evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Recommended Posts

Maiken

Ene paletten jeg bestilte var knust. :frown-big: Er det helt håpløst å få noe hjelp fra kundeservice? Mener å ha lest at det er bortkastet tid å prøve å få penger tilbake.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
16 minutes ago, Maiken said:

Ene paletten jeg bestilte var knust. :frown-big: Er det helt håpløst å få noe hjelp fra kundeservice? Mener å ha lest at det er bortkastet tid å prøve å få penger tilbake.

Ja, det er egentlig helt umulig. Ender opp med å få 10% rabatt til neste kjøp eller noe. Jeg tar det bare rett til paypal.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken
7 minutter siden, Isabel said:

Ja, det er egentlig helt umulig. Ender opp med å få 10% rabatt til neste kjøp eller noe. Jeg tar det bare rett til paypal.

Jeg har jo selvsagt ikke brukt paypal denne gangen. Jeg fikk redda de to skyggene greit, så kan bruke paletten, men det skulle jo være julegave. De prøver virkelig å vinne prisen for tidenes dårligste kundeservice...

Edited by Maiken

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken

Haha. Fikk tilbud om rabattkode. :razz-drunk: Så da ble jeg sur, da. 

"Well that is just unacceptable. I'm not paying another $9.99 in shipping, when it's your poor packaging that caused it. I realize from reading other customer complaints (and there are endless amounts) that you don't really give a crap about good customer service, but what I don't understand is how shipping a new palette or refunding people for broken items could possibly cost you more than the bad rep Colourpop as a company is getting around the world right about now. So bye, I won't be spending my hard earned money here again. "

Ikke at de kommer til å bry seg, men godt å få sagt det. Har lest så mye dritt om kundebehandlingen deres at dette er på vegne av oss alle. :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

@Maiken om du har brukt kredittkort, har du same rettigheter der som på paypal. Men de krever nok at du mailer litt frem og tilbake og prøver å løse det med avsender først. 

Edit: der postet vi samtidig. Du kan bare legge ved den eposten du har fått nå når du åpner krav hos kredittkortselskapet. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken
Just now, Azur said:

@Maiken om du har brukt kredittkort, har du same rettigheter der som på paypal. Men de krever nok at du mailer litt frem og tilbake og prøver å løse det med avsender først. 

Nesj, de kan beholde de 16 dollarne sine. Jeg er ferdig med colourpop nå.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
8 timer siden, Maarte said:

Haha. Jeg er så trøtt at jeg måtte se lenge på bildet for å skjønne hva som var galt :sleepy::D

Jeg måtte se en stund jeg også..... :rotfl:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Jeg bestilte noen produkter fra ColourPop som ble sendt den 30. november, og den har fortsatt ikke kommet i hus. Siste oppdatering på sporingen er fra 8. desember, og da var pakken i Los Angeles... Hva gjør jeg? Venter noen uker til? Har hørt mye dritt om kundeservicen til ColourPop, så håper jeg slipper å ta kontakt og at pakken snart dukker opp... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
9 timer siden, Michelle said:

Jeg bestilte noen produkter fra ColourPop som ble sendt den 30. november, og den har fortsatt ikke kommet i hus. Siste oppdatering på sporingen er fra 8. desember, og da var pakken i Los Angeles... Hva gjør jeg? Venter noen uker til? Har hørt mye dritt om kundeservicen til ColourPop, så håper jeg slipper å ta kontakt og at pakken snart dukker opp... 

Æsj, så kjedelig. :( Jeg tror jeg ville ventet til over jul og kontaktet dem da. Mulig det bare er postgangen som er ekstremt treig. Kalenderen jeg bestilte fra f.u 1.des er kommet først idag, så i ettermiddag skal jeg åpne ÅTTE luker! (Bare 12 luker på denne) Håper du får pakken din snart! Tror ponnipakken min fra colorpop også tok sin tid, men husker ikke hvor lang tid. Sporingen var helt på trynet der også, skikkelig dårlig oppdatert. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Rei

Postgangen er nok ekstremt treig om dagen. Jeg venter også på en pakke fra et annet firma sendt 29.desember, som dro via LA. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl
On 20.12.2017 at 1.42, Michelle said:

Jeg hadde nok ventet noen uker til, da kundeservicen bare kommer til å gi deg et standardsvar om du mailer de nå. Om de ber deg vente enda lenger når du kontakter de så krever du å få tilbake pengene :) Man må være litt streng med de idiotene som sitter der og kaller seg kundeservice.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
On 20.12.2017 at 10.59, Wasabi said:

Æsj, så kjedelig. :( Jeg tror jeg ville ventet til over jul og kontaktet dem da. Mulig det bare er postgangen som er ekstremt treig. Kalenderen jeg bestilte fra f.u 1.des er kommet først idag, så i ettermiddag skal jeg åpne ÅTTE luker! (Bare 12 luker på denne) Håper du får pakken din snart! Tror ponnipakken min fra colorpop også tok sin tid, men husker ikke hvor lang tid. Sporingen var helt på trynet der også, skikkelig dårlig oppdatert. 

Tror jeg venter til over jul, ja... 

15 timer siden, Rei said:

Postgangen er nok ekstremt treig om dagen. Jeg venter også på en pakke fra et annet firma sendt 29.desember, som dro via LA. 

Jeg håper du mener 29. november og at du ikke snart har ventet ett helt år? :blush: Den er ufattelig treg, venter på julegave til pappa også. Ber til høyere makter om at den kommer i morgen, om ikke sliter jeg. 

3 timer siden, tuffl said:

Jeg hadde nok ventet noen uker til, da kundeservicen bare kommer til å gi deg et standardsvar om du mailer de nå. Om de ber deg vente enda lenger når du kontakter de så krever du å få tilbake pengene :) Man må være litt streng med de idiotene som sitter der og kaller seg kundeservice.

Har skjønt at kundeservicen er skikkelig bedriten, så håper pakken kommer slik at jeg slipper å deale med de. Kontakter dem om noen uker. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Har noen prøvd Lux-leppestiftene? Jeg bestilte fire i dag, har lest så mye bra om dem så gleder meg veldig! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
22 timer siden, Tone said:

Har noen prøvd Lux-leppestiftene? Jeg bestilte fire i dag, har lest så mye bra om dem så gleder meg veldig! 

Ja, jeg har bare brukt dem 2-3 ganger men jeg er fornøyd så langt. De har holdbarhet som en tradisjonell leppestift, er pigmentert og kremete og kjennes behagelig på.

Jeg tror kanskje de fremhever tørre flekker. Jeg er egentlig ikke plaget med tørre lepper, men jeg syns det så ut til å fremheve slik tekstur da jeg prøvde den ene uten å ha hatt noe annet på leppene på noen timer. Jeg husker jeg tenkte at de legger seg kanskje ikke så fint på dem som er plaget med veldig tørre lepper, men det er kanskje ett vanlig problem med dem som har det og leppestifter? 

En av fargene stainet leppene litt, så det kan jo være noe å være obs på :)

Har tre nå, to til på vei i posten og såpass fornøyd at det blir helt sikkert flere. Behagelig tradisjonell leppestift rett og slett :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
10 timer siden, Lucce said:

Ja, jeg har bare brukt dem 2-3 ganger men jeg er fornøyd så langt. De har holdbarhet som en tradisjonell leppestift, er pigmentert og kremete og kjennes behagelig på.

Jeg tror kanskje de fremhever tørre flekker. Jeg er egentlig ikke plaget med tørre lepper, men jeg syns det så ut til å fremheve slik tekstur da jeg prøvde den ene uten å ha hatt noe annet på leppene på noen timer. Jeg husker jeg tenkte at de legger seg kanskje ikke så fint på dem som er plaget med veldig tørre lepper, men det er kanskje ett vanlig problem med dem som har det og leppestifter? 

En av fargene stainet leppene litt, så det kan jo være noe å være obs på :)

Har tre nå, to til på vei i posten og såpass fornøyd at det blir helt sikkert flere. Behagelig tradisjonell leppestift rett og slett :)

Det lover godt! Angående staining synes jeg for å være ærlig at det stort sett er et pluss, da er jeg jo "sminket" lengre :giggle: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Hvordan er fargene? Det er en hårfin balanse mellom leppestifter som sitter godt og føles "usynlige" på leppene, og uttørkende beist, men jeg synes ellers at lanolin eller Sara Happ Lip Slip under (et tynt lag) fikser så mangt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl
3 timer siden, Tone said:

Dere som har bestilt Colourpop rett til Norge før, hvor lang er frakttiden? 

Det varierer. De første gangene tok det ca. 10 dager, ikke mer enn 14 dager hvertfall. Så tok det plutselig flere uker, og den ene bestillingen kom to-tre måneder etter den hadde blitt borte i Tyskland eller noe. Krysser fingrene for at det går fort til deg!

Edited by tuffl

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
3 timer siden, tuffl said:

Det varierer. De første gangene tok det ca. 10 dager, ikke mer enn 14 dager hvertfall. Så tok det plutselig flere uker, og den ene bestillingen kom to-tre måneder etter den hadde blitt borte i Tyskland eller noe. Krysser fingrene for at det går fort til deg!

Såpass ja! Jeg får kalle det spenning i hverdagen :giggle: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
23 timer siden, Tone said:

Dere som har bestilt Colourpop rett til Norge før, hvor lang er frakttiden? 

Fram til  desember 2017 tok det ca to uker hver gang. Etter det har det tatt rundt 4 uker. Har samme problem med pakker fra f.eks beautybay og feelunique. De tar også gjerne 4 uker nå, kontra 2 som de gjorde før, mens innenlandspakker går forholdsvis greit.

Sist jeg bestilte fra CP ble jeg riktignok overrasket for det kom i posten i går, snaue 1,5 uker siden jeg bestilte, så man kan vel håpe litt på forbedring.

Syns på generell basis at postgangen har vært helt utrolig treig siden sent i fjor 😳

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider