Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp glow fresh skin tint, og er ganske positivt overrasket.

Har ingen erfaring med merket fra før, men ble litt nysgjerrig når jeg så de var finske (= vant til kulde og blek hud :P ).

Har dere prøvd noe som var gode/dårlige eller helt OK kjøp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd endel fra Lumene og har likt det aller meste :) Syns også det er kult at det er et finsk merke :) 

Det beste kjøpet mitt derfra er nok løspudderet deres. Nordic chic eller noe sånt. Det er superbra, ikke uttørrende og jeg har snart brukt det opp og kjøper sikkert nytt. Har to foundations derfra og, matte og blurring. Begge er i gammel formula da, kjøpte de på supersalg på Lyko, men liker begge, spesielt den matte som egentlig ikke er supermatt. Har også concealer, primer og settingspray i blurring serien. Har ikke prøvd primeren så mye enda, men concealeren og settingsprayen er gode. Concealeren finnes bare i tre farger, jeg har den lyseste og den er veeeldig lys, nesten så jeg vurderer å kjøpe medium å blande med. Men den funker når jeg er på mitt blekeste, så får prøve å bruke den opp i vinter. CC-kremen har jeg hatt, fargen var fin, men holdbarheten var ikke så god. Dessuten foretrekker jeg foundation foran CC-krem siden jeg trenger mer dekke. Har også en blush derfra, fin den også.

Øyenskyggeprimeren har jeg også, liker den også og elsker at den bare er 5 ml, for det tar jo evigheter å bruke opp en sånn. Selv 5 ml tar jo typ et år. Mye bedre med liten str mtp holdbarhet og sånt.

Har også en leppis og en lipgloss derfra, liker begge.
Øyensminkefjerneren deres er også superbra, bare spør @Frøken Lilla
:) 

Endret av Wasabi
Kom på flere ting
  • Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elsker elsker elsker øyesminkefjerneren! Aner ikke hvor mange år jeg har brukt den, og kun den, det er mange! Har prøvd Cc kremen og for flere år siden, likte den også. Også har jeg brukt opp en undereye concealer og har en ny liggendes. Rimelig sikker på at jeg prøvde flere ting og for mange år siden (pleide å kjøpe diverse derfra når vi pleide å reise til Gøteborg noen ganger i året og det er leeeenge siden). Har sett de har fått masse nytt de siste årene og frister å prøve mer! 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd litt da gamle jobben min hadde Lumene. prøvde rens og toner. Disse falt ikke i smak for min hudtype. Den renset dårlig.
Og så har jeg prøvd øyesminkefjerneren som Frøken Lilla liker så godt, men den funket ikke for meg, den tok lite av sminken på øynene, den var ikke drøy i bruk, og ikke likte jeg konsistensen på den heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider