evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Recommended Posts

Heidi

Jeg har hatt lyst å prøve sminken fra Colorpop leeenge! Jeg er litt skeptisk på øyenskyggene etter å ha sett noen swatches men de ser jo veldig fine ut! Jeg har spesielt lyst å prøve leppestiftene! :in-love:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Jeg har sååå lyst på noen leppiser, men akk.. Nå har de begynt å komme litt av på Ebay, til horrible priser så klart, så fortsetter å krysse fingrene for Europa-shipping! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

Vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg synes lukta på leppestiftene er helt grusom. Skikkelig søt og frosting-aktig. Hvis det er flere som ikke liker det, så er dere herved advart :) Jeg liker øyenskyggene kjempegodt da, og synes blushene er fine, men ikke fantastiske de heller.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg synes lukta på leppestiftene er helt grusom. Skikkelig søt og frosting-aktig. Hvis det er flere som ikke liker det, så er dere herved advart :) Jeg liker øyenskyggene kjempegodt da, og synes blushene er fine, men ikke fantastiske de heller.

Haha, jeg er omvendt! Liker leppestiftene godt (men lukta er litt intens) og elsker blushene! Øyenskyggene liker jeg ikke så godt fordi jeg føler man må påføre med fingrene for å få fargen frem, og jeg hater å påføre med fingrene! Highlighterne har jeg ikke helt bestemt meg for enda, de var ikke så omph som jeg hadde håpt... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Bitteliten

Vær litt obs på pigmenteringen på leppisene da, dere. Jeg kjøpte en som jeg (ut fra bildene på nettet)  trodde skulle være en litt rød korall med litt knæsj farge, men fikk en melkeaktig rosakorallpastell som så rett og slett schtøgg ut på meg, og som er helt annerledes på enn i stiften. Jeg har Monkey. 

Bilder, bare for moro skyld:

Usminket trut

IMG_3621.thumb.JPG.69f9e80384481c05a2e0e

Leppis og liner

IMG_3622.thumb.JPG.f9ec008b6be905ca3ab27

Sminket trut

IMG_3624.thumb.JPG.300541c1d9f6cdf444b6d

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann

Jeg syns skyggene er greie, men er heller ikke så glad i å påføre med fingrene. Går mest for dem som one-and-done skygger. Blushene og leppisene er bra (særlig de matte!), og highlighterne er veldig bra. Fikk nylig en bronser (satin finish) som jeg syns ble nydelig på, selv om jeg nok må teste påføringsmetoder.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Jeg fikk ikke til bronzeren da jeg testet den for første gang, men jeg skal gi den flere sjanser og håper den kan funke! Skyggene sliter jeg fortsatt litt med, og leppeproduktene liker jeg fortsatt!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

:shock: :shock:​ :shock:​ :shock:​ :shock:​ OMGOMGOMG!!! Også dagen etter bursdag min! Hallooooo bursdagsgave!

(Det der er den lengste swatchearmen jeg har sett, forresten.)
(Edit: Nå så jeg at det var slemt å kommentere armen. Wops og unnskyld.)

Edited by Tone

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Er vel bare at hun har swatches til nesten armhulen? :P

​Jada det er jo det, men jeg har aldri sett swatches så langt opp før, så det ser så rart ut :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

​Jada det er jo det, men jeg har aldri sett swatches så langt opp før, så det ser så rart ut :P

​Jeg syntes og det så rart ut første gang jeg så bildet, men jeg tror det er et visuelt triks at den ser så lang ut :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg synes armen så veldig lang ut første gang jeg så bildet, men så innså jeg at det er hele armen og ikke bare til albuen. Er vandt til mine egne armer som blir betraktelig bredere over albuen :giggle: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann

Det var kaos på Colourpop sin nettside i går, når de nye leppisene kom ut!

Fikk bestilt 5 stk i de fargene jeg ville ha. Nå er alt out of stock :PHåper de er bra!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Jeg fikk ikke bestilt noen :( Dustenettside..... Glad på Colourpops vegne da, i det minste! Håper på kjapp restocking!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

Oooooh jeg visste ikke de hadde liquid lipsticks! Håper de kommer in stock snart så jeg kan bestille en hau. Mens jeg satt å leste litt på de siste innleggene her så jeg en video på YT, og bemerket meg at dama hadde veldig fin leppestift på, og det var jo en av de!

Jeg har endelig fått prøvd alt jeg kjøpte på bursdagen deres, og jeg er egentlig ganske imponert! Spesielt mtp prisen. Jeg har tenkt å bruke skyggene mest som bare et ekstra touch da, for å få øyelokket til å poppe, kan ikke se for meg å kun bruke CP-skygger til en komplett look. Også veldig imponert over Holiday-blushen!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild

Jeg skulle aldri sjekket ut denne tråden her, nå har jeg lyst på alt :in-love: Dere skulle hatt en "absolutte favoritter fra ColourPop"-tråd, sånn at det hadde blitt lettere å velge! :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

Dere skulle hatt en "absolutte favoritter fra ColourPop"-tråd, sånn at det hadde blitt lettere å velge! :giggle:

Jeg har heller ingenting fra Colourpop enda:shock:

Jeg har prøvt å fylle handlekurv noen ganger, men umulig å velge bare ut fra bildene.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Åshild

Jeg har heller ingenting fra Colourpop enda:shock:

Jeg har prøvt å fylle handlekurv noen ganger, men umulig å velge bare ut fra bildene.

Bra vi er to! :)

Ja, det er det. Synes det er litt vanskelig å se på swatches på nettet også, for de sier ofte ikke hvilken kvalitet det er på skyggene ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda

Jeg er megafan av leppeproduktene! :D De varer i maaange timer, og de fleste er ganske god på leppene også :) Jeg har lyst på alle :pray::beauty:

Noen som har prøvd primeren btw, er den å anbefale?  :) 

Edited by Oda
.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann

Jeg er megafan av leppeproduktene! :D De varer i maaange timer, og de fleste er ganske god på leppene også :) Jeg har lyst på alle :pray::beauty:

Noen som har prøvd primeren btw, er den å anbefale?  :) 

Anniken hadde testet primeren, og sa den var som vanlig lip balm...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider