Harefrøken

Tips til hvor man kan kjøpe sminkeoppbevaring

Anbefalte innlegg

vakkerlakk
3 minutes ago, Minnea said:

Da tar jeg en tur dit en dag! 👍🏼 Fikk det opp da jeg googlet i sted, men så ikke noe som så ut til å passe i alex. Sikkert greiere å bare ta en tur i butikken og kikke :)

Veldig få clas ohlson som har det på lager. I alle fall i Oslo. Sjekk lagerbeholdning på nett på forhånd hvis du har fleire butikkar i nærheten, så det ikkje blir bomtur :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea
2 minutter siden, vakkerlakk said:

Veldig få clas ohlson som har det på lager. I alle fall i Oslo. Sjekk lagerbeholdning på nett på forhånd hvis du har fleire butikkar i nærheten, så det ikkje blir bomtur :)

hva heter den dere bruker i alexen? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk
Just now, Minnea said:

hva heter den dere bruker i alexen? 

Raaco. Fins i ulike format. Eg har ikkje kjøpt enda, for ingen har på lager 😋

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea
1 minutt siden, vakkerlakk said:

Raaco. Fins i ulike format. Eg har ikkje kjøpt enda, for ingen har på lager 😋

Fikk med meg merket, men det kom opp så mye rart da jeg søkte på det. Så ikke noe som umiddelbart så ut til å passe i en alex, så lurte på om selve produktet hadde et navn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle
21 minutter siden, Minnea said:

Fikk med meg merket, men det kom opp så mye rart da jeg søkte på det. Så ikke noe som umiddelbart så ut til å passe i en alex, så lurte på om selve produktet hadde et navn :)

De jeg har er blant annet denne, denne og denne. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kamilla
44 minutter siden, vakkerlakk said:

Jeg dro til sentrum til den ene butikken som skulle ha det på lager, og så hadde de ikke det :))))) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk
9 hours ago, Kamilla said:

Jeg dro til sentrum til den ene butikken som skulle ha det på lager, og så hadde de ikke det :))))) 

Torggata? Samme her ;)

10 hours ago, Minnea said:

Skuffeinnlegg/skuffeinnsats , heiter det vel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk
1 minute ago, Kamilla said:

Ja, klagde og fikk gratis frakt på nettbutikken 😎

Kult! Men eg vil liksom sjå det IRL først. Jaja, får sjekke ein annan som er i nærheten av meg om dei har. Står dei skal ha ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider