Harefrøken

Tips til hvor man kan kjøpe sminkeoppbevaring

Recommended Posts

Harefrøken

Tenkte jeg skulle tipse om sminkeoppbevaring som selges på Tiger. De små koster 30,- og de store koster 50,-.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

Dere som har Musik lysrekke fra Ikea (eller tilsvarende), hva slags lyspærer anbefaler dere til disse?

Er det nok å ha en rekke på hver side, eller bør det være en rekke over speilet også?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Raaco-boksene (mener det var det de het?) fra Clas Ohlson er kjempepraktiske i Alexkommodene! :)

Enig!

Og Muji ved Youngstorget i Oslo (og sikkert flere, men ikke i Trondheim...) fører Muji - de har masse lekkert!

Og Jysk har små akrylkommoder til fine priser!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Jorid

Noen som har funnet noe lurt på ebay? Har forsøkt å finne litt, men finner bare sånne trappeformede leppestiftholdere og kommoder, og de passer ikke i en Helmer. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Harefrøken

Noen som har funnet noe lurt på ebay? Har forsøkt å finne litt, men finner bare sånne trappeformede leppestiftholdere og kommoder, og de passer ikke i en Helmer. 

I Helmer brukte jeg før skuffeinnsats fra IKEA. Tror de het Antonius eller noe slikt. De passet egentlig akkurat ikke, men det var på grunn av en unødvendig bred kant som jeg bare klipte vekk.

Jeg har også brukt to forskjellige typer skuffavdeler som jeg kjøpte på Clas Ohlson. Bare søk på skuffavdeler der så ser du begge typene. De kan man fikse til ønsket lengde og sette sammen som man vil.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg så etter dem i Kristiansand, men fant ikke :/

Det kan hende de har på Upstairs (ligger i Markens og på Sørlandssenteret ved vinmonopolet) :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Det kan hende de har på Upstairs (ligger i Markens og på Sørlandssenteret ved vinmonopolet) :)

Jeg var der for en uke siden, og da så jeg ikke noe :/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg var der for en uke siden, og da så jeg ikke noe :/

Vi får håpe de får inn igjen før du er ferdig på Sørlandet da :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie

Enig!

Og Muji ved Youngstorget i Oslo (og sikkert flere, men ikke i Trondheim...) fører Muji - de har masse lekkert!

Muji som før lå ved Youngstorget i Oslo har nå flyttet til Grensen, bare sånn hvis noen drar dit og ikke finner det :) Anna og jeg var der i dag, og de er ganske utplukket for akryl-oppbevaringen, og jeg finner ikke den boksen jeg har leppestiftene mine i (trenger en tredje, ja...). Så på mandag skal jeg på House Of Oslo i Vika og sjekke om de har det der!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunnivator

Om noen vet om en plass (helst på nett) der jeg kan få tak i leppestiftholder, som ikke er trappeformet, så rop ut. :) Å ja, jeg har lett meg i hjel på ebay. :P Finner bare sånne trappeformede. :(

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Dere som har Musik lysrekke fra Ikea (eller tilsvarende), hva slags lyspærer anbefaler dere til disse?

Er det nok å ha en rekke på hver side, eller bør det være en rekke over speilet også?

Jeg kjøpte noen pærer av ToneO/Lollipop, men jeg husker ikke helt hva slags styrke og sånt det er på dem. Det er i allefall LED-pærer, lurer på om de er ca 4000K? Med de er det mer enn nok for meg å ha en rekke på hver side av speilet :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Enig!

Åhlens ved Yougstorget har ikke Muji lenger... Det er flyttet opp til Grensen (tror det var dit??) :)

Edit: Så ikke at Marie allerede hadde skrevet  :razz-drunk:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Jeg er veldig glad i sånne små plastkurver man får kjøpt på europris, også tar jeg vare på alt av pakker som kommer i harde papp bokser! Ipadboksen passer for eksempel perfekt til foundations! :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Harefrøken

Jeg er veldig glad i sånne små plastkurver man får kjøpt på europris, også tar jeg vare på alt av pakker som kommer i harde papp bokser! Ipadboksen passer for eksempel perfekt til foundations! :)

Jeg har brukt alle iPhone-boksene mine til oppbevaring hehe :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva
kvm

De har noen veldig fine akryl-bokser på Åhlens. Disse kan stables (de "klikkes" på plass dersom man plasserer dem oppå hverandre), og er av ganske god kvalitet synes jeg. Er en stund siden jeg kjøpte de, men tror de kostet mellom 40 og 70 kr avhengig av størrelse.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

De har noen veldig fine akryl-bokser på Åhlens. Disse kan stables (de "klikkes" på plass dersom man plasserer dem oppå hverandre), og er av ganske god kvalitet synes jeg. Er en stund siden jeg kjøpte de, men tror de kostet mellom 40 og 70 kr avhengig av størrelse.

​De har jeg sett, og jeg er enig. De er fine og virker veldig kjekke :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Hei!

Har noen av dere prøvd noe lignende som disse til å dele inn sminkeskuffene deres? Nå bruker jeg bare forskjellige esker fra Søstrene Grene til å dele inn skuffene, men synes det er så tungvindt når jeg kjøpt ny sminke, for plutselig så er en eske full :-D Vurderer å kjøpe meg noen slike.

http://www.ebay.com/itm/Adjustable-Drawer-Clapboard-Partition-Divider-Cabinet-DIY-Grid-Storage-Organizer-/331545819409?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d31abb911

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
PewPew

Jeg hadde slike før, og i starten var det veldig praktisk men de flytter seg litt etterhvert. Altså de festes ikke til skuffen på noe vis, og når man da bruker ting og tang daglig så løfter greia seg osv. Da havnet jo tingene overalt. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det bedre dessverre :P Det endte med at jeg kjøpte små plastbokser (uten lokk) som var lave nok til skuffene mine.Så de fungerer som en skuffdeler, men ikke flytter/løftes opp etterhvert som de brukes. Coop Obs har mange varianter å velge mellom.

Edited by PewPew

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Ja, jeg har brukt det men jeg ga opp. Det så helt forferdelig ut fordi jeg skubba så mye i den, det ble ikke så pent. 
Nå har jeg gitt opp og bruker bare skuffer.. Jeg er lat.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Jeg hadde slike før, og i starten var det veldig praktisk men de flytter seg litt etterhvert. Altså de festes ikke til skuffen på noe vis, og når man da bruker ting og tang daglig så løfter greia seg osv. Da havnet jo tingene overalt. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det bedre dessverre :P Det endte med at jeg kjøpte små plastbokser (uten lokk) som var lave nok til skuffene mine.Så de fungerer som en skuffdeler, men ikke flytter/løftes opp etterhvert som de brukes. Coop Obs har mange varianter å velge mellom.

Ja, jeg har brukt det men jeg ga opp. Det så helt forferdelig ut fordi jeg skubba så mye i den, det ble ikke så pent. 
Nå har jeg gitt opp og bruker bare skuffer.. Jeg er lat.

Søren da, trodde at jeg endelig hadde funnet en god løsning nå :( Tusen takk for svar, jeg får bare lete videre etter smarte løsninger!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider