evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Anbefalte innlegg

MariaK

Hadde helt klart bestilt en del om det hadde gått uten shipito! Finnes merket i London forresten? 

Nei, dessverre. Bare online :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Best O :in-love: Og Get Paid.... ooog Fast Lane. Her er det mange som skal få flytte inn i Alexen tror jeg :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg vil ha alle og bruke dem som kremskygger.... :neutral:

De kommer som kremskygger og linere, de er par litt på samme måte som med lippie stix og linere :) tror det er begge på bildet over

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

De kommer som kremskygger og linere, de er par litt på samme måte som med lippie stix og linere :) tror det er begge på bildet over

Neeei, de er vel gel linere? Mener Colourpop på Snapchat kun har omtalt dem som linere, og det samme har youtubere gjort. Men ikke for det, jeg kommer definitivt til å bruke dem på hele øyet likevel, altså :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Neeei, de er vel gel linere? Mener Colourpop på Snapchat kun har omtalt dem som linere, og det samme har youtubere gjort. Men ikke for det, jeg kommer definitivt til å bruke dem på hele øyet likevel, altså :D 

Åå, da er det jeg som har misforstått litt, det er krukkelinere og pencil linere i par :) har bare lest om så mange på mua som snakker om de som mulig krembaser:blush:

Endret av Ingrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Åå, da er det jeg som har misforstått litt, det er krukkelinere og pencil linere i par :) har bare lest om så mange på mua som snakker om de som mulig krembaser:blush:

Kloke hoder tenker likt! Men ja, det er matchende linere - men den ene omtalen jeg så av én av fargene sa at gel lineren ikke satt som støpt som liner - så kanskje de fungerer bedre som baser over primer og under skygger? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Kloke hoder tenker likt! Men ja, det er matchende linere - men den ene omtalen jeg så av én av fargene sa at gel lineren ikke satt som støpt som liner - så kanskje de fungerer bedre som baser over primer og under skygger? 

Mja, tror jeg venter de har kommet i salg og det kommer flere reviews :) har vel en tendens til å bli fort utsolgt når de kommer med noe nytt, hypehype! 

In other news så har jeg nå testet Clueless og Trap ultra mattes og er veldig fornøyd med dem :) brukervennlige farger! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Dersom dere skulle kjøpt en fin og hverdagslig Lippie Stix til ei venninne som ikke var sminkenerd, hvilken ville dere valgt? Hun bruker stort sett bare leppepomade til vanlig, men liker å pynte seg, og eier faktisk både MAC Prep ? Prime Lip og Ruby Woo. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Dersom dere skulle kjøpt en fin og hverdagslig Lippie Stix til ei venninne som ikke var sminkenerd, hvilken ville dere valgt? Hun bruker stort sett bare leppepomade til vanlig, men liker å pynte seg, og eier faktisk både MAC Prep ? Prime Lip og Ruby Woo. 

Lumiere! :) Det er min favoritt lippie stix og den er naturlig samtidig som den gjør mye utav seg! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Lumiere! :) Det er min favoritt lippie stix og den er naturlig samtidig som den gjør mye utav seg! 

Så bra :D Takk! Har den nemlig i handlekurven allerede, til meg selv :giggle: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Så bra :D Takk! Har den nemlig i handlekurven allerede, til meg selv :giggle: 

Støtter @Nora altså, Lumière er kjempefin! Ei på jobb beskrev den som "knæsj" uten å være ut-på-byen-knæsj :giggle: Superfin, en av mine (mange) ColourPop-favoritter også :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Noen som tenker å bestille? Jeg var egentlig inne for å kjøpe Midi i Ultra matte da jeg så et svært banner om linerne. Veldig lite som er tomt enda, jeg kjøpte DTLA, No shame, Best O og Fast Lane i pencil liner :) Kunne godt tenkt meg Over board også, siden den ligner favoritten Mac Teddy, men den var utsolgt i pencil..

Ooo, og thanksbabe gir $5 avslag :dance:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg leste at de er permanente, så jeg venter litt. Ikke fordi jeg ikke har lyst på, men jeg har mest lyst på de fargesterke, og det er jo mer sommerfarger :) Trenger de ikke helt enda... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg leste at de er permanente, så jeg venter litt. Ikke fordi jeg ikke har lyst på, men jeg har mest lyst på de fargesterke, og det er jo mer sommerfarger :) Trenger de ikke helt enda... 

Ja, ser den, jeg bestilte jo bare mørke. Menne, det er lett å falle for fristelsen, quoter meg selv her:

Mja, tror jeg venter de har kommet i salg og det kommer flere reviews :) har vel en tendens til å bli fort utsolgt når de kommer med noe nytt, hypehype!

All aboard the hype train! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Har lenge vært tenkt å spørre om dere vet om dette merket og produktene har vært gjennom FDA-godkjenning? Eller er det type under-radaren-indie? 

Jeg vil anta at deres "pressed pigments" inneholder ingredienser som ikke er FDA-godkjent, siden pressede pigmenter fra flere merker inneholder ingredienser som ikke er det. Siden de skiller mellom øyenskygger og pigmenter gjetter jeg på at dette blant annet er pga regler i forhold til hva man kan kalle et produkt. Jeg har inntrykk av at pigmenter gjerne inneholder litt mer shady ingredienser, og at man ikke har lov til å kalle det øyenskygger i USA (siden de ikke kan garantere at det er ok for bruk ved øynene). Jeg har ingenting fra Colourpop selv, så vet ikke om produktene er merket på noen måte. På Urban Decay Electric Pressed Pigment Palette står det vel merket under paletten at noen av skyggene ikke er trygge for bruk rundt øynene, men så har de jo kalt det for en "pressed pigment palette". Så... Jeg gjetter på at de følger reglene for øyenskyggene, men det er bare spekulasjoner fra min side. :giggle: 

Det korte svaret er vel, nei, det vet jeg ikke. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
On 18.10.2015, 23.07.13, Nora said:

On 19.10.2015, 15.30.57, Helene said:

Støtter @Nora altså, Lumière er kjempefin! Ei på jobb beskrev den som "knæsj" uten å være ut-på-byen-knæsj :giggle: Superfin, en av mine (mange) ColourPop-favoritter også :) 

Håper dere har rett, for jeg har nettopp bestilt fem stykker... :giggle: Jeg og "svigersøster" får liplineren i tillegg, mens tre venninner får klare seg uten. Bruker dere den med eller uten lineren?

Har også bestilt gellineren Best O, gleder meg til å prøve! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
Just now, Tone said:

Håper dere har rett, for jeg har nettopp bestilt fem stykker... :giggle: Jeg og "svigersøster" får liplineren i tillegg, mens tre venninner får klare seg uten. Bruker dere den med eller uten lineren?

Har også bestilt gellineren Best O, gleder meg til å prøve! 

Jeg bruker den vanligvis uten, men har kjøpt liplineren i tillegg :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
54 minutter siden, Nora said:

Jeg bruker den vanligvis uten, men har kjøpt liplineren i tillegg :) 

Så bra! Har kjøpt til ei venninne som er sånn passe glad i sminke men ikke varierer looken så veldig, ei som har en haug med mørke og vampete farger men som jeg likevel håper vil falle for denne her, og ei vågal ei som jeg egentlig mest bare vil introdusere for merket - hun får en knæsj og lilla Ultra Matte Lip i tillegg til Lumiere. Kjæresten til bror er temmelig sminkeinterresert men har ikke Shipito så hun ville jeg bare gi noe fint og anvendelig hun ikke får tak i selv :giggle: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider