evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Anbefalte innlegg

Tone

Har du testet øyeskyggen? Jeg er så nysgjerrig på dem, de ser så fine ut!

Har den på i dag, den er veldig fin! Orker ikke gå til speilet for å sjekke om den har stripet seg (primer under, ingenting over), men skal rapportere når jeg gjør det! Bilde i Dagens Sminkelook.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Har den på i dag, den er veldig fin! Orker ikke gå til speilet for å sjekke om den har stripet seg (primer under, ingenting over), men skal rapportere når jeg gjør det! Bilde i Dagens Sminkelook.

Herlighet, så fin den, og du, ser ut! Hvordan var pigmenteringen og konsistensen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Ånei, så dumt :( Håper mine berger! Fargene ser fine ut da, gleder meg spesielt til å få Get Lucky! Jeg leste på sida deres at om skyggene knuste kan du legge over et tørkle, og presse ned med en mynt ellerno så er de visst som nye igjen :) 

Her er forresten min bestilling om noen er interessert. Gleder meg spesielt til å få Sunnies! Prøvde å ta farger jeg ikke allerede har i samlinga. :)

post-68-0-35708200-1422300269.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Blææææææ... Jeg har så lyst å teste ut ColorPop, det klør både på øyelokkene og i fingrene!!! Håper de sender til Norge snart, den dagen de begynner med det må dere plinge meg om jeg ikke får det med meg på sekundet! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Splittet ut swatches og etterfølgende kommentarer i egne tråder, så nå er denne generell - også har vi én for leppeprodukter, én for kinn og én for øyne, så slipper alle de fine bildene og innleggene å drukne i altfor store tråder :)

Endret av Tone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg kan muligens ha bestilt noen blusher og highlightere i dag i tidlig bursdagsgave til meg selv :party:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg kan muligens ha bestilt noen blusher og highlightere i dag i tidlig bursdagsgave til meg selv :party:

​Åååh, gøy! :D Jeg tror det må bli en ColourPop-bestilling som "graduation gift" til meg selv, altså. Jeg har jo tross alt vært flink og holdt meg unna så langt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

​Åååh, gøy! :D Jeg tror det må bli en ColourPop-bestilling som "graduation gift" til meg selv, altså. Jeg har jo tross alt vært flink og holdt meg unna så langt!

​Blushene og leppestiftene er veldig gode, mens jeg er ikke så begeistret for øyenskyggene. Leppestiftene lukter ganske mye, så det kan jo være verdt å merke seg for følsomme neser. Håper highlighterene er like gode som blushene, for de ser utrolige ut :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

​Blushene og leppestiftene er veldig gode, mens jeg er ikke så begeistret for øyenskyggene. Leppestiftene lukter ganske mye, så det kan jo være verdt å merke seg for følsomme neser. Håper highlighterene er like gode som blushene, for de ser utrolige ut :in-love:

Hva lukter leppestiftene? Blushene ser helt fantastiske ut.. :in-love: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Veldig søtt! Kake, frosting eller noe i den duren :P

​Ååh, det skal jeg overleve! Det er verre når de er "luktfrie" og lukter billig lekesminke eller plastalina i stedet... :eyeroll: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Syns det er rart at de fortsatt ikke sender til Europa. Er jo flere måneder siden de begynte å sende til Australia og New Zealand? Noen som har hørt noe mer angående dette? :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja

Da var min første ColourPop-bestilling lagt inn! De har bursdag akkurat nå så du får en gratis LE øyenskygge med kjøp (Birthday girl). Håper alt går greit, betalte med PayPal. Jeg blir alltid litt nervøs når det kommer til Shipito.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Da var min første ColourPop-bestilling lagt inn! De har bursdag akkurat nå så du får en gratis LE øyenskygge med kjøp (Birthday girl). Håper alt går greit, betalte med PayPal. Jeg blir alltid litt nervøs når det kommer til Shipito.

​Takk for tips - nå har jeg lagt inn min andre bestilling!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

LE-skyggen har annen innpakning enn de andre................. Do not approve. Kan ikke oppbevare en knæsj rosa plastboks sammen med hvite, vel? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

​Jeg la nettopp inn min første jeg også! :D Syns jeg har vært flink som har ventet så lenge!

LE-skyggen har annen innpakning enn de andre................. Do not approve. Kan ikke oppbevare en knæsj rosa plastboks sammen med hvite, vel? 

Hahaha, jeg forstår akkurat hva du mener.. :giggle:

Jeg syns Birthday Girl så veldig fin ut :)

​Jeg og, den ser innmari fin ut! Gleder meg veldig til å prøve både den, blush, bronzer og Lippie Stix :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

Å jooooda, det blir bare sminkeskuffens svar på dette bildet! 

Endret av Sunniva

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja

Jeg også HATER når ting ikke matcher, men jeg tenker at siden det er samme fasong så går det. Spesielt siden den så GORGEOUS ut og det er pga den jeg bestilte akkurat nå. Rosa og hvitt ser heldigvis bra ut sammen, i det minste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider