Gå til innhold

Mac painterly paint pot dupe?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en dupe? Jeg vil ha fargen og det at jeg kan slenge den på øyelokkene for å dekke over rødhet og slitne øyne, trenger ikke primer-funksjonen :)

Ser etter en dupe fordi jeg vil ikke støtte Mac som tester på dyr. Er åpent for alt som ikke tester!

Har ikke lyst på standard øyeskygge, da må jeg ha primer under. Ser etter et alt i ett 😅 veldig lenge siden jeg kjøpte ny sminke, så ville spørre her først 🤗

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, Nora skrev:

ELF har en som skal være ganske lik Paint Pot. Har ikke prøvd den selv, men så Robert Welsh bruke den i en video. Den kan kjøpes på Lyko (husk forumkode!).

2020-09-11 22_02_11-Putty Eye Primer _ e.l.f. Cosmetics.png

Det går jo også an å bruke concealer, men det er ikke alltid det holder seg så fint.

Takk! 

Concealer creaser fort, men skal teste den fra Elf! 😊

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 12.9.2020 den 10.31, Marusken skrev:

Takk! 

Concealer creaser fort, men skal teste den fra Elf! 😊

hvi du ikke har kjøpt enda, så er det 30% på dem nå på den linken  :) pluss forum rabatten :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Frøken Lilla skrev:

hvi du ikke har kjøpt enda, så er det 30% på dem nå på den linken  :) pluss forum rabatten :)

Jeg fikk både 30% + forumrabatten når jeg bestilte tror jeg :D Ellers takk!

Har fått prøvd den et par ganger! Jeg syns den funker bra, men den er veldig hard. Hjelper jo ikke at temperaturen på badet ikke er supervarmt, men jeg sliter litt med å varme den opp rett og slett. Derfor blir den litt vanskelig å påføre. Fargen er fin, jeg er olivenfargen (bleik), og litt gul i undertonen, så denne matcher meg bedre enn painterly :) Fornøyd med erstatningen, selv om den er litt vanskeligere å bruke :)

• Like 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider