Harefrøken

Tips til hvor man kan kjøpe sminkeoppbevaring

Anbefalte innlegg

Smudge

Jeg tipper kanskje noe i verktøysavdelingen til clas ohlson :) da får du gjerne både små rom og lås. @Katharina vet ikke om de passer. Jeg har mine i kjøkken skuffer fra Ikea som er 60 brede :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Jeg bruker hovedsaklig disse fra ikea, og er superfornøyd. De passer akkurat i den lille alexen om man trimmer litt av kantene (blir et lite mellomrom i fremkant da, men pytt). De er kjempefine, superbillige, og gjør jobben. Etter hva jeg kan huske er de dessverre for lang for den store alexen, tror skuffene er dypere/lengre på den lille. :( 

sminkeoppbevaring.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Jeg bruker hovedsaklig disse fra ikea, og er superfornøyd. De passer akkurat i den lille alexen om man trimmer litt av kantene (blir et lite mellomrom i fremkant da, men pytt). De er kjempefine, superbillige, og gjør jobben. Etter hva jeg kan huske er de dessverre for lang for den store alexen, tror skuffene er dypere/lengre på den lille. :( 

Hvor dyp er den? :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Hvor dyp er den? :) 

Dyp som i lengde på en måte, eller høyde? :PDen er 4cm høy, og 50cm lang (men lengden kan minskes med ca 2cm ved å klippe kantene), og ser sånn ut i :D

11824229_10152907944687077_389231867_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Kunne tenkt meg å sett oppi alle skuffene dine @Åshild! Ser ut som du har mye fint! 

Du får komme på besøk, da! :giggle: Hihi, neida, kan sikkert legge ut bilde av alt en dag og legge ut :D Men da utfordrer jeg deg til å legge ut bilder av din samling også! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Det der så jo veldig greit ut, @Åshild! :) Kanskje jeg må se på de der!

De er geniale! Og superbillige. Er det Alex du tenker å ha dem i? Isåfall, hvilken? Jeg kan sjekke i min store om den får plass. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

De er geniale! Og superbillige. Er det Alex du tenker å ha dem i? Isåfall, hvilken? Jeg kan sjekke i min store om den får plass. 

liten Alex så du trenger ikke å sjekke for min del! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna

Jeg har de samme skuffeinnsatsene som Åshild, men uten å ha trimmet kantene. Funker det og, men jeg irriterer meg over at jeg ikke får brukt hele skuffa så godt. Synes de er for lave og at plasten rundt hvert rom tar for mye plass. Skal bytte dem ut en gang i løpet av høsten tenker jeg :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Eg har ein del av denne typen frå Granit til min sminke. Dei er 8cm bred og kjem i ulike lengdar. Bredden gjer at f.eks blushane frå mac passar perfekt oppi dei. Dei kan hektast saman. Eg er veldig fan av dei. Kostar litt meir enn mykje anna, men med desse kan ein skreddesy noko som passar. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Jeg har de samme skuffeinnsatsene som Åshild, men uten å ha trimmet kantene. Funker det og, men jeg irriterer meg over at jeg ikke får brukt hele skuffa så godt. Synes de er for lave og at plasten rundt hvert rom tar for mye plass. Skal bytte dem ut en gang i løpet av høsten tenker jeg :) 

Jeg synes de bøyde seg litt jeg, om jeg ikke trimmet kantene. Synes skuffene blir veldig godt utnyttet jeg, bare det lille mellomrommet foran som jeg alltids får brukt til noe. Eneste er det med de dypere skuffene, men bruker de hovedsaklig til paletter, og da funker de fortsatt veldig bra. Blush-skuffen er den eneste som irriterer meg litt, for den er dyp og mer plass i enn jeg får utnyttet:p 

Men du må si ifra om du finner noe enda mer genialt, @Anna! :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Ser ut som de har fått skuffedelere/esker på Søstrene Grene. Jeg løp bare forbi, men de så veldig fine ut :-)

Alle er enkle, altså ett rom i hver ..boks? :) Jeg kjøpte to avlange, og skal kjøpe flere! Tror 3 avlange går vedsiden av hverandre i store alex :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Synrs de fra søstrene grene var ganske kjekke så kjøpte litt derfra i helga :) 3 av de minste og to av de andre. Kjøpte også en av hver av akryloppbevaringen, men den forsvant visst fort. Jeg kjøpte fredag og var tilbake på lørdag med ei venninne og da var det tomt! 

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Jeg kjøpte noen pærer av ToneO/Lollipop, men jeg husker ikke helt hva slags styrke og sånt det er på dem. Det er i allefall LED-pærer, lurer på om de er ca 4000K? Med de er det mer enn nok for meg å ha en rekke på hver side av speilet :)

Så tilfeldigvis innlegget ditt nå, de er 6000K! ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kamilla
On 8.7.2015 at 22.57, Tone said:

Ah, ser den. Håper du blir fornøyd med Raaco da, jeg liker dem mye bedre enn Smartstore fordi man ikke mister plass pga den skråveggen - sånt er så bortkastet i kritiske organiseringsstuasjoner :giggle:  

Sånn ser forresten Raacoene ut i Alex:

image.thumb.jpg.a01dd3ada0cb89195c0dd3dcimage.thumb.jpg.3efe7924aafc8443fce08ff2

Er du fortsatt like fornøyd med disse? :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
18 timer siden, Kamilla said:

Er du fortsatt like fornøyd med disse? :) 

Ja!

Det er passe kaotisk og samlingen får altfor lite kjærlighet for tida, men jeg tok meg faktisk en liten rydderunde i Alexen for et par helger siden og Raacco er fortsatt supert. Jeg liker også de helt hvite boksene fra Clas Ohlson (en sånn som er bakerst på det første bildet, bare at jeg foretrekker de større utgavene), særlig de store avlange er super i dype Alexskuffer til å ha øyenskyggepaletter på høykant i! Ellers har jeg kjøpt de grå pappboksene fra IKEA som skal passe perfekt i liten Alex, og de er fine, men jeg liker nok fortsat Raaco best. 

Skulle tatt meg en ordentlig gjennomgang snart.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Raaco kjøpes på claser’n. :) Har raaco jeg og, samt IKEA sine grå pappbokser og noen kurver fra europris og Nille. Definitivt mest fornøyd med raaco. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea
7 minutter siden, Wasabi said:

Raaco kjøpes på claser’n. :) Har raaco jeg og, samt IKEA sine grå pappbokser og noen kurver fra europris og Nille. Definitivt mest fornøyd med raaco. 

Da tar jeg en tur dit en dag! 👍🏼 Fikk det opp da jeg googlet i sted, men så ikke noe som så ut til å passe i alex. Sikkert greiere å bare ta en tur i butikken og kikke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider