Gå til innhold

Den generelle ColourPop-tråden

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Birgit skrev:

@Tone Har du fått noe svar ? :)

Ja, faktisk! Fikk svar for noen dager siden, men det har tatt minst ei halv uke mellom hvert svar :giggle: De sender ny! Håper den kommer fram og at alt er i orden!

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 334
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Tone

54

• Nora

33

• Helene

22

• Ingrid

19

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tenkte på en ting, skulle vi ha brukt den lille inflytelsen vi har via forumet og høre med colourpop hvor mange ordre eller hvor mye vi må kjøpe for at de skal sende til Norge? Lik hvis du er med

Da er første bestilling unnagjort   Håper jeg blir fornøyd!

Haha. Fikk tilbud om rabattkode.  Så da ble jeg sur, da.  "Well that is just unacceptable. I'm not paying another $9.99 in shipping, when it's your poor packaging that caused it. I realize from r

Posted Images

På 7.1.2020 den 22.12, Tone skrev:

Ja, faktisk! Fikk svar for noen dager siden, men det har tatt minst ei halv uke mellom hvert svar :giggle: De sender ny! Håper den kommer fram og at alt er i orden!

Da har kundeservicen deres blitt litt bedre, i det minste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 7.1.2020 den 22.12, Tone skrev:

Så kjempe bra :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

The pakke has arrived!! Skjeggstubbene kom hjem med pakke i går kveld, da hadde han i hemmelighet fått varsel om at den var sendt ut uten å gi beskjed og kom med overraskelse hjem fra jobb 🥳🥳🥳 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 11 months later...
På 11.1.2020 den 23.51, Tone skrev:

The pakke has arrived!! Skjeggstubbene kom hjem med pakke i går kveld, da hadde han i hemmelighet fått varsel om at den var sendt ut uten å gi beskjed og kom med overraskelse hjem fra jobb 🥳🥳🥳 

Hva synes du om de skyggene kontra MAC eller annet? 

Har du bilde av paletten en plass? :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Ludo skrev:

Hva synes du om de skyggene kontra MAC eller annet? 

Har du bilde av paletten en plass? :) 

Jeg har en del CP-skygger, og liker dem godt, men jeg synes ikke de er like gode som MAC sine. Nå skal det sies at mange ikke er fullt så begeistra for MAC da, men jeg synes de har den aller beste tettheten eller "hardpressetheten". Også veldig begeistret for Viseart. 

CP har imidlertid helt nyyyyyydelige shimmerskygger, synes det er der de briljerer, men de aller fleste skyggene deres drysser litt for mye under påføring for min smak. Det er dog ikke noe som påvirker kvaliteten, så de er absolutt helt fine å bruke, særlig om man som meg sminker øynene før huden. Når det gjelder spesifikt denne paletten opplevde jeg den som for løst pressa, slik at det blir mye "rot" i paletten, og jeg har dessverre brukt den altfor lite... Ble dog inspirert nå, så skal ta den frem i morgen! :) Skal også få tatt bilde av den om det hjelper, kan ta med noen flere skygger også - liker for eksempel singelskyggene som man setter i paletter selv bedre enn de i den store nøytrale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 6.1.2021 den 19.24, Tone skrev:

Jeg har en del CP-skygger, og liker dem godt, men jeg synes ikke de er like gode som MAC sine. Nå skal det sies at mange ikke er fullt så begeistra for MAC da, men jeg synes de har den aller beste tettheten eller "hardpressetheten". Også veldig begeistret for Viseart. 

CP har imidlertid helt nyyyyyydelige shimmerskygger, synes det er der de briljerer, men de aller fleste skyggene deres drysser litt for mye under påføring for min smak. Det er dog ikke noe som påvirker kvaliteten, så de er absolutt helt fine å bruke, særlig om man som meg sminker øynene før huden. Når det gjelder spesifikt denne paletten opplevde jeg den som for løst pressa, slik at det blir mye "rot" i paletten, og jeg har dessverre brukt den altfor lite... Ble dog inspirert nå, så skal ta den frem i morgen! :) Skal også få tatt bilde av den om det hjelper, kan ta med noen flere skygger også - liker for eksempel singelskyggene som man setter i paletter selv bedre enn de i den store nøytrale.

Viseart altså....merker jeg er litt strengere nå enn jeg var før.

Ser jo over tid hva som aaaaaldri brukes og hva jeg går for. Alt ser så pent ut i en palett, men slettes ikke alt gjør seg på øyelokket liksom. 

Har lyst å lage en lys nude palett 😁

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 8.1.2021 den 12.14, Ludo skrev:

Viseart altså....merker jeg er litt strengere nå enn jeg var før.

Ser jo over tid hva som aaaaaldri brukes og hva jeg går for. Alt ser så pent ut i en palett, men slettes ikke alt gjør seg på øyelokket liksom. 

Har lyst å lage en lys nude palett 😁

Jepp, jeg utsatte Viseartkjøp i noen år, tenkte hele tiden at "nope, for dyrt, kjøper noe annet i stedet, sikkert like bra" - men så kjøpte jeg Viseart og bruker sjeldent annet (med unntak av den gamle selvkomponerte MAC-paletten min for variasjon, samt noen skimmerskygger utenom) til daglig. Ofte er det rett og slett dyrt å kjøpe billig - særlig om man vet at man er sånn at man ender opp med å gå for det dyre til slutt uansett... 

Og beklager at jeg ikke har fått tatt bilder enda, det ble ikke sminking som planlagt men skal se om jeg får rydda litt på sminkerommet og tatt bilder i morgen! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, Tone skrev:

Jepp, jeg utsatte Viseartkjøp i noen år, tenkte hele tiden at "nope, for dyrt, kjøper noe annet i stedet, sikkert like bra" - men så kjøpte jeg Viseart og bruker sjeldent annet (med unntak av den gamle selvkomponerte MAC-paletten min for variasjon, samt noen skimmerskygger utenom) til daglig. Ofte er det rett og slett dyrt å kjøpe billig - særlig om man vet at man er sånn at man ender opp med å gå for det dyre til slutt uansett... 

Og beklager at jeg ikke har fått tatt bilder enda, det ble ikke sminking som planlagt men skal se om jeg får rydda litt på sminkerommet og tatt bilder i morgen! 

Det går helt fint, nå ble jeg liksom mer overbevist om Viseart istedet 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@LudoLitt seint men har faktisk brukt paletten to dager på rad nå etter at du minnet meg på den - og liker den godt! Fortsatt for løst presset sånn at det blir en del søl i paletten, men fargene er veldig fine og stort sett greie i bruk - fant én som var veldig hard og ga lite farge, men kan virke som at det bare var en hinne øverst, så med kremskygge under og ordentlig «gnikking» i skyggen tror jeg den kan bli veldig fin! Fargespekteret er overraskende godt til å være en nøytral palett, og i dag så jeg helt normalt ut foran dagslyslampa også POW føltes det altfor oransj da jeg kom på jobb... Meeen sånn er livet. 

Var veldig fornøyd med gårdagens helt matte øyne faktisk, og legger med bilde fra kvelden med shiny fjes som mangler nesefoundation - men øyenskyggene har altså absolutt god nok holdbarhet (oppå primer da, men jeg er helt avhengig av primer med alle skygger) og bildet ble tatt etter spasertur i storm. Det nederste er fra i dag, men det er jo ikke paletten sin feil at jeg gikk for hardt ut - den leverer helt fint den.

AF3A6DB1-6FBA-45FC-8422-FF0036A7BE74.jpeg

58A6107E-9333-4604-BAC3-C6376E2980B4.jpeg

987B7E8C-5272-476C-A291-2E6A51A1B09C.jpeg

1C95CFB3-779B-464B-94FE-2EA6827661A9.jpeg

A8185E35-4DDF-4FF5-9B09-5C90368F4FE9.jpeg

Endret av Tone
  • Like 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider