evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Anbefalte innlegg

Melle
Den 12.6.2017 at 11.29, Tone skrev:

Jeg fikk også momskrav, men har sendt mail nå og håper de ordner det raskt! Brukte du ksutland-adressen? 

Hvilken adresse er det? Har samme problem:/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

Jeg bestilte to øyenskygger fra Colourpop den 20.juni og den ble allerede sendt den 21.juni. Nå har det seg slik at pakken ikke har kommet og det siste som står på sporingen til USPS er at den har dratt fra Los Angeles. Jeg bestilte noe annet som ble sendt 6.juli og den har ankommet Munchen i Tyskland allerede! Jeg har tatt kontakt med Colourpop to ganger nå, hvor jeg har sagt at jeg er ganske sikker på at pakken har forsvunnet, men de skal ha meg til å vente til 21.juli "for your tracking to update" hva enn det betyr. What to do? Har prøvd å spore pakken via posten sin sporingsside og, uten hell. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Vent til 21 juli? 

Har opplevd flere ganger at pakker har havnet feil og tatt seg en liten ekstra reise alene og dermed brukt lengre tid enn forventet. Jeg har blitt bekymret noen ganger og tatt kontakt med avsender og stort sett alltid får beskjed om å vente litt til. 1 mnd er jo kjipt å vente på en pakke man gleder seg til da, men den trenger jo ikke være borte for alltid selv om den er treig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Det er bare å vente, de fleste vil ikke registrere pakken som tapt før det er gått minst en måned uansett... Pakker fra USA kan ta alt fra en uke til 4 uker, og hvis de stikker innom den norske tollen kan det ta opptil en uke ekstra. Den norske sporingen via posten sin app gjelder bare hvis pakken er blitt fortollet i Norge. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

Okei, da får jeg bare smøre meg inn med tålmodighet :) Ble litt bekymret da alle de andre bestillingene mine har vært her innen 10 dager etter de ble sendt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl
3 timer siden, Wasabi said:

Æsj, så kjedelig. @tuffl Håper pakken din dukker opp snart! Kjedelig å vente altså. 

Jaa, jeg har vært uheldig med posten min i det siste! Savner en pakke fra kicks som skulle kommet for en uke siden og :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Birgit

Da har jeg nettopp besilt to pakker fra CP, Aldri bestilt der i fra før. Så veldig spent på det jeg får. Er både julegaver og ting til meg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen
5 timer siden, Birgit said:

Da har jeg nettopp besilt to pakker fra CP, Aldri bestilt der i fra før. Så veldig spent på det jeg får. Er både julegaver og ting til meg selv.

Jeg gikk også amokk på colourpop i dag :clap: Ble highlighter palette, to øyenskygger og masse forskjellig til leppene. Tre av fargene jeg har siklet på kom som freebee, så da måtte jeg bare utnytte det :) Ble 10 leppeprodukter totalt, alle har jeg hatt i ønskelisten min, så føler det ble en good deal totalt.

Ble $64, og med gratis frakt kom jeg frem til at det egentlig lønte seg selv om jeg må fortolle. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
13 timer siden, lykkelitenen said:

Jeg gikk også amokk på colourpop i dag :clap: Ble highlighter palette, to øyenskygger og masse forskjellig til leppene. Tre av fargene jeg har siklet på kom som freebee, så da måtte jeg bare utnytte det :) Ble 10 leppeprodukter totalt, alle har jeg hatt i ønskelisten min, så føler det ble en good deal totalt.

Ble $64, og med gratis frakt kom jeg frem til at det egentlig lønte seg selv om jeg må fortolle. 

Colourpop er favoritten min på leppeprodukter :) Det er vel strengt tatt ikke alt som er treff, men så rimelig som det er pr stk kan jeg prøve og leke meg så mye jeg vil, så om noen farger er bom er det greit for min del. (Jeg vet jeg fant en som sammenlignet mengden/ pris på CP mot f.ex. MAC og i det regnestykket kom CP heller dårlig ut. For meg som har så mye å velge i kommer jeg omtrent aldri til bunns i noe som helst, så da jeg vil jeg heller ha mindre pris og mengde pr stk, om kvaliteten oppleves om den samme som de andre merkene). Min favoritt er Lippie Stix. For meg som er en kløne til påføring er disse tynne leppestiftene geniale :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

Noen som har vært borti kundeservicen deres? Jeg har tatt kontakt med de tre ganger ang de to pakkene som har forsvunnet fra Colourpop. Første gang fikk jeg beskjed om at det var en "transit delay" hos USPS, andre gangen fikk jeg beskjed om å vente 21 virkedager, og så etter 21 dager skrev jeg igjen og fikk sannelig NØYAKTIG samme svar som første gang. Da snakker jeg "klipp og lim" liksom. Så utrolig dårlig av dem! Da pakken min fra Feelunique ble borte så sendte de en ny pakke, 11 dager etter den første ble sendt. Der har du faktisk GOD kundeservice! Aner ikke hva Colourpop driver med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
1 hour ago, tuffl said:

Noen som har vært borti kundeservicen deres? Jeg har tatt kontakt med de tre ganger ang de to pakkene som har forsvunnet fra Colourpop. Første gang fikk jeg beskjed om at det var en "transit delay" hos USPS, andre gangen fikk jeg beskjed om å vente 21 virkedager, og så etter 21 dager skrev jeg igjen og fikk sannelig NØYAKTIG samme svar som første gang. Da snakker jeg "klipp og lim" liksom. Så utrolig dårlig av dem! Da pakken min fra Feelunique ble borte så sendte de en ny pakke, 11 dager etter den første ble sendt. Der har du faktisk GOD kundeservice! Aner ikke hva Colourpop driver med...

Hvis du går inn på FB siden deres får kundeservicen genrelt lite skryt.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maarte
3 timer siden, tuffl skrev:

Har ikke vært i kontakt med dem selv, men har lest flere plasser på nett at kundeservicen deres er elendig.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

@Heidrun @Maarte Jeg leste nedover Facebooksiden deres og ser at det er andre som er i akkurat samme situasjon som meg nå. Takk gud for at jeg betalte med Paypal, i tilfelle Colourpop nekter å hjelpe meg. De stoppet å svare meg da jeg sa ifra at tilbakemeldingene deres ikke var akseptable, og at jeg var klar over at de hadde klippet og limt inn samme svar som tidligere. 

Update: De har faktisk slettet den ene kommentaren min på instagram, hvor jeg spurte de hva som må til for at de svarer kundene deres og hjelper de. Husker ikke helt hva jeg sa, men ingenting galt hvertfall. Flere hadde likt kommentaren og. Jeg har også skrevet til de på Facebook, og det står at de har lest det igår i 21-tiden, uten at de har svart meg. Hold dere unna, folkens!

Endret av tuffl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Birgit
On 22.7.2017 at 2.38, lykkelitenen said:

Jeg delte opp jeg så betalte frakt. Ville ikke ha det fortollings gebyret :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen
3 timer siden, Birgit said:

Jeg delte opp jeg så betalte frakt. Ville ikke ha det fortollings gebyret :P

Hvor mye kom frakten på? Jeg vurderte å dele opp sist, men da kom jeg frem til at gebyret var lavere enn frakt x2, men det er en stund siden. Nå begynner jeg å angre på om jeg burde sjekket frakten ordentlig denne gangen også :flymoney:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Birgit
On 23.7.2017 at 22.43, lykkelitenen said:

Hvor mye kom frakten på? Jeg vurderte å dele opp sist, men da kom jeg frem til at gebyret var lavere enn frakt x2, men det er en stund siden. Nå begynner jeg å angre på om jeg burde sjekket frakten ordentlig denne gangen også :flymoney:

husker ikke hva frakten kom på i kr, men ble 9.99$

Så begge pakkene ble på 37.99$ hver. Kan være at jeg hadde spart penger ved å gjøre det som du gjor. Men husket ikke hvordan jeg regnet ut hvor mye jeg måtte ha betalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

@Tone Kan du oppdatere oss om du får pakken? :) 

Jeg prøvde å bestille hos de igjen etter at to pakker forsvant i sommer. Dvs, den ene stoppet opp på sporingen. Det sto at den hadde dratt fra Munchen i Tyskland og 1,5 måned senere sto det plutselig at den ble sendt tilbake til Colourpop. Nå ser det ut til at sporingen har stoppet på akkurat samme plass igjen :dont-know:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maarte

@tuffl. Har bestilt 2 ganger fra Colourpop, og fikk pakkene ganske fort. Men det var før eller på starten av sommeren. Fikk du tilbake pengene for de pakkene du aldri fikk forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

@Maarte Jaa, jeg har bestilt flere ganger fra de jeg og, senest i vår og alle gangene har det gått kjempefort! Men jeg merker at de sender pakken via Tyskland istedenfor Amsterdam, om jeg husker riktig. Lurer på om det har noe med saken å gjøre :dont-know: Jeg fikk  pengene tilbake etter en måneds tid. Aldri vært så streng og sagt ifra så hardt til kundeservice noen gang :P De håndterer problemer fryktelig dårlig. De driver også å sletter kommentarer de ikke liker på instagram.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider