evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Anbefalte innlegg

Tone
11 timer siden, Helene said:

De gangene jeg har bestilt rett til Norge har det tatt mellom 1 og 2 uker :)

4 timer siden, Lucce said:

Fram til  desember 2017 tok det ca to uker hver gang. Etter det har det tatt rundt 4 uker. Har samme problem med pakker fra f.eks beautybay og feelunique. De tar også gjerne 4 uker nå, kontra 2 som de gjorde før, mens innenlandspakker går forholdsvis greit.

Sist jeg bestilte fra CP ble jeg riktignok overrasket for det kom i posten i går, snaue 1,5 uker siden jeg bestilte, så man kan vel håpe litt på forbedring.

Syns på generell basis at postgangen har vært helt utrolig treig siden sent i fjor 😳

Den kom i dag! Tok 11 dager :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

https://colourpop.com/pages/create-your-own-palette

Det kan hende jeg nettopp bestilte meg 24 CP-skygger........ Til mitt forsvar la jeg stor innsats i å velge farger jeg ikke har fra før!

Og altså - 44$ for palett og 24 skygger, det må da være innafor 😇

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
3 timer siden, LinnH said:

Gleder meg til å se @Tone!

Jeg og - håper jeg ikke angrer :giggle: Blir vel ei stund til da, tok den via Shipito, men vet ikke hva som er lurest om dagen.... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce
2 timer siden, Tone said:

Jeg og - håper jeg ikke angrer :giggle: Blir vel ei stund til da, tok den via Shipito, men vet ikke hva som er lurest om dagen.... 

Colourpop sine single skygger er kjempegode så jeg tror ikke du blir å angre 😄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Jeg hadde lyst på en liten palett med 4 skygger, en blush og en bronzer, men så var de fleste fargene jeg ville ha utsolgt. Jaja, jeg skal jo egentlig ikke kjøpe hverken øyenskygge, blush eller bronzer i år uansett, så sånn sett like greit. :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

Noen andre som har prøvd concealeren? Skjønner ikke greia, la seg kjemperart under øynene og så helt forferdelig ut. Kan jo være den ikke funka med øyekremen eller noe, men har aldri opplevd lignende før.

Den har jo gode reviews og ser superfin ut i diverse youtubevideoer.

Endret av Maiken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veronica_
1 time siden, Maiken skrev:

Noen andre som har prøvd concealeren? Skjønner ikke greia, la seg kjemperart under øynene og så helt forferdelig ut. Kan jo være den ikke funka med øyekremen eller noe, men har aldri opplevd lignende før.

Den har jo gode reviews og ser superfin ut i diverse youtubevideoer.

Jeg har den nå, og syns den er veldig lik UD naked skin concealer i hvordan den oppfører seg. Legger seg fint (bruker krem under) og varigheten er god. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

Begynner å lure på om det kan være fordi det har vært kjempekaldt her, så den var nesten litt frossen da jeg fikk den. At den har skilt seg på en måte. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
1 time siden, Maiken said:

Begynner å lure på om det kan være fordi det har vært kjempekaldt her, så den var nesten litt frossen da jeg fikk den. At den har skilt seg på en måte. 

Ikke usannsynlig! Jeg fikk en nesten fast, flytende leppestift i Boxycharm tidligere i uka pga kulden. 

Endret av Tone
Var ikke lipgloss

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann
14 timer siden, Veronica_ said:

Jeg har den nå, og syns den er veldig lik UD naked skin concealer i hvordan den oppfører seg. Legger seg fint (bruker krem under) og varigheten er god. 

Enig i dette. Jeg har brukt et par tuber av den og vært veldig fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veronica_
På 8.2.2019 den 8.32, Maiken skrev:

Igår prøvde jeg å bruke den rett på huden uten øyekrem, og da holdt den seg faktisk enda bedre utover dagen. Prøv uten noe under, kanskje det funker🙂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Nå er Disney Villains ute! Jeg måtte selvsagt ha paletten, men var fornuftig og droppet resten. Foreløpig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken
1 time siden, Tone said:

Nå er Disney Villains ute! Jeg måtte selvsagt ha paletten, men var fornuftig og droppet resten. Foreløpig.

What she said. 😆 Den ser superfin ut, da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
On 21.3.2019 at 18.05, Tone said:

Stemmer det at Mac hadde en sånn kolleksjon og? På forumets tidlige dager... ? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk
38 minutes ago, Frøken Lilla said:

Stemmer det at Mac hadde en sånn kolleksjon og? På forumets tidlige dager... ? 

Venomous Villain frå 2010, muligens?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
12 timer siden, vakkerlakk said:

Venomous Villain frå 2010, muligens?

Det var det ja :) bare kom på at navnet var så kjent :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider