evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Recommended Posts

Tone

Synes de er i overkant treige å sende ut pakken min denne gangen.... Noen som har bestilt i det siste og opplevd det samme? 

image.jpeg.6866edaf516bb531396a8e4031816

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg synes det vanligvis tar 1 uke fra jeg bestiller til de sender. Men frakt til Californiavarehuset går vanligvis raskt, heldigvis :)  

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Prøvde øyenbrynspennen min for første gang i går, tror jeg har Blondie. På nett så sto det at det skulle være en kald farge, men ble skuffet når jeg fikk den over hvor varmt den swatchet. Men på bryna ble den en helt annen sak, den var absolutt ikke så varm som jeg var redd for, det hele så veldig naturlig ut, du kunne nesten ikke se at jeg hadde fyllt inn brynene. Tror den blir kjempefin til hverdags, men jeg skal ha Dope Taupe nå også for jeg foretrekker brynene litt mørkere :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Ja, ganske dyr frakt. Du får opp til 2 liquid lipsticks for $15 frakt. Hvis du har 3 liquid lipstick blir frakten $25. Jeg tror jeg holder meg til shipito...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Holder meg til Shipito selv ser jeg :P Men greit med et alternativ :) Lurer på hvor lang tid pakkene bruker med internasjonal shipping kontra via shipito! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene
14 timer siden, Minnea said:

Holder meg til @Helene , om ikke den lange ønskelista skremte deg bort :giggle:

Haha, neida! Har hatt planer om å bestille noen kvelder nå, men har alltid vært for utslitt når kvelden har kommet. Gjør et nytt forsøk i dag, du kan gjerne minne meg på det om jeg ikke hører fra meg :giggle: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
idamarkussen

Jeg gjorde akkurat et superhaul på ColourPop etter at de slapp nyheten om internasjonal shipping. Aldri prøvd shippingto, men erfaringene her viser til at det funker bra? Men blir det virkelig billigere om man gjør større kjøp? 

Jeg har prøvd å swatche alt av leppeproduktene jeg kjøpte her foreløpig (beklager shameless selvpromotering). Tenkte kanskje det var relevant om noen har sett på noe og lurt på om de skulle bestille. Kan bekrefte at Ultra Satin Lips virkelig er helt awesome :grin: Ultra Matte er også veldig fine, men tror de kan bli litt tørre på noen om du ikke liker den helt helt matte finishen. 

Noen som har noen must haves fra ColourPop man bør prøve? Etter å ha prøvd det jeg har bestilt så langt fikk jeg veldig lyst til å bestille mer, haha, er ikke det typisk. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
11 minutter siden, Heidrun skrev:

Takk for tipset :) Hvis de sender til Norge (vet dere oraklene her inne om de gjør?) frister det veldig med litt småting :) 

Ja, de sender til Norge :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce

Dere som har hatt øyenskyggene til CP en stund, hva syns dere om holdbarheten? Jeg er litt mistenksom til formulaen, at den kan bli tørr. Dessuten lurer jeg på om øyenskyggen blir hard etter bruk når man bruker fingrene til å plukke opp produkt fra krukken? Har kjøpt noen få skygger, og det frister jo med flere siden de er nydelige, men jeg vet ikke om jeg orker å lage noen stor samling om de blir fort dårlige. Hva opplever dere som har hatt dem en stund? :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Heidrun

Etter at jeg kjøpte en ny ladning leppeprodukter på salget fredag, fant jeg ut at jeg skulle faktisk teste de jeg allerede hadde kjøpt, og ikke bare nedprioritere de til det kommer noe nytt og spennende. Her er mine tanker, hvis noen skulle være nysgjerrige:

Fredag testet jeg Creeper som er ultamatte, og jeg fikk anbefalt her inne. Den satt godt fra ca 1330- 0000, og selv om den smittet av når jeg spiste var det fortsatt masse farge igjen da jeg kom hjem fra seinvakt. For meg som har en del linjer rundt munnen blødde det noe utover dagen, men ikke verre enn at jeg gnidde det bort noen få ganger i løpet av dagen. For mitt tørre inneklima på jobb var den heller ubehagelig, så den er nok mest egnet for vennebesøk for min del. 

I helga testet jeg også Lyin King som er satin i utseende. Denne satt like lenge som Creeper, og er mye mer behagelig. Samme blødningen kom på denne, og samme løsning. Denne var mye bedre egnet for jobb- inneklimaet så jeg er glad de nye flytende leppestiftene jeg har kjøpt fra Colourpop er i denne serien.

I dag brukte jeg The Rabbit som også er satin. Denne fikk jeg faktisk skryt av læreren til eleven jeg følger opp, så jeg kler tydeligvis fargen, en rosafarge med et nesten usynlig blålig skinn. Nydelig sprek farge, som vekket opp ansiktet mitt og jeg gleder meg til å bruke igjen.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce

La nettopp inn en bestilling på fem av de nye øyenskyggene deres. Om de er gode er planen å bygge opp en z-palett med disse skyggene. Til 5 $ per stykk er de jo hyggelige på pris. Savnet litt grønne farger i utvalget deres (siden de har sånn...ingen), men jeg kjøpte alle de blå da :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
Den 17.1.2017 at 13.12, Lucce skrev:

La nettopp inn en bestilling på fem av de nye øyenskyggene deres. Om de er gode er planen å bygge opp en z-palett med disse skyggene. Til 5 $ per stykk er de jo hyggelige på pris. Savnet litt grønne farger i utvalget deres (siden de har sånn...ingen), men jeg kjøpte alle de blå da :P

Jeg har sett to videoer om disse på youtube, og begge sammenlignet de med Anastasia sine skygger, så det må jo være et godt tegn?

De ser ihvertfall veldig fine ut og swatcher bra, tror faktisk jeg må prøve noen selv :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken

Har de satt ned frakten? Sist jeg bestilte betalte jeg $9.99. Eller har det enda sammenheng med hvor mye man bestiller? For det var en liten ordre. 

Men om det et fast pris, er det jo helt ok. Synes frakt fra USA generelt har blitt dyrere i det siste, så veldig greit at noen går andre veien også. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
3 timer siden, Nora said:

Jeg har sett to videoer om disse på youtube, og begge sammenlignet de med Anastasia sine skygger, så det må jo være et godt tegn?

De ser ihvertfall veldig fine ut og swatcher bra, tror faktisk jeg må prøve noen selv :P

Jeg venter fortsatt på dem,  så jeg kan ikke bidra med noen vurdering av dem enda,  men har jo sett mange gode omtaler, så forventningene er nå der oppe ett sted :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider