Gå til innhold

Blusher med skimmer?

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Magpie skrev:

BeneFit Rockateur har virkelig den perfekte fargen, men jeg HATER! at den lukter så sterkt! Er det noen som vet om noen blusher med ganske lik farge og skinn (ikke for mørk, ikke for oransje, så den blir ikke muddy på huden min), men som er mindre parfymerte? Dupelisten hos Temptalia overbeviser meg ikke, akkurat.

Litt mørkere kanskje? 🤔

1D1C500A-609F-405E-80CC-2323A8D6FCE4.png

Endret av Ludo
Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 hours ago, Magpie said:

BeneFit Rockateur har virkelig den perfekte fargen, men jeg HATER! at den lukter så sterkt! Er det noen som vet om noen blusher med ganske lik farge og skinn (ikke for mørk, ikke for oransje, så den blir ikke muddy på huden min), men som er mindre parfymerte? Dupelisten hos Temptalia overbeviser meg ikke, akkurat.

Enig. Og den er gått ut av produksjon.. Har ikke funnet noen lik jeg heller. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 hours ago, Isabel said:

Enig. Og den er gått ut av produksjon.. Har ikke funnet noen lik jeg heller. 

Rockateur finnes fortsatt, i hvert fall på hjemmesiden. Jeg kjøpte nylig min fra Kicks, men jeg takler som sagt ikke lukten. :/

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 minutes ago, Magpie said:

Rockateur finnes fortsatt, i hvert fall på hjemmesiden. Jeg kjøpte nylig min fra Kicks, men jeg takler som sagt ikke lukten. :/

Så rart! Benefit sa at den var gått ut for et år siden. Vurderer å gjenkjøp da. Si ifra om du vil kvitte deg med din evt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kikket gjennom blushsamlingen min og fant et par alternativer.

Jeg har en MAC Mineralize Skinfinish i Blonde som jeg ikke aner hvor gammel er. Jeg fikk den av Heidi i sin tid, og da var den jo ikke ny. Men tenkte det var greit å vise at noen av disse er ganske skimrende til tider, så det kan jo være verdt å holde et øye med lanseringer. Jeg kjenner ikke produktene til MAC godt nok, men det kan jo hende de har noen i sitt faste sortiment også. Ciate Marbled Light minner meg mye om Hourglass sin blush. Vet ikke hvor enkel Ciate er å få tak i til Norge, jeg fikk min i Boxycharm. Milani Baked Blush er jo en klassiker, jeg har 2 farger. Det jeg vet med disse er at de først hadde en versjon, så kom versjon 2 som var mer glitrete, og nå tror jeg de skal være nærmere versjon 1 igjen. Jeg tror kanskje min Luminoso er versjon 1, for den er mer skimrende enn glitrete. Hot Mama fra The Balm er jo en kjent Orgasm dupe, men jeg synes ikke de er helt like. Laura Geller synes jeg også er ganske skimrende, men denne fikk jeg også i Boxycharm så vet ikke hvor lett man får tak i denne. Til slutt tok jeg også med en blush fra Pur paletten Bronze & Brighten i Dreamer. Mulig denne var en Boxycharm spesial, men de kan åpenbart lage blush med skimmer i. Det er jo flere på forumet som har hatt Boxycharm, så hvis noen av disse er interessante kan det jo hende noen her vil selge de.

20201128_9383.jpg

• Like 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt flere av TheBalm Hot Mama, men plutselig synes jeg den blir feil? Litt for mørk, og betraktelig mer oransje enn Orgasm. Tidligere har jeg ikke vært fan av Mood Exposure, men kanskje smaken min har forandret seg mer i retning nøytrale blusher, så det kan tenkes den er verdt et forsøk igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er Milani Lumimoso prøvd på med og uten base- og jeg vil si følgende:

Milani er FIN og gir mye glød med base, men gjør seg ikke like bra på ren hud. På solkysset bar hud tror jeg derimot den er 🤩

Lenke til innlegg
Del på andre sider