evy93

Den generelle ColourPop-tråden

Anbefalte innlegg

Helene

Nei, nå kjente jeg at jeg ble ordentlig irritert. Fikk en pakke fra Colourpop i går, hvor et produkt (Topaz Pressed Powder Face Duo) var knust, eller rettere sagt pulverisert. Sendte mail til CP med bilde, og nå fikk jeg mail tilbake med en rabattkode tilsvarende verdien av produktet. Altså.. Når jeg må betale frakt er det jo ikke mer enn $5 i rabatt/avslag. Koden varer dessuten bare i 3 mnd. Bestilte pakken direkte til Norge, altså ikke via Shipito, så det der kjenner jeg at jeg ikke er helt fornøyd med, altså!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
22 minutter siden, Helene said:

Nei, nå kjente jeg at jeg ble ordentlig irritert. Fikk en pakke fra Colourpop i går, hvor et produkt (Topaz Pressed Powder Face Duo) var knust, eller rettere sagt pulverisert. Sendte mail til CP med bilde, og nå fikk jeg mail tilbake med en rabattkode tilsvarende verdien av produktet. Altså.. Når jeg må betale frakt er det jo ikke mer enn $5 i rabatt/avslag. Koden varer dessuten bare i 3 mnd. Bestilte pakken direkte til Norge, altså ikke via Shipito, så det der kjenner jeg at jeg ikke er helt fornøyd med, altså!

Har brukt litt tid på Facebooksiden til CP, og kundeservicen deres får dessverre mye kritikk. Synd, for pris og kvalitet er bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

@Helene Betalte du med paypal? Ser noen skriver at CP alltid prøver å gi rabattkode istedet for pengene tilbake, men at de kan snu om du truer med å åpne sak via paypal. Verdt et forsøk. :)

Ser veldig mange har mottatt knust Topaz, så her er det noe feil med produktet.

Endret av Maiken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene
12 timer siden, Maiken said:

@Helene Betalte du med paypal? Ser noen skriver at CP alltid prøver å gi rabattkode istedet for pengene tilbake, men at de kan snu om du truer med å åpne sak via paypal. Verdt et forsøk. :)

Ser veldig mange har mottatt knust Topaz, så her er det noe feil med produktet.

Betalte heldigvis med Paypal, ja! Sendte dem en mail tilbake, hvor jeg skrev at jeg var lite interessert i en rabattkode, siden jeg da måtte betale frakt på $10 igjen, og i tillegg risikerte å få enda et knust produkt, siden jeg hadde sett at det hadde skjedd med flere :P Ba om å få summen refundert i stedet, så får vi se hva de svarer :giggle: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Noen andre som har vært borti at de matte ikke tørker, men er veldig sticky og nermest limer leppene sammen? Jeg kjøpte nylig den peach trioen med en glossy lip, en satin lip og en matte lip. Jeg kjenner ikke helt igjen konsistensen på matte lip. De andre jeg har har tørket helt, mens denne forblir kjempeklissete og seig. Lurer rett og slett på om jeg har fått en dårlig en. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
idamarkussen
3 minutter siden, Christine skrev:

De sender rett til Norge, ikke sant?

Ja! De har gratis world wide shipping nå også :) Vanligvis tar de rundt 9$ for shippingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine
Just now, idamarkussen said:

Ja! De har gratis world wide shipping nå også :) Vanligvis tar de rundt 9$ for shippingen.

Jeg så det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
8 timer siden, Lucce skrev:

Noen andre som har vært borti at de matte ikke tørker, men er veldig sticky og nermest limer leppene sammen? Jeg kjøpte nylig den peach trioen med en glossy lip, en satin lip og en matte lip. Jeg kjenner ikke helt igjen konsistensen på matte lip. De andre jeg har har tørket helt, mens denne forblir kjempeklissete og seig. Lurer rett og slett på om jeg har fått en dårlig en. 

Nei, jeg har ikke opplevd det med noen av mine. De har jo endret formelen på produktene en gang, kanskje de har gjort det igjen? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce
11 timer siden, Nora said:

Nei, jeg har ikke opplevd det med noen av mine. De har jo endret formelen på produktene en gang, kanskje de har gjort det igjen? 

Jeg lurer på om jeg skal sende dem en mail å spørre. Kanskje de har endret på formulaen, men om det er tilfelle syns jeg ikke de har gjort en forbedring :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernefrukt

Det er sikkert noen som har spurt før, men hvor lang tid tar det ca å få en pakke fra colourpop? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce
1 hour ago, Stjernefrukt said:

Det er sikkert noen som har spurt før, men hvor lang tid tar det ca å få en pakke fra colourpop? :)

Ca 1,5 uke har det tatt de to siste gangene jeg bestilte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernefrukt
31 minutter siden, Lucce skrev:

Ca 1,5 uke har det tatt de to siste gangene jeg bestilte :)

Det var jo ikke galt. Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maarte

Bestilte noen øyenskygger, en ultra blotted lip og en blotted lip da Colourpop hadde gratis frakt for et par uker siden og må bare si:wow! Øyenskyggene (love line 4-pakk og game face) er nydelige. Men blotted lip i ice cube er helt fantastisk. ❤️ Har dere prøvd blotted lip? For jeg hater leppestifter hvor jeg må påføre ofte, men denne var like fin etter 2 kaffe+en lunsj+mange glass vann. Etter en middag i tillegg hadde den begynt å fade litt, men bare på en fin måte. Den var helt matt, men i dag tok jeg litt ginger suger overnight lip mask på først og da blei den nesten matt, men likevel veldig holdbar og føltes ikke tørr. Det føltes den egentlig ikke uten noe under heller, pluss at jeg ikke fikk tørre lepper av den. Kommer til å kjøpe flere av de der altså ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludde
1 hour ago, Maarte said:

Bestilte noen øyenskygger, en ultra blotted lip og en blotted lip da Colourpop hadde gratis frakt for et par uker siden og må bare si:wow! Øyenskyggene (love line 4-pakk og game face) er nydelige. Men blotted lip i ice cube er helt fantastisk. ❤️ Har dere prøvd blotted lip? For jeg hater leppestifter hvor jeg må påføre ofte, men denne var like fin etter 2 kaffe+en lunsj+mange glass vann. Etter en middag i tillegg hadde den begynt å fade litt, men bare på en fin måte. Den var helt matt, men i dag tok jeg litt ginger suger overnight lip mask på først og da blei den nesten matt, men likevel veldig holdbar og føltes ikke tørr. Det føltes den egentlig ikke uten noe under heller, pluss at jeg ikke fikk tørre lepper av den. Kommer til å kjøpe flere av de der altså ?

Jeg har Drip, og liker den veldig godt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maarte

Har nå fått flere blotted lip, men synes de er veldig forskjellige i konsistensen. Ice cube var veldig tørr, bees knees ikke så tørr (og dermed mindre holdbar, og annerledes følelse å ha den på leppene). Noen andre som har erfaring med det? Likte ice cube så godt, men ikke helt sikker på om jeg liker de andre. :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg kjøpte litt fra CP da de hadde gratis frakt og man fikk den bursdagsskyggen. I dag fikk jeg krav om fortolling. Etter å ha snakket med posten ser det ut som de har tatt med verdien på den gratis øyeskyggen. Jeg har sendt de mail så forhåpentligvis sletter de kravet, men tenkte jeg skulle gi beskjed dersom noen andre også bestilte opp mot grensen og fikk med gratis øyenskygge.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ammara
On 8.6.2017 at 17.01, Nora said:

Jeg kjøpte litt fra CP da de hadde gratis frakt og man fikk den bursdagsskyggen. I dag fikk jeg krav om fortolling. Etter å ha snakket med posten ser det ut som de har tatt med verdien på den gratis øyeskyggen. Jeg har sendt de mail så forhåpentligvis sletter de kravet, men tenkte jeg skulle gi beskjed dersom noen andre også bestilte opp mot grensen og fikk med gratis øyenskygge.  

Jeg bestilte også da det var gratis frakt. Det har gått to uker og jeg har enda ikke fått pakken. Bestilte for ca 290kr. Kanskje det er derfor jeg ikke har fått den enda:question:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
5 timer siden, Ammara skrev:

Jeg bestilte også da det var gratis frakt. Det har gått to uker og jeg har enda ikke fått pakken. Bestilte for ca 290kr. Kanskje det er derfor jeg ikke har fått den enda:question:

Nei, da burde du jo være under. Jeg var ganske tidlig ute med å bestille, hvis du bestilte et par dager senere er det jo mulig at det går litt senere. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
On 8.6.2017 at 17.01, Nora said:

Whaaat? Ikke greit! Takk for advarsel, spent på om jeg og får. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
45 minutter siden, Tone skrev:

Whaaat? Ikke greit! Takk for advarsel, spent på om jeg og får. 

Posten har slettet kravet, så det gikk jo greit, men ble litt ekstra arbeid. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
On 11.6.2017 at 10.56, Nora said:

Posten har slettet kravet, så det gikk jo greit, men ble litt ekstra arbeid. 

Jeg fikk også momskrav, men har sendt mail nå og håper de ordner det raskt! Brukte du ksutland-adressen? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
56 minutter siden, Tone skrev:

Jeg fikk også momskrav, men har sendt mail nå og håper de ordner det raskt! Brukte du ksutland-adressen? 

Ja, sendte det dit. Tok litt under en arbeidsdag før det var fikset. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider