evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Anbefalte innlegg

Helene
1 hour ago, Tone said:

Håper dere har rett, for jeg har nettopp bestilt fem stykker... :giggle: Jeg og "svigersøster" får liplineren i tillegg, mens tre venninner får klare seg uten. Bruker dere den med eller uten lineren?

Har også bestilt gellineren Best O, gleder meg til å prøve! 

Så gøy, håper den faller i smak :D Jeg bruker den uten lineren siden jeg ikke har den :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg bruker den med lineren, da sitter den litt bedre hos meg :cute:

Pakken min med linere er snart på vei fra Shipito, men i dag måtte jeg også inne en tur og bestille noen flere ultra matte farger (bumble, bad habit, more better) og settet + grunge fra høstkolleksjonen som er på salg i dag. Sålenge jeg ikke logger inn kan jeg bruke thanksbabe-koden flere ganger, nettsiden husker uansett adresseinfoen min fra sist gang :evil-grin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg har lyst på noen flere ultra matte's etterhvert, men i løpet av den sinnsykt treige behandlingstiden til colourpop etter salget tok jeg til fornuft og kansellerte ordren jeg snakket om over. Jeg trenger dem ikke akkurat nå, de tre fargene jeg har i Ultra matte er fine nok de :) 

apropos, så fikk jeg min tredje i dag, sammen med fire fine pencil linere:party:

image.jpeg.2c7e216a46c6503e00ccf7939873e

Ultra matte Midi, linere i No Shame, Best O, DTLA og Fast Lane. 

Bildet er tatt i dagslys ved vindu.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Fargene er veldig fine, men ellers er jeg litt "meh". Best-O kom knekt på midten, før jeg i det hele tatt åpnet den, så de tåler ikke så veldig mye. Derfor er det litt synd at de kommer i sånn skru opp innpakning, for da blir jo selve produktet liggende å slenge inni plasthylsen. Den går jo fint å bruke, men det kommer til å bli vanskeligere når jeg nærmer meg knekkstedet. Jeg brukte den i går og den holdt lenge på lokket sammen med øyenskygge, selv om det var litt vanskeligere å få like mye farge fra den litt oppå skygge som alene på bar hud. I dag prøver jeg den grønne og den blå (jeg ser veldig fin ut nå..) og de er litt skumle å bruke for å lage vinge, for det skal litt lite til før du gnur fargen utover om du kommer borti litt. Smitter litt til globalen også, men det merket jeg ikke i går med en full look. 

Jeg må bruke de litt mer framover, men jeg er ikke så imponert at jeg vil kaste meg over flere farger. Litt bitter for at den fargen jeg likte mest kom knekt. I tillegg knakk den akkurat øverste delen av toppen på den grønne av i dag, den var visst litt for langt ut og de tåler veldig lite. Er ikke særlig varmt på sminkerommet mitt heller, så det er jo ikke det at de smelter liksom.. :dont-know:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
2 timer siden, Ingrid said:

Fargene er veldig fine, men ellers er jeg litt "meh". Best-O kom knekt på midten, før jeg i det hele tatt åpnet den, så de tåler ikke så veldig mye. Derfor er det litt synd at de kommer i sånn skru opp innpakning, for da blir jo selve produktet liggende å slenge inni plasthylsen. Den går jo fint å bruke, men det kommer til å bli vanskeligere når jeg nærmer meg knekkstedet. Jeg brukte den i går og den holdt lenge på lokket sammen med øyenskygge, selv om det var litt vanskeligere å få like mye farge fra den litt oppå skygge som alene på bar hud. I dag prøver jeg den grønne og den blå (jeg ser veldig fin ut nå..) og de er litt skumle å bruke for å lage vinge, for det skal litt lite til før du gnur fargen utover om du kommer borti litt. Smitter litt til globalen også, men det merket jeg ikke i går med en full look. 

Jeg må bruke de litt mer framover, men jeg er ikke så imponert at jeg vil kaste meg over flere farger. Litt bitter for at den fargen jeg likte mest kom knekt. I tillegg knakk den akkurat øverste delen av toppen på den grønne av i dag, den var visst litt for langt ut og de tåler veldig lite. Er ikke særlig varmt på sminkerommet mitt heller, så det er jo ikke det at de smelter liksom.. :dont-know:

Åååhh, nedtur.... Jeg bestilte en liner i krukke - håper de er bedre! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Bestilte meg en pakke i går, men unngikk linerene etter det som er skrevet her. Hadde veldig lyst på et par. Gleder meg til å prøve liquid leppisene da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Fikk pakke fra CP i dag(hovedsakelig til en venninne jeg har fått hekta, hun bestilte seg seks lippiestix i brun/burgunder :clap:). Som takk for at jeg bestilte fikk jeg Vice Liquid Lipstick og Get Paid Creme Gel Liner. Lineren virker veldig lovende, når jeg swatchet den på hånda så var den veldig creamy, men satte seg kjapt og ble smudgeproof. Og fargen var bare helt amaze-zing :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Jeg venter på en pakke fra Colourpop! Har bestilt Mars, Zipper, Scrooge, More Better, Guess, Be-Dazzled i liquid lipstick, Lumiere i lippie stix, Punch Liner og Best O og Stereo øyeskygge :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann

Jeg har (alfor) mange leppiser fra Colourpop, men det ble visst de to settene med liquid og en vanlig i går gitt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
On 31.12.2015 at 19.05, Mariann said:

Jeg har (alfor) mange leppiser fra Colourpop, men det ble visst de to settene med liquid og en vanlig i går gitt...

Åh, jeg har så lyst på det ene miniliquidsettet - men jeg sliter jo litt med formulaen så jeg vet ikke om jeg kan forsvare det.... Mange mener de er ørlite mindre tørre enn de vanlige da, så jeg vurderer å klamre meg til håpet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
26 minutter siden, Tone said:

Åh, jeg har så lyst på det ene miniliquidsettet - men jeg sliter jo litt med formulaen så jeg vet ikke om jeg kan forsvare det.... Mange mener de er ørlite mindre tørre enn de vanlige da, så jeg vurderer å klamre meg til håpet. 

Det er rykter om at de skal komme med en ny formel snart. Vet ikke om det er liquid lipsticks, men ville tippe det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid
1 hour ago, Tone said:

Vent til jeg har sjekka postkassen i morgen da ;) selv om jeg egentlig tviler på at de har kommet så raskt :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

image.jpeg.d8cab5ca9587fe84778324f270cdd

:in-love::in-love::in-love:

Endelig CPpakke i går! Jeg er i gang med å teste for å se om noen skiller seg ut i formula, men så langt er det bare Scrooge (i full size øverst) som gjør det. Den er mindre tørr enn de andre og derfor mer behagelig på leppene, men siden den ikke tørker helt smitter den derfor mer. De fra settene er veldig små, men det er en fin måte å teste om man faktisk liker en farge nok til å bruke opp en sånn størrelse. Jeg tror nok de fargene som ikke er permanente kan bli det om folk maser nok, blant annet den røde i det settet, Last Dance, har jeg sett mange ønsker seg som permanent og full size. Den eneste jeg har fra før av minifargene er Clueless, som også er min favorittfarge i ultra matte. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid
7 timer siden, Tone said:

Åååhhh, de er så søte..... Bør ikke, bør ikke, bør ikke, men viiiiil! 

Jeg blir litt forvirra her, for det er noen med ulik formula i samme sett. More better blant annet, den er jo litt nyere enn tidligste ultra matte, og den er som reviewsene på full sizen sier (så kanskje er det ikke så rart egentlig), mindre tørr. Den er sykt digg på og veldig fin, men smitter da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Stemmer det at CP holder på å forbedrer formulaen til liquid leppisene? Innbiller meg at jeg har hørt det, men kan også være et annet merke for alt jeg husker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
31 minutter siden, tapermari said:

Stemmer det at CP holder på å forbedrer formulaen til liquid leppisene? Innbiller meg at jeg har hørt det, men kan også være et annet merke for alt jeg husker.

Det har jeg også lest, det er derfor jeg har mast så lenge på Ingrid for å få høre om fargene i settet med bare nye, LE-farger er bedre - og det kan virke som at noen er men andre ikke, men det er forhåpentligvis noe på gang! 

1 hour ago, Ingrid said:

Jeg blir litt forvirra her, for det er noen med ulik formula i samme sett. More better blant annet, den er jo litt nyere enn tidligste ultra matte, og den er som reviewsene på full sizen sier (så kanskje er det ikke så rart egentlig), mindre tørr. Den er sykt digg på og veldig fin, men smitter da...

Kan nesten leve med smitting dersom leppene slipper å dø.. :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
2 timer siden, tapermari said:

Jeg vet ikke om de holder på å forbedre de eller om de holder på å lage et nytt produkt, men noe holder de på med :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Dette har sikkert ikke noe med den nye formulaen å gjøre, men tror Shanonxo holder på å lager nye produkter med dem, muligens leppis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har så lyst på sett, men jeg har ikke shipito og jeg har jo egentlig shoppestopp. Aasrg! Gi meg styrke! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg har startet litt mer seriøs testing og skriver ned det jeg finner ut :P ikke helt ferdig enda, men legger ut etterhvert. Tilbudet med gratis linere går ut i morgen tidlig, norsk tid, tror jeg. Og det må nevnes at jeg tar på et lag Nuxe reve de miel før jeg tar på noe, eller så dør leppene mine på sekundet!:stretcher-smiley-emoticon: neida, joda.

Den gamle formulaen er tørr, og den smitter ikke. Den nye kaller jeg for ikke tørr, men den tørker matt den også altså, den er ikke glossy eller noe. Men den tørker ikke så "tørt" at den ikke smitter, og så er den mer behagelig på leppene. Egentlig minner den meg litt om Bourjois sin rouge velvet, som jeg liker veldig godt. 

Vanlige:

Scrooge - ikke tørr. Clueless -.   Midi-. Trap-. 

Kitty:

Times square - ikke tørr. Bianca - mer tørr, smitter ikke. Be merry - ikke tørr. Glitter - ikke tørr. Last Dance - ikke tørr.

Foxy:

Beeper - tørr. Clueless - denne har jeg i fullsize, så vil ikke åpne den enda. Tulle - tørr. Creeper - ikke tørr. More better - ikke tørr. 

Settene er fine for å få prøvd litt farger, men verdien er ikke å skryte av siden de er så små. De fleste fargene er fine da, det er kanskje bare Be merry som ikke er helt min type farge. Jeg bruker heller ikke røde leppefarger (last dance, creeper) så ofte, men de kler meg i alle fall bedre. Gøy med minis da :clap:

Endret av Ingrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helbil

Hva har dere sendt inn av dokumenter ved verifisering av Shipito-kontoen? Er det nødvendig å ha 35 % for at de skal få sendt pakken? ? Hos meg står det bare "Account in security hold" ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider