Harefrøken

Tips til hvor man kan kjøpe sminkeoppbevaring

Recommended Posts

Tone

Hei!

Har noen av dere prøvd noe lignende som disse til å dele inn sminkeskuffene deres? Nå bruker jeg bare forskjellige esker fra Søstrene Grene til å dele inn skuffene, men synes det er så tungvindt når jeg kjøpt ny sminke, for plutselig så er en eske full :-D Vurderer å kjøpe meg noen slike.

http://www.ebay.com/itm/Adjustable-Drawer-Clapboard-Partition-Divider-Cabinet-DIY-Grid-Storage-Organizer-/331545819409?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d31abb911

Har du sett på Raacoboksene fra Clas Ohlson? Vi er mange her inne som bruker dem og jeg synes i alle fall de fungerer veldig fint! :)

http://www.clasohlson.com/no/Raaco-skuffeinnlegg/Pr313404002

(Og hjertelig velkommen hit!)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Har du sett på Raacoboksene fra Clas Ohlson? Vi er mange her inne som bruker dem og jeg synes i alle fall de fungerer veldig fint! :)

http://www.clasohlson.com/no/Raaco-skuffeinnlegg/Pr313404002

(Og hjertelig velkommen hit!)

Takk :D

Hver gang jeg er på Clas Ohlson så ser jeg på oppbevaringen deres, men glemmer alltid å ta mål av sminkeskuffene mine. Er de der 4,7 cm dype?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Takk :D

Hver gang jeg er på Clas Ohlson så ser jeg på oppbevaringen deres, men glemmer alltid å ta mål av sminkeskuffene mine. Er de der 4,7 cm dype?

4.7 cm er fast høyde/dybde ja, også varierer de ellers i størrelse. Jeg har mange av dem i min høye Alex fra IKEA, og de er veldig praktiske :) Skal prøve å få tatt et bilde av en skuff eller to i løpet av dagen!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

4.7 cm er fast høyde/dybde ja, også varierer de ellers i størrelse. Jeg har mange av dem i min høye Alex fra IKEA, og de er veldig praktiske :) Skal prøve å få tatt et bilde av en skuff eller to i løpet av dagen!

Okei, da skal jeg vurdere de eller smartstore-eskene, ettersom hva jeg har plass til :-) Sminkekommoden min er hjemmesnekkra av samboer, så det er litt rare mål på den, men den begynner å bli for liten så er vell på tide å ønske seg ny, hihi :-D Ta gjerne bilder av hvordan du har det, synes alltid det er gøy å se hvordan andre oppbevarer sminken sin. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Okei, da skal jeg vurdere de eller smartstore-eskene, ettersom hva jeg har plass til :-) Sminkekommoden min er hjemmesnekkra av samboer, så det er litt rare mål på den, men den begynner å bli for liten så er vell på tide å ønske seg ny, hihi :-D Ta gjerne bilder av hvordan du har det, synes alltid det er gøy å se hvordan andre oppbevarer sminken sin. 

Jeg skal prøve å få tatt nye bilder etter omorganisering - men da må du også poste bilder! Hjemmesnekret sminkekommode høres veldig spennende ut :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Jeg skal prøve å få tatt nye bilder etter omorganisering - men da må du også poste bilder! Hjemmesnekret sminkekommode høres veldig spennende ut :D 

Tørr ikke å legge ut bilder etter at dere har gjort det, dere har jo sjukt mye sminke i forhold til meg, jeg trodde jeg hadde mye sminke før jeg gikk inn på forumet her :rotfl:

Har heller ikke så mye high end ettersom jeg ikke bruker dyretestet sminke, men kan prøve å få tatt bilde av selve kommoden en dag, vil kjøpe meg nye esker først :grin:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Tørr ikke å legge ut bilder etter at dere har gjort det, dere har jo sjukt mye sminke i forhold til meg, jeg trodde jeg hadde mye sminke før jeg gikk inn på forumet her :rotfl:

Har heller ikke så mye high end ettersom jeg ikke bruker dyretestet sminke, men kan prøve å få tatt bilde av selve kommoden en dag, vil kjøpe meg nye esker først :grin:

Mengde har da ingenting å si! Virkelig! Men her er ingen tvang, men jeg vil gjerne se kommoden om du får til det :)  

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt

Jeg har heller ikke så mye sminke som noen av de andre her, men etter at jeg begynte å henge på forumet, har jeg forstått at det er bare et spørsmål om tid... :clap:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Jeg har heller ikke så mye sminke som noen av de andre her, men etter at jeg begynte å henge på forumet, har jeg forstått at det er bare et spørsmål om tid... :clap:

Godt å høre at det ikke bare er meg, hehe. Jeg har jo en bitteliten kommode som snart er stappfull og det er jo mye i forhold til mine venninner som har kun en sminkepung. Kan se for meg at det er lett å bli handleglad her inne ja :rotfl:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt

Godt å høre at det ikke bare er meg, hehe. Jeg har jo en bitteliten kommode som snart er stappfull og det er jo mye i forhold til mine venninner som har kun en sminkepung. Kan se for meg at det er lett å bli handleglad her inne ja :rotfl:

Det er jo ikke noe kjøpspress her, som Line sier, men det er mye fint som vises frem som inspirerer. Og man får mange gode tips og hjelp når man ber om det som også! :)

Jeg har gått fra å være over gjennomsnittet interessert i hudpleieprodukter, til å få kosmetikk og sminke som hobby, med mange gode idèer og masse hjelp fra forumet. Jeg synes det bare er bra - det finnes verre ting å bruke både tid og penger på, spør du meg.

Og jeg tar også gjerne en kikk på hvordan du organiserer dine ting etter hvert, men her er det verken noe press eller føringer, det er bare hyggelig å delta i dette forumet!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Jeg føler absolutt ikke på noe kjøpepress nei, man kjenner selv sin egen grense på hva som er nok/hva man får brukt opp :-)

Nå har jeg vært på Clas Ohlson og kjøpt SmartStore siden de var litt dypere, om jeg ikke blir fornøyd så drar jeg tilbake og kjøper Raaco :)) Så skal jeg male kommoden på nytt, samboer har malt den i feil nyanse skjønner dere(kvinnfolk altså, aldri fornøyd:rotfl:).

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Fy fo fa, nå er jeg sint. Hadde gledet meg til å komme hjem fra jobb for å organisere sminken, men på grunn av noen mm vil ikke den store esken passe i sminkeskuffene mine :crying:

image.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Fy fo fa, nå er jeg sint. Hadde gledet meg til å komme hjem fra jobb for å organisere sminken, men på grunn av noen mm vil ikke den store esken passe i sminkeskuffene mine :crying:

Åååh, så kjedelig :( Du kan ikke pusse dem litt ned med sandpapir? 

Edited by Helene

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Åååh, så kjedelig :( Du kan ikke pusse dem litt ned med sandpapir? 

Prøvde å klippe den, men det ble ikke pent og da forsvinner litt av meningen med at jeg kjøpte nye bokser. Så da blir det nok raaco i morgen :)))

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Prøvde å klippe den, men det ble ikke pent og da forsvinner litt av meningen med at jeg kjøpte nye bokser. Så da blir det nok raaco i morgen :)))

Ah, ser den. Håper du blir fornøyd med Raaco da, jeg liker dem mye bedre enn Smartstore fordi man ikke mister plass pga den skråveggen - sånt er så bortkastet i kritiske organiseringsstuasjoner :giggle:  

Sånn ser forresten Raacoene ut i Alex:

image.thumb.jpg.a01dd3ada0cb89195c0dd3dcimage.thumb.jpg.3efe7924aafc8443fce08ff2

Edited by Tone

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Ah, ser den. Håper du blir fornøyd med Raaco da, jeg liker dem mye bedre enn Smartstore fordi man ikke mister plass pga den skråveggen - sånt er så bortkastet i kritiske organiseringsstuasjoner :giggle:  

Hahaha :rotfl:

Er helt enig, men tenkte jeg kanskje sparte inn litt plass igjen på at de var så dype. Raaco blir nok bra!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild

Om noen vet om en plass (helst på nett) der jeg kan få tak i leppestiftholder, som ikke er trappeformet, så rop ut. :) Å ja, jeg har lett meg i hjel på ebay. :P Finner bare sånne trappeformede. :(

Jeg hater også sånne trappehelvetter, så jeg har denne, eller, jeg har fire, og de er ganske geniale. Jeg har klippet ut biter av antiskli-matter og lagt i bunnen slik at Mac-leppestiftene mine kan stå opp ned uten å skli rundt. Eneste er at jeg synes de er ganske dyre, og plastikken er tynn, men det var det eneste jeg og Tone kunne finne da vi var på jakt for noen år siden. 

Åh, også passer to stykker perfekt vedsiden av hverandre i Alexen! 

Edited by Åshild

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Jeg hater også sånne trappehelvetter, så jeg har denne, eller, jeg har fire, og de er ganske geniale. Jeg har klippet ut biter av antiskli-matter og lagt i bunnen slik at Mac-leppestiftene mine kan stå opp ned uten å skli rundt. Eneste er at jeg synes de er ganske dyre, og plastikken er tynn, men det var det eneste jeg og Tone kunne finne da vi var på jakt for noen år siden. 

Åh, også passer to stykker perfekt vedsiden av hverandre i Alexen! 

:drool: :drool: :drool:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Katharina

Jeg bruker disse fra IKEA :)

passer denne i alexen?? Jeg ser at jeg må omorganisere og kanskje ta i bruk en skuffe til :giggle: 

Edited by Helene

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Noen som vet om noen dugende oppbevaringsmøbler med mulighet for å låse? Minstejenta var en tur innom sminkerommet mitt i går og herpa den ene Tarte Cheek Stain'en min. Livet stod heldigvis til å redde, selv om hun så vel rufsete ut etterpå, men nå lever jeg i frykt for at andre favoritter som ikke er enkle å få tak i skal dø helt. Hjelp?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

Noen som vet om noen dugende oppbevaringsmøbler med mulighet for å låse? Minstejenta var en tur innom sminkerommet mitt i går og herpa den ene Tarte Cheek Stain'en min. Livet stod heldigvis til å redde, selv om hun så vel rufsete ut etterpå, men nå lever jeg i frykt for at andre favoritter som ikke er enkle å få tak i skal dø helt. Hjelp?

kanskje et arkivskap? :) de pleier å kunne låses.

http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/80206403/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

kanskje et arkivskap? :) de pleier å kunne låses.

http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/80206403/

Ja, jeg så på dem, men så må jeg finne en god måte å ''dele'' skuffene på tenker jeg. De blir jo altfor dype til at det skal være vits å ha et så stort skap. Muligens jeg skal gå for to små arkivskap som jeg kan sette oppå hverandre? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider