg. Jeg har nå prøvd den ut ei stund, og det er ikke noe for meg. Jeg er ikke glad i blader med såpestykke rundt, Og jeg kutter meg som bare det etter at jeg tok å testet ut Estrid. Og jeg har ikke kuttet meg under barbering på 10 år minst. Jeg har også testet ut at jeg barberte en fot med Estrid og en fot me høvel med herreblad. Og resultatet ble mye finere med herrebladene.

Jeg syns også måten man fester bladene på er helt knotete system.

Jeg håper Estrid kommer med blader uten såpe på. Da skal jeg gi den en sjanse til.

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke prøvd min siden jeg vil «bruke opp» bladene jeg har igjen fra Gillette først. Trodde jeg var tom da jeg kjøpte Estrid, men hadde visst to igjen. Men kommer til å kjøpe barberkrem til uansett. Føles rart å barbere uten krem selv om det er innebygget såpe i. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider