evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Anbefalte innlegg

tapermari

Jeg har heller ingenting fra Colourpop enda:shock:

Jeg har prøvt å fylle handlekurv noen ganger, men umulig å velge bare ut fra bildene.

Enig i at det var veldig tungvint å bestille, synes at fargene på nettsiden deres ser helt annerledes ut når jeg så på swatches. Fant en youtuber som jeg har samme smak som og bestilte noen av hennes favoritter :clap:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine

Ja, man må bruke Shipito :) 

Takk, da er det bare å glemme for mitt vedkommende. Jeg vet med meg selv at jeg ikke kan opprette abonnement, da kommer lommeboka til å få ben å gå på, for å si det sånn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Takk, da er det bare å glemme for mitt vedkommende. Jeg vet med meg selv at jeg ikke kan opprette abonnement, da kommer lommeboka til å få ben å gå på, for å si det sånn ;)

det er grunnen til at jeg ikke anskaffer meg Shipito :bug-eyes: hadde ikke klart å styre meg :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

Smart valg.  Jeg har under flere omstendigheter gått helt bananas og kjøpt sminke ol. for aaaaalt for mye penger. Er farlig å ha tilgang på "alt" :eyeroll: Hadde jeg spart de pengene til sertifikatet hadde jeg vært ferdig nå, men det stopper tydeligvis ikke meg. Hvert fall ikke når det gjelder colourpop :arrogant:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Enig i at det var veldig tungvint å bestille, synes at fargene på nettsiden deres ser helt annerledes ut når jeg så på swatches. Fant en youtuber som jeg har samme smak som og bestilte noen av hennes favoritter :clap:

Hvilken youtuber? :D

Smart valg.  Jeg har under flere omstendigheter gått helt bananas og kjøpt sminke ol. for aaaaalt for mye penger. Er farlig å ha tilgang på "alt" :eyeroll: Hadde jeg spart de pengene til sertifikatet hadde jeg vært ferdig nå, men det stopper tydeligvis ikke meg. Hvert fall ikke når det gjelder colourpop :arrogant:

Huff Oda, bra jeg ikke er alene! Men jeg var flink og satt av penger til sertfikat som ikke kunne røres. Så hos meg var det andre ting sminkeshoppingen gikk på bekostning av.. :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

Huff Oda, bra jeg ikke er alene! Men jeg var flink og satt av penger til sertfikat som ikke kunne røres. Så hos meg var det andre ting sminkeshoppingen gikk på bekostning av.. :giggle:

Haha, flink :D Jeg begynte med kjøretimer i slutten av desember, og har oppkjøring 21 august. Hadde nesten tre måneder pause fra mars til mai ( ikke så mye pga. penger, jeg falt bare av og unngikk å ta kontakt med kjørelæreren. Dårlig tid på jobb hehe:P )  Men hadde jeg hatt lyst på lappen tidligere og spart, så livet vært enklere nå ass :loser: Menmen litt colourpop-splurge er ikke verdens undergang :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Haha, flink :D Jeg begynte med kjøretimer i slutten av desember, og har oppkjøring 21 august. Hadde nesten tre måneder pause fra mars til mai ( ikke så mye pga. penger, jeg falt bare av og unngikk å ta kontakt med kjørelæreren. Dårlig tid på jobb hehe:P )  Men hadde jeg hatt lyst på lappen tidligere og spart, så livet vært enklere nå ass :loser: Menmen litt colourpop-splurge er ikke verdens undergang :D

Da har du jo tatt lappen raskt da, i forhold til bare å ha brukt et halv år ca :D Essda, ColourPop er helt sikkert verdt det :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Kathleen Lights og Sarah Hawkinson, de liker mye varme øyenskygger :grin: Tror Kathleen har swatchet mye fra colourpop. Jkissa har swatchet nesten alle liquid leppisene tror jeg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Kathleen Lights og Sarah Hawkinson, de liker mye varme øyenskygger :grin: Tror Kathleen har swatchet mye fra colourpop. Jkissa har swatchet nesten alle liquid leppisene tror jeg. 

Takk for tips! De må jeg sjekke ut :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Kopierte fra snapchatten min, så fornøyd med øyenskyggene, de er såklart enda finere i virkeligheten :in-love: Fra venstre er Game Face - Bandit - Driftimage.thumb.jpg.4b8fb390649517c562916043

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Har bare lekt litt med de, så har ikke fått testet holdbarheten enda. Er veldig spent selv siden concealer på øyenlokkene mine creaser seg nesten alltid uansett om jeg setter den godt med pudder. Skal si fra når jeg får prøvd den skikkelig, forhåpentligvis neste uke :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Min første bestilling med Shipito! :party:

Funderte lenge, og endte med Trap og Clueless ultra matte, Lumiere lippie stix+lip pencil og I heart this lippie (lippie stix). Spanande om dette går i orden :D

image.thumb.jpg.0ae876569d41c822573525aa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Min første bestilling med Shipito! :party:

Funderte lenge, og endte med Trap og Clueless ultra matte, Lumiere lippie stix+lip pencil og I heart this lippie (lippie stix). Spanande om dette går i orden :D

Heier på deg, dette klarer du! Hihi. Jeg klarte det uten guide, men måtte spørre i chatten på Shipito om jeg hadde gjort det rett fordi jeg synes det hele virket for enkelt :clap: Man skulle fått litt tydeligere beskjed om at "nå er pakken klar til videre behandling" eller noe sånt.

Endret av tapermari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg bestilte altså fra Colourpop på søndag, mandag fikk jeg mail om at den var scheduled for shipping, i onsdag kveld kom den til Shipito og nå har jeg fiksa den for shipping. Håper jeg har gjort alt rett :rotfl: Var litt usikker på om jeg skulle skrive på både frakten i usa og til norge, men den går ikke over toll uansett så jeg skrev begge to :P hva gjør dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg bestilte altså fra Colourpop på søndag, mandag fikk jeg mail om at den var scheduled for shipping, i onsdag kveld kom den til Shipito og nå har jeg fiksa den for shipping. Håper jeg har gjort alt rett :rotfl: Var litt usikker på om jeg skulle skrive på både frakten i usa og til norge, men den går ikke over toll uansett så jeg skrev begge to :P hva gjør dere?

Jeg skriver ikke på tax eller frakt, men man skal vel egentlig gjøre det :P Tror ikke det er det de tar deg på da... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg tenkte på en ting, skulle vi ha brukt den lille inflytelsen vi har via forumet og høre med colourpop hvor mange ordre eller hvor mye vi må kjøpe for at de skal sende til Norge? :) Lik hvis du er med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg tenkte på en ting, skulle vi ha brukt den lille inflytelsen vi har via forumet og høre med colourpop hvor mange ordre eller hvor mye vi må kjøpe for at de skal sende til Norge? :) Lik hvis du er med!

Smart! :D Jeg er helt sikker på at det ikke er få kronene vi har lagt igjen hos ColourPop totalt :giggle: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider