Lene

Din favoritt tørrshampo?

Recommended Posts

Belle

Min favoritt er Colab. Det er sikkert lenge siden (fordi jeg ikke følger med på noe som helst for tiden), men jeg synes derfor det er supergøy at det kan kjøpes på H&M. :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt

Min favoritt er den med det dustete navnet Sexy Hair. Synes den fungerer helt topp til mitt bruk, som primært er styling. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marusken

Kjøpte akkurat den til Lowengrip med eple, spent på den. Er så lei av Batiste nå, så prøver å finne noe nytt! Colab likte jeg ikke sist jeg testa, men det er jo også en stund siden. 

Har kjøpt 2 fra Sexy Hair, fikk de ikke til å fungere. Var noe galt med... dysen? Sprayet ut i en konsentrert stripe, så da gadd jeg ikke det mer etter flaske nummer to :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea
3 minutter siden, DivaG said:

Jeg lover jenter, ingenting er som betongstøv! Håret blir ENORMT, og finnes ikke fett! 

Her aner jeg en gullgruve av en side-business altså! Jeg skriver meg gjerne på venteliste! :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
1 hour ago, DivaG said:

Jeg lover jenter, ingenting er som betongstøv! Håret blir ENORMT, og finnes ikke fett! 

Hehe, du får putte det på fancy krukker og tjene deg søkkrik! :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
idamarkussen

Jeg har enda ikke funnet en tørrshampoo som fungerer på mørkt hår utenom batiste sin 😅 Noen som har noen tips ? Har såpass tynt / "fint" og mørkt hår at det blir så utrolig synlig om tørrshampooen ikke har noe fargepigment i seg. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle
32 minutter siden, idamarkussen said:

Jeg har enda ikke funnet en tørrshampoo som fungerer på mørkt hår utenom batiste sin 😅 Noen som har noen tips ? Har såpass tynt / "fint" og mørkt hår at det blir så utrolig synlig om tørrshampooen ikke har noe fargepigment i seg. 

Jeg synes Colab sin Fresh har minimalt med hvitskjær, og er det tørrsjampoen jeg har brukt med best hell på mitt mørke hår. Ellers er det bare Batiste sin som kan måle seg.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kamilla

Kjøpte den med volum fra Batiste som Diva liker, og gikk rundt med hvite flekker i håret på jobb..... Hvordan gjør dere det? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea
On 4.12.2018 at 13.30, Kamilla said:

Kjøpte den med volum fra Batiste som Diva liker, og gikk rundt med hvite flekker i håret på jobb..... Hvordan gjør dere det? 

Jeg striper håret lysere, så er mørkere (med litt gylnere farge) i bunnen. Så jeg synes det er helt supert at det blir litt grålig farge av tørrshampoen. Men det må være noenlunde jevnt da. Børster håret i sikksakk, om det gir mening. Og holder sprayen litt langt fra håret og beveger den hele tiden mens jeg sprayer. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider