Frøken Lilla

I backup skuffen

Anbefalte innlegg

Frøken Lilla

Vet vi har hatt noen tråder tidligere men vet mange av oss har forandret oss de siste årene, inspirert etter litt prat i bruke opp dagboka til @Marusken så tok jeg bilde av skuffen min nå og ser litt på hva jeg har og hvorfor jeg har det. 
E53F5D8E-8EC9-409C-B300-1C9FA58B46EC.jpeg.b889911805d923ac27ff5be0af21db57.jpeg

1. en boks med masse beautybledere, såper og noe sigma såpe. Denne stammer fra det ufrivillige salget på beautybay i fjor, en ikke planlagt backup men absolutt noe jeg kommer til å jobbe meg igjennom :) koster med rundt 200kr istedet for 2000kr! Men hadde nok aldri kjøpt det hadde det ikke vært for feilen på nettsiden. 

2. 2 mascaraer, covergirl mascara stammer fra mannens USA tur i fjor hvor jeg på FaceTime bare ba han plukke litt diverse mascara på drugstore. Liker å prøve ny mascara men liker ikke å bruke penger på det! Den andre er fra nyx og ble funnet på hm til 30kr. Jeg pleier alltid å ha ett par uåpnede mascaraer liggendes fordi jeg har prøvd så mye som gir meg sorte flekker rundt øynene osv, og mascara som ikke funker for meg går fort i søpla! Så to kjøp jeg er fornøyd med! 

3. 3 Chanel eyelinere, to av de er fargen 906 som er utgått, jeg kjøpte vel 4-5 stk av den i USA for noen år siden. Bruker bare eyelinere fra Chanel (med ett unntak) og disse holder seg fine! Og det er verdens fineste farge!!!! Den siste er 932, denne er ett «bom kjøp» i den forstand at jeg glemte at jeg hadde den! Fin farge men ikke en planlagt backup! 

4. Nars rue ponaparte (beige eyeliner), kjøpt som backup fra USA før vi fikk Nars i Norge. Så bra kjøp da, men ikke nødvendig nå... 

5. wet n wild brulee, denne bruker jeg «hele tiden» og 20kr i USA mot 50kr i Norge så var det absolutt godkjent med backup! 

6. Max factor blush, nyeste backup kjøpet siden jeg fant ut her at den skulle ut av produksjon. Kanskje ikke så gjennomtenkt men det er en fin blush! 

7. nyx angel blush, dette er en av de fineste jeg vet om, har brukt opp en eller to av de før og fikk tak i fra USA før de sluttet å lage de. Har en jeg bruker nå og dette er en backup jeg er veldig glad i! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marusken

Spennende å se hva andre har! :) Hadde helt glemt NYX Angel, den var jeg veldig glad i selv.

Det eneste jeg vet jeg har backup av, som i at jeg er så fornøyd med et produkt at jeg har en på lager, er Anastasia Brow Wiz. Mamma kjøpte til meg i februar når hun var innom en flyplass, og jeg hadde egentlig tenkt å bytte til NYX sin igjen siden den er rimeligere, men men :) Det får bli når jeg er tom igjen :D Sikkert før jul en gang.

Ellers har jeg en uåpnet mini-mascara fra Rituals (julekalender) og en mini-rens fra samme merke (julekalender). Det er vel de eneste tingene jeg har dobbelt av/som skal brukes så fort jeg er tom for noe, uten at jeg må kjøpe noe nytt. Skal sjekke senere og oppdatere om jeg tar feil! Håper jeg har alt i hodet 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Akkurat nå har jeg ingen backups. Før har jeg også kjøpt inn maskara fra Covergirl i USA og litt sånt, men ble dessverre ingen tur dit i år.. :eyeroll: Jeg tenker det er fornuftig med backups hvis det er salg eller det er produkter som er vanskelig å få tak i (eller på vei ut av produksjon). Men da mest på forbruksvarer, eller ting man virkelig elsker og ikke vil gå tom for. For min del har det vist seg at det er få produkter som absolutt er HG, og det heller er gøyere å prøve noe nytt enn å ta i bruk backups.

Edit: Gøy å se hva dere har i backup-skuffen! :cool:

Endret av LinnCaroline

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg har hovedsaklig mascara, mye mascara. Jeg har også en del av favoritt brynsproduktet mitt, for det virket som det er blitt discontinued. 

6272020163050.jpg

Tomme paljetter fra Inglot og Coastal Scents, mascaraer (både mini og full size), brybsprodukter, Rimmel Stay Matte pudder, kostesåpe og svamper fra EcoTools. Noen av produktene har jeg fordi jeg har fått i Boxycharm, men har ikke brukt de enda fordi jeg allerede hadde et åpent produkt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider