evy93 335 Skrevet Januar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Irriterer meg over at ColourPop ikke sender til Norge! Har sååå lyst til å prøve dem, de ser utrolig gode ut! Men nå er det vel ofte slik at produkter som er vanskelige å få tak i, blir ekstra spennede! Slik var det hvertfall før jeg fikk tak i Anastasia sitt contour kit! Det er jo egentlig ikke såååå "spesielt" som alle skal få det til å bli! Bare se swatch videoen til KathleenLights Krissy reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 586 Skrevet Januar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Jeg har bestilt noen leppestifter, liplinere og én skygge som ble sendt fra Shipito 8. januar, venter i spenning Katharina reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Mariann 697 Skrevet Januar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Jeg har bestilt 3 par leppiser og linere, og en skygge, for å teste Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
evy93 335 Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Jeg har bestilt noen leppestifter, liplinere og én skygge som ble sendt fra Shipito 8. januar, venter i spenning Åh gleder meg til å høre hva du synes om de! Har vurdert flere ganger å bestille via Myus, men orker ikke alle de teite tilleggsutgiftene Jeg har bestilt 3 par leppiser og linere, og en skygge, for å teste Du må gi meg en oppdatering når du får de Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Sunniva 833 Skrevet Januar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 De har begynt å sende til Australia og NZ nå, så vil tippe Europa er rundt hjørnet! Martine reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Helene 2 986 Skrevet Januar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Var det Kathleen som snakket om at de ville begynne å sende internasjonalt snart? Hørte det i allefall hos noen på YT Uansett, ColourPop har SÅ mye som frister! Øyeskyggene ser helt fantastiske ut, og mange av leppestiftene og linerene har lyst til å flytte inn hos meg Liker også prisene, $5 er jo veldig overkommelig. Spørs om jeg ikke legger inn en bestilling om en stund Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
evy93 335 Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Var det Kathleen som snakket om at de ville begynne å sende internasjonalt snart? Hørte det i allefall hos noen på YT Uansett, ColourPop har SÅ mye som frister! Øyeskyggene ser helt fantastiske ut, og mange av leppestiftene og linerene har lyst til å flytte inn hos meg Liker også prisene, $5 er jo veldig overkommelig. Spørs om jeg ikke legger inn en bestilling om en stund Åh!! gleder meg! håper virkelig de sender internasjonalt snart... Synes egentlig det burde være et kriterie å sende internasjonalt når du først starter en nettbutikk! Prisene og den sinnsyke pigmenteringen er det som gjør det så fristende for meg! I tillegg til at Kathleen og Shaaanxo snakker veldig positivt om Colour Pop da (selvfølgelig ) Christine reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Maiken 1 071 Skrevet Januar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Synes ikke de så fryktelig pigmenterte ut på Temptalia's swatcher, men på Kathleen sine så de magiske ut. Vi får se, men jeg er definitivt nysgjerrig. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
evy93 335 Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Synes ikke de så fryktelig pigmenterte ut på Temptalia's swatcher, men på Kathleen sine så de magiske ut. Vi får se, men jeg er definitivt nysgjerrig. Synes det jeg Ikke alle, slik som de lyseste.. Men de føler jeg aldri swatcher bra uansett... Ble egentlig mer nysgjerrig etter swatchene på temptalia jeg! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 De har begynt å sende til Australia og NZ nå, så vil tippe Europa er rundt hjørnet! Krysser fingrene for det! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anja 898 Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Jeg forventer swatches og rapport av dere som har kjøpt noe fra merket Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nora 5 591 Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Jeg venter på noen leppestifter og 2 øyenskygger Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MariaK 971 Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Forventer swatches altså! Det er bra skyggene er så rimelige, hvis de begynner å sende internasjonalt så må jeg nok plukke opp noen Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Harefrøken 57 Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Jeg mener også at jeg har hørt noe om at det snart blir shipping til flere deler av verden, krysser fingrene! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Sunnivator 243 Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Krysser fingrene for at de sender til Norge også snart. For da skal det bestilles! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
VictoriaCharlotte 146 Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Jeg forventer også swatches! Er så spent på øyenskyggene, har så lyst på ALLE sammen Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Katharina 1 487 Skrevet Januar 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2015 Jeg også!! Leppisene derifra ser også så bra ut Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 586 Skrevet Januar 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2015 Nå angrer jeg på at jeg bare bestilte én skygge....... Men leppestifter da! Yaaay Katharina reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Martine 272 Skrevet Januar 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2015 Håper virkelig de kan sende til Europa snart, det er endel der jeg har lyst på!! Tenker det er en fin måte å teste ut farger på, jeg som normalt er ganske skeptisk Isabel og Tone reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 586 Skrevet Januar 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2015 Håper virkelig de kan sende til Europe snart, det er endel der jeg har lyst på!! Tenker det er en fin måte å teste ut farger på, jeg som normalt er ganske skeptisk Ja jeg liker at de har et veldig stort fargespekter til fine priser, mye å velge i! Føler at de dekker opp UD Naked, UD Electric og alt midt i mellom! Martine reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Katharina 1 487 Skrevet Januar 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2015 Ja jeg liker at de har et veldig stort fargespekter til fine priser, mye å velge i! Føler at de dekker opp UD Naked, UD Electric og alt midt i mellom! Har du swatchet leppisene noen plass? Jeg har så lyst til å se!! Hvilke kjøpte du? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 586 Skrevet Januar 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2015 Har du swatchet leppisene noen plass? Jeg har så lyst til å se!! Hvilke kjøpte du? Har ikke fått dem enda, men satser på at de er rett rundt hjørnet! Mente selve fargeutvalget da jeg skrøt av dem, har ikke fått testet selve produktene enda. Gleder meg, og skal selvsagt vise frem! Kjøpte disse: Jeg er ganske kjedelig i fargevalgene, men ville ha noe jeg kan tørre å bruke for å teste - jeg kommer aldri til å få testet holdbarheten på en turkis leppestift Katharina og evy93 reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Sunniva 833 Skrevet Januar 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2015 Har ikke fått dem enda, men satser på at de er rett rundt hjørnet! Mente selve fargeutvalget da jeg skrøt av dem, har ikke fått testet selve produktene enda. Gleder meg, og skal selvsagt vise frem! Kjøpte disse: Skjermbilde 2014-12-30 kl. 23.59.20.png Jeg er ganske kjedelig i fargevalgene, men ville ha noe jeg kan tørre å bruke for å teste - jeg kommer aldri til å få testet holdbarheten på en turkis leppestift Ser for meg at du hadde kommet med turkis leppestift på jobb! DA hadde de kanskje reagert, eller? Gleder meg til å høre hva du synes om disse altså! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 586 Skrevet Januar 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2015 Ser for meg at du hadde kommet med turkis leppestift på jobb! DA hadde de kanskje reagert, eller? Gleder meg til å høre hva du synes om disse altså! Jeg hadde kommet til å feiget ut og gnidd den vekk før jeg i det hele tatt hadde kommet inn, men om jeg nå skulle blitt gal en dag og turt hadde de nok sannsynligvis reagert ja.. Eller, de hadde kanskje ikke sagt noe, jeg er jo rar nok med julegenser og pandatøfler, men det hadde nok blitt noen ekstra blikk, ja! Sunniva reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Helene 2 986 Skrevet Januar 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2015 Har du testet øyeskyggen? Jeg er så nysgjerrig på dem, de ser så fine ut! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg