Magpie

Langtidsholdbar neglelakk? CND Vinylux?

Anbefalte innlegg

Magpie

Jeg elsker Essie Gel Couture, og har vel de fem (?) fargene derfra jeg synes er spreke nok til at jeg gidder å lakke neglene. De sitter glatt i en uke på neglene mine, som får mye juling og vann, og det synes jeg er en bragd. Men på grunn av det heller kjedelige fargeutvalget, har jeg lyst til å teste andre merker, og bestilte derfor en lakk pluss topplakk fra CND. Har noen prøvd disse, evt. har andre favoritter innen sjangeren? OPI Infinite Shine har jeg lest for mye dritt om, og Nails Inc Gel Effect er bortimot umulige å få tak i lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Orly sitter bra på meg som ingenting sitter på, endatil de lyse pastellene deres sitter. Ikke gel-effekt, men vanlig. 

Endret av Azur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie
1 hour ago, Nora said:

Fjernes Essie Gel Couture med vanlig neglelakkfjerner?

Ja, den krever bare litt ekstra innsats. Jeg pleier å legge biter av bomull gjennomtrukket med fjerner en liten stund på neglen, og så går jeg over med fjerner og bomullspads. Men jeg liker jo skarpe farger, og legger gjerne to lag, og går over med ett lag til etter noen dager, og gjerne også nytt lag med topplakk, så det blir en del å fjerne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Oppdatering: Jeg kjøpte én Vinyluxlakk pluss topplakken. Den var lett å legge, tørket greit nok, men holdbarheten er ikke mer enn som vanlig neglelakk. Det var tydelig slitasje etter bare tre dager, og det er i underkant av hva jeg får vanligvis. Tilbake til Essie, med andre ord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider