Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke prøvd og ikke hørt om, men fikk veldig Fenti vibes av å se bildene :) alltid litt skeptisk når det er kjendiser som begynner med sminke, men det har jo kommet mye bra fra diverse kjendiser de siste årene. Skal absolutt sjekke YouTube for videoer på dette :) 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på foundationen, liquid blush og lip souffle, men skal ikke kjøpe noe enda. Foundationen og concealeren kommer i 48 farger, så det burde jo være mulig å finne en farge som passer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
31 minutter siden, Nora skrev:

Jeg er nysgjerrig på foundationen, liquid blush og lip souffle, men skal ikke kjøpe noe enda. Foundationen og concealeren kommer i 48 farger, så det burde jo være mulig å finne en farge som passer. 

48!! Hjelpes, da blir jeg ofte mer forvirret jeg... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Frøken Lilla skrev:

48!! Hjelpes, da blir jeg ofte mer forvirret jeg... 

Ja, det kan bli litt forvirrende når man kjøper på nett, men man må jo bare google litt swatches og kanskje se hva andre med lignende hudfarge bruker. Jeg har sett en del videoer om merket nå og jeg har merket at fargene ser ut til å være ganske gule. Jeg går vanligvis for gule undertoner, men tror jeg kommer til å gå for nøytral hvis jeg skal kjøpe foundation fra Rare Beauty.

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har med vilje styrt unna alt om merket, jeg må bruke opp, ikke fristes mer 😅😇

Litt skeptisk til kjendiser, jeg innbiller meg at ingen kan leve opp til Fenty, så gir det litt tid før jeg ev. sjekker ut merket, vil se hva "vanlige" folk sier, ikke bare de som fikk det sponset ved start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, LinnH skrev:

Eveline Karlsen la ut en YT-video om dette merket i dag, men har ikke sett den.

Så nettopp dette selv, skal ta en titt på den etterpå :D 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 timer siden, LinnCaroline skrev:

Jeg fikk også veldig Fenty vibes! Må se litt videoer jeg også. Har fått med meg noen overskrifter og sånt på YouTube, men ikke lest eller sett anmeldelser enda.

Samme her! Tenkte at herregud, dette ser jo nesten helt ut som Fenty sine produkter! 

Jeg er gjennomsyra skeptisk til kjendiser sine sminkemerker og hudpleiemerker (spesielt sistnevnte), så jeg gidder ikke prøve noe. Kom bare innom for å påpeke at produktene ligner på Fenty sine. :P 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Michelle skrev:

Samme her! Tenkte at herregud, dette ser jo nesten helt ut som Fenty sine produkter! 

Jeg er gjennomsyra skeptisk til kjendiser sine sminkemerker og hudpleiemerker (spesielt sistnevnte), så jeg gidder ikke prøve noe. Kom bare innom for å påpeke at produktene ligner på Fenty sine. :P 

:giggle:

Jeg har sett flere videoer nå, og selv om flere skryter av foundation'en, så synes jeg ikke den ser så fin ut på kamera? Tror jeg kun blir å prøve den hvis jeg får sett den i butikk (som jo er vanskelig nå pga korona). Jeg har litt lyst til å prøve primer til ansiktet og en lip balm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider