evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Recommended Posts

evy93

Irriterer meg over at ColourPop ikke sender til Norge! Har sååå lyst til å prøve dem, de ser utrolig gode ut! Men nå er det vel ofte slik at produkter som er vanskelige å få tak i, blir ekstra spennede! Slik var det hvertfall før jeg fikk tak i Anastasia sitt contour kit! Det er jo egentlig ikke såååå "spesielt" som alle skal få det til å bli!  :blush:

Bare se swatch videoen til KathleenLights  :in-love:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Jeg har bestilt noen leppestifter, liplinere og én skygge som ble sendt fra Shipito 8. januar, venter i spenning :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
evy93

Jeg har bestilt noen leppestifter, liplinere og én skygge som ble sendt fra Shipito 8. januar, venter i spenning :D

Åh  :clap: gleder meg til å høre hva du synes om de! :)

Har vurdert flere ganger å bestille via Myus, men orker ikke alle de teite tilleggsutgiftene  :thinking:  :frown-big:

Jeg har bestilt 3 par leppiser og linere, og en skygge, for å teste  :)

Du må gi meg en oppdatering når du får de :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Var det Kathleen som snakket om at de ville begynne å sende internasjonalt snart? Hørte det i allefall hos noen på YT :)

Uansett, ColourPop har SÅ mye som frister! Øyeskyggene ser helt fantastiske ut, og mange av leppestiftene og linerene har lyst til å flytte inn hos meg :blush: Liker også prisene, $5 er jo veldig overkommelig. Spørs om jeg ikke legger inn en bestilling om en stund :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
evy93

Var det Kathleen som snakket om at de ville begynne å sende internasjonalt snart? Hørte det i allefall hos noen på YT :)

Uansett, ColourPop har SÅ mye som frister! Øyeskyggene ser helt fantastiske ut, og mange av leppestiftene og linerene har lyst til å flytte inn hos meg :blush: Liker også prisene, $5 er jo veldig overkommelig. Spørs om jeg ikke legger inn en bestilling om en stund :)

Åh!!  :clap: gleder meg! håper virkelig de sender internasjonalt snart... Synes egentlig det burde være et kriterie å sende internasjonalt når du først starter en nettbutikk!  :blush: Prisene og den sinnsyke pigmenteringen er det som gjør det så fristende for meg! I tillegg til at Kathleen og Shaaanxo snakker veldig positivt om Colour Pop da (selvfølgelig  :beauty:)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken

Synes ikke de så fryktelig pigmenterte ut på Temptalia's swatcher, men på Kathleen sine så de magiske ut. Vi får se, men jeg er definitivt nysgjerrig. ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
evy93

Synes ikke de så fryktelig pigmenterte ut på Temptalia's swatcher, men på Kathleen sine så de magiske ut. Vi får se, men jeg er definitivt nysgjerrig. ;)

Synes det jeg :) Ikke alle, slik som de lyseste.. Men de føler jeg aldri swatcher bra uansett... Ble egentlig mer nysgjerrig etter swatchene på temptalia jeg!  :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

De har begynt å sende til Australia og NZ nå, så vil tippe Europa er rundt hjørnet! 

Krysser fingrene for det! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Forventer swatches altså! Det er bra skyggene er så rimelige, hvis de begynner å sende internasjonalt så må jeg nok plukke opp noen ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunnivator

Krysser fingrene for at de sender til Norge også snart. For da skal det bestilles!  :clap:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Martine

Håper virkelig de kan sende til Europa snart, det er endel der jeg har lyst på!! Tenker det er en fin måte å teste ut farger på, jeg som normalt er ganske skeptisk :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Håper virkelig de kan sende til Europe snart, det er endel der jeg har lyst på!! Tenker det er en fin måte å teste ut farger på, jeg som normalt er ganske skeptisk :)

Ja jeg liker at de har et veldig stort fargespekter til fine priser, mye å velge i! Føler at de dekker opp UD Naked, UD Electric og alt midt i mellom!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Katharina

Ja jeg liker at de har et veldig stort fargespekter til fine priser, mye å velge i! Føler at de dekker opp UD Naked, UD Electric og alt midt i mellom!

Har du swatchet leppisene noen plass? :D Jeg har så lyst til å se!! Hvilke kjøpte du?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Har du swatchet leppisene noen plass? :D Jeg har så lyst til å se!! Hvilke kjøpte du?

Har ikke fått dem enda, men satser på at de er rett rundt hjørnet! Mente selve fargeutvalget da jeg skrøt av dem, har ikke fått testet selve produktene enda. Gleder meg, og skal selvsagt vise frem!

Kjøpte disse:

Jeg er ganske kjedelig i fargevalgene, men ville ha noe jeg kan tørre å bruke for å teste - jeg kommer aldri til å få testet holdbarheten på en turkis leppestift :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Har ikke fått dem enda, men satser på at de er rett rundt hjørnet! Mente selve fargeutvalget da jeg skrøt av dem, har ikke fått testet selve produktene enda. Gleder meg, og skal selvsagt vise frem!

Kjøpte disse:

attachicon.gifSkjermbilde 2014-12-30 kl. 23.59.20.png

Jeg er ganske kjedelig i fargevalgene, men ville ha noe jeg kan tørre å bruke for å teste - jeg kommer aldri til å få testet holdbarheten på en turkis leppestift :P

Ser for meg at du hadde kommet med turkis leppestift på jobb!  :giggle: DA hadde de kanskje reagert, eller? 

Gleder meg til å høre hva du synes om disse altså! :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Ser for meg at du hadde kommet med turkis leppestift på jobb!  :giggle: DA hadde de kanskje reagert, eller? 

Gleder meg til å høre hva du synes om disse altså! :D

Jeg hadde kommet til å feiget ut og gnidd den vekk før jeg i det hele tatt hadde kommet inn, men om jeg nå skulle blitt gal en dag og turt hadde de nok sannsynligvis reagert ja.. :P Eller, de hadde kanskje ikke sagt noe, jeg er jo rar nok med julegenser og pandatøfler, men det hadde nok blitt noen ekstra blikk, ja!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider