Gå til innhold

Avstemming om Snapchat

Avstemming om Snapchat  

16 stemmer

1. 1. Skal vi avvikle Snapchat gruppa?

• Ja
      11
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

For å få mer aktivitet er det jo et spørsmål om vi kanskje burde kvitte oss med snapchat gruppa, så da er det vel greit med en avstemming. Har ikke satt noen tidsfrist på denne avstemmingen, vi bare ser det an :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det for noen kan være positivt og andre ikke: Noen vil nok bare få mindre kontakt med brukerne her inne uten å oppsøke forumet mer, mens andre kan kjenne på savnet og oppsøke forumet oftere. 

Jeg har derfor troa på en slags middelvei hvor vi kan beholde snapchatgruppa og bruke den til små hverdagssminkeglimt og akutte greier (tips om feilprising på Beautybay for eksempel....) mens vi kan prøve å stimulere til at spørsmål og produktdiskusjoner tas på forumet slik at flere kan få nytte av dem? Da beholder vi den kjappe og lettbeinte kanalen mens vi samtidig kanskje minner folk på å bruke forumet? 

• Like 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker også det er fint at de som eventuelt bruker snapgruppa og ikke forumet kommer inn og sier noe om hvorvidt de kommer til å bruke forumet mer om gruppa forsvinner - eller om de bare blir helt borte? :) Kanskje poste link til denne tråden i snapgruppa? *skal prøve å huske det når telefonen er ferdigladet og ikke ligger i et annet rom*

Endret av Tone
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg meldte meg ut av snapchatgruppa for lenge siden, så for meg har det fint lite å si, men om det betyr mer aktivitet her inne, er jeg all for it! 

PS. Meldte meg ut fordi jeg får fnatt av grupper, for det plinger i ett sett, ikke noe mer dramatisk enn det. 😂

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, Maiken skrev:

PS. Meldte meg ut fordi jeg får fnatt av grupper, for det plinger i ett sett, ikke noe mer dramatisk enn det. 😂

Same, men jeg har bare slått av varsler på de fleste gruppene jeg er i🙊 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
44 minutter siden, Ingrid skrev:

Same, men jeg har bare slått av varsler på de fleste gruppene jeg er i🙊 

Fant jo ut til slutt (ganske nylig) at jeg kunne gjøre det, ja. 😂 

Lenke til innlegg
Del på andre sider