evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Anbefalte innlegg

tuffl

@Maarte Ja, jeg kommenterte på ene bildet deres på instagram om hvorfor de hadde slettet kommentaren min. De svarte ved å slette kommentaren min og sende meg en DM hvor de sa de ikke hjalp folk "offline". Javel? De så svaret mitt med en gang, men har ikke svart :P For et "seriøst" firma altså.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
13 timer siden, tuffl said:

@Tone Kan du oppdatere oss om du får pakken? :) 

Jeg prøvde å bestille hos de igjen etter at to pakker forsvant i sommer. Dvs, den ene stoppet opp på sporingen. Det sto at den hadde dratt fra Munchen i Tyskland og 1,5 måned senere sto det plutselig at den ble sendt tilbake til Colourpop. Nå ser det ut til at sporingen har stoppet på akkurat samme plass igjen :dont-know:

Om jeg får :neutral: Så kjipt at du har hatt sånne opplevelser, skal si fra om/når min kommer ja! Den er riktignok sendt via amerikansk postboks - fikk du sendt rett til Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Utrolig kjipt at de har så elendig kundeservice. Lyst å handle mer derfra, for de har så mye fint, men har lite lyst til å støtte et firma som behandler kundene sine sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

@Tone Ja, jeg fikk sendt rett til Norge med USPS. Håper du får det! Kanskje det bare er et problem med USPS, ikke vet jeg. Alltid hatt så positiv opplevelse med å bestille fra Colourpop fram til i sommer :( 

@Wasabi Ja, det er den verste kundeservicen jeg har vært borti. Har sendt de nok en mail nå, for å få de til å prøve å finne ut hva som er galt med shippingen min. 

Om jeg ikke får pakken nå så kommer jeg nok aldri til å bestille derfra igjen. Hva er poenget når pakkene ikke kommer frem allikevel, man må forholde seg til forferdelig kundeservice og vente en måned før man kan få tilbake pengene :struggle: Jeg ville bare virkelig ha de forbaska øyeskyggene og leppestiftene :giggle:

Endret av tuffl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Det er bra du advarer, @tuffl. Jeg hadde nok aldri bestilt der igjen, det er bare ikke verdt å bruke så masse tid på det. Betaler heller litt mer andre steder. Men så er jeg spesielt langsint på slikt også, da :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Jeg er også skikkelig langsint på dårlig kundeservice. Det er så mye å velge i uansett, så gidder ikke kaste bort tiden på å bestille hos firmaer som ikke kan oppføre seg. 

Håper det ordner seg for deg, @tuffl og at du vår pakken din. Gid alle var som lookfantastic! De har sendt meg ny Paula's choice nå fordi den forrige ble borte i posten. Ikke noe problem i det hele tatt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

Haha, @Azur og @Wasabi, jeg er også langsint på kundeservice :giggle: Kalte kundeservicen til Colourpop for bullshit til dem igår da de sendte meg melding, haha. Jeg ble litt sinna, hoho. 

Det er synd at det skal være sånn for jeg synes oppriktig at de har mange fine produkter og det er jo så billig! Men når jeg er ferdig med det her så blir det å fjerne de fra instagram og hele pakka, slik at jeg ikke blir fristet til å prøve meg igjen :P 

Så bra Lookfantastic ordner opp, @Wasabi! Det samme kan sies om Feelunique. Pakken ble borte i posten, jeg tok kontakt med de etter 11 dager og samme dag var ny pakke sendt! Herlig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Skjønner kjempegodt Colourpopboikott etter dine opplevelser tuffl, har jo hørt en del negativt om kundeservicen men da bare "på avstand" på Facebook og slikt, men nå ble jeg også skeptisk til å gi dem penger... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

Gladnyhet, jenter! Idag lå det sannelig en eske fra Colourpop i postkassa mi, med en ekstra lipliner i, som unnskyldning for at det tok tid før pakken ble sendt (jeg ventet en uke, andre ventet over 14 dager). Med det sagt, jeg fikk også mail fra de i går kveld, hvor de sa de ikke kunne hjelpe meg og at jeg måtte vente 21 virkedager. De ba meg også om å kontakte USPS, etter at jeg skrev i mailen til de at jeg ikke kunne det, da jeg ikke bor i USA. Tafatte folk altså. I tillegg så er ikke sporingen oppdatert heller. Så nå skal jeg slutte å følge de på sosiale medier, slik at jeg ikke blir fristet til å kjøpe noe nytt.  Jeg orker virkelig ikke å måtte forholde meg til de igjen, herregud så slitsomt! :struggle:

Endret av tuffl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Akkurat det med sporing sier jeg ikke noe på hvis man kun betaler for vanlig post. Ofte har posten i USA sporing innenfor landets grenser, slik at den tilsynelatende stopper opp idet den forlater landet. Iom at din stopper opp først når den kommer til Europa, er det nok ikke det som skjer, men jeg tipper den blir overlevert fra et firma til et annet og at den siste ikke tilbyr sporing. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

@Azur Ja, det er jeg enig i :)  Reagerer bare fordi pakkene fra Colourpop alltid har hatt sporing helt til den har ankommet det lokale postkontoret mitt, eller sorteringsplassen her i Trondheim. Kanskje de har endret rutinene siden sist.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

@Maarte Ja, jeg er glad for å slippe å stress med det mer! Hadde typ 7 faner opp med ulike sider for det tyske postvesenet og DHL, fordi USPS sa fra seg alt ansvar for pakken og ba meg kontakte de istedenfor. Nå slipper jeg det styret, tjohei!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Andrea

Colourpop kommer på Sephora nå. Kanskje man slipper å forholde seg til den elendige kundeservicen! :)

Håper det kommer i butikk i Stockholm! Har ikke sett noe om det her, så jeg tviler. Men håper :blush: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Det er visst ikke de vanlige tingene til CP som kommer til Sephora, men "special collections" - så jeg regner med at det blir nye ting. Ganske interessant siden CP ikke greier å restocke det de har på sin egen side engang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Andrea
3 timer siden, Isabel said:

Det er visst ikke de vanlige tingene til CP som kommer til Sephora, men "special collections" - så jeg regner med at det blir nye ting. Ganske interessant siden CP ikke greier å restocke det de har på sin egen side engang.

Åh! Det blir jo spennende, hehe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce
7 timer siden, Isabel said:

Jeg tror ikke at "de ikke klarer" er problemet. Jeg tror det er helt med vilje at de lar ting selge ut og er trege med å få ting på lager igjen. Når tilgjengeligheten er lav (kunstig lav da) blir nok folk litt raskere på labben med å handle når ting først er tilgjengelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel
10 minutes ago, Lucce said:

Jeg tror ikke at "de ikke klarer" er problemet. Jeg tror det er helt med vilje at de lar ting selge ut og er trege med å få ting på lager igjen. Når tilgjengeligheten er lav (kunstig lav da) blir nok folk litt raskere på labben med å handle når ting først er tilgjengelig.

De bygger garantert opp hype, men for min del virker det som en kombinasjon av "gjøre det mer attraktivt" ved at man ikke kan få det og det at ting selges ut så fort at de venter lengre pluss at de er super treige. Flere svar på deres instagram er TBD, fordi de ikke har nok lagerplass. Synes egentlig det sier endel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Skamme meg skulle jeg! Jeg skulle jo liksom ikke handle mer på colourpop, men så har de fått My little pony-kolleksjon! :in-love:

Jeg er jo ponnijente til fingerspissene både med levende ponnier og barndommens favorittleker, My Little Pony. 🦄  Så greide ikke la være. Hadde lyst på en av de der store pakkene, men da hadde det blitt moms og gebyr og det gadd jeg ikke. Hadde lyst på en veske med ponnier på også, men den var seff utsolgt. :crying: Men litt ble det da. Kommer ikke til å bruke mer enn to farger i paletten da, men heeeey, ponnier i lokket jo! :happy-dancing:,Highlighteren er sikkert fin som blush på min lyse vinterhud og øyenskyggen og lipglossen så fin ut. Men hadde neppe kjøpt noe om det ikke var ponni-kolleksjon. 

image.jpeg.df61af763ce62446c059fc08d6b3ff18.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider