Gå til innhold

Balsam og/ eller hårkur

Heidrun

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste prøvd både en billig hårkur, og diverse fra matbutikken. Ingen av de gjør noe som helst for håret mitt. Det er like flokete og herkete å gre ut som uten. Har noen noen gode forslag? Jeg har farget hår, bruker aldri varmeprodukter, og håret består både av tykke og tynne hårstrå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I det siste har jeg brukt Moroccan Oil shampo og balsam fra Define, og jeg må si at jeg synes den er veldig god. Tidligere brukte jeg Briogeo Don't Despair, Repair shampo og hårkur, men synes jeg får samme, om ikke bedre, effekt fra Define. Jeg sliter ikke så mye med floker, men jeg har tykt hestehår, og denne serien gjør håret blankt og glatt. Det er en hårkur i denne serien også, men den har jeg ikke prøvd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har masse tynne(?) hårstrå, som floker seg lett (hår ned til midjen). Define Pure Volume balsam fungerer for tiden bra til mitt hår. Jeg bruker også hårolje i håndkletørt hår, og synes det hjelper mer enn de hårkurene jeg har prøvd. Min favoritt er den fra Shu Uemura, som jeg også synes lukter aller best. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider