Jorid

Zoeva - favoritter!

Recommended Posts

Jorid

Hva er dine favoritter fra Zoeva?

Så langt er mine:

- 103 Defined buffer, til tyntflytende foundation

- 105 Luxe highlight, til pudder fra Hourglass 

- 143 Concealer buffer

- 228 Crease, fin til lett slør med skygge over øyelokkene

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

103 Defined Buffer Brush

127 Luxe Sheer Cheek Brush

102 Silk Finish Brush

322 Brow Line Brush

105 Luxe Highlight Brush

Øyekostene har jeg ikke fått prøvt noe særlig enda, så får oppdatere listen etterhvert!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arlandria

127 Luxe Sheer Cheek - myk og god skråbørste til blush eller lett kontur

231 Luxe Petit Crease - HG!!!

317 Wing Liner - Favoritten min til Dipbrow

Samt dupene for Macs 217 og 239. De er nesten like gode, mye mykere og myyyye billigere

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
camelam

142 concealer buffer
312 detail liner
106 powder
221 luxe soft crease
231 luxe petit crease
105 luxe highlight

Liker generelt kostene fra Zoeva veldig godt :) Men de jeg listet opp er de som er mest i bruk.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Eline

- 104 buffer

- 142 concealer buffer

- 109 face paint

- 127 luxe sheer cheek

Har ikke prøvd alle kostene i det store settet enda, men liker godt de jeg har prøvd. Disse jeg har skrevet opp her bruker jeg mest :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Har flere favoritter, men 102 Silk Finish er DESIDERT favoritten min. Har ikke prøvd annen kost til foundation siden jeg fikk den, og det var vel rundt omkring sommerferien ifjor ;) Elsker nesten alle ansiktskostene, og mange av øyekostene er også favoritter men gidder ikke å sjekke hva de heter.. :P Er veldig glad i 105 Luxe Highlight og 126 Luxe Cheek Finish :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

102 Silk Finish
109 Face Paint
105 Luxe Highlight
228 Crease
221 Soft Crease
231 Petit Crease
322 Brow Line
317 Wing Liner

Og da har jeg begrenset meg, altså! :clap: Jeg elsker Zoeva-kostene, og det er veldig mange jeg vurderer flere av, selv om jeg har dobbelt opp av mange :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
St. Cecilie

Jeg må rydde plass til de nye zoevababyene mine skjønner jeg :)

Samme her. :) De var selfølgelig utsolgt på Douglas når jeg ville kjøpe. Ikke rart det, om hele forumet hadde gått bananas ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Norast

Jeg kjøpte bare det lille settet med Douglas-tilbud, så jeg har ikke prøvd så mange. Men 105 Luxe Highlight, 102 Silk Finish og 142 Concealer buffer har blitt storfavoritter :) 142 både til concealer og øyenskygge, og 105 er peeeerfekt til pudder under øyne og rundt nesen.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
eleonor.n

Köpte det största setet när det kom in på Douglas, för jag fick helt panik att det skulle bli slutsålt igen!! ;)  Är det någon som testat # 315 Fine liner ( den "knäckta" eyeliner penseln) vet inte vad jag tycker om en sånn i utgångspunkten, men kanske det hade vart kul å pröva?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Köpte det största setet när det kom in på Douglas, för jag fick helt panik att det skulle bli slutsålt igen!! ;)  Är det någon som testat # 315 Fine liner ( den "knäckta" eyeliner penseln) vet inte vad jag tycker om en sånn i utgångspunkten, men kanske det hade vart kul å pröva?

Jeg har ikke prøvd akkurat den faktisk, men jeg har ikke vært fan av den typen koster tidligere :P Wing Liner er helt super, da! Utrolig tynn, kjempelett å legge skarpe linjer med :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Jeg liker ikke #315, men det kan være en feil med kosten min da, for busten er firkanta og hårene spriker litt. Resultatet blir aldri jevnt når busten er sånn :) Liker den jeg har fra Inglot mye bedre!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Jeg har kjøpt den knekte linerkosten, men har ikke fått den enda! Vet at mange liker den type kost (Nora har vel noe lignende fra Inglot tror jeg?)

Jeg ELSKER Zoeva-kostene mine, håhååå.. skal vi se, favoritter.. hmmm:

109 Luxe Face Paint

101 Luxe Face Definer

127 Luxe Sheer Cheek

105 Luxe Highlight

227 Luxe Soft Definer

221 Luxe Soft Crease

231 Luxe Petite Crease

222 Luxe All Over Shader

237 Detail Shader

228 Crease

234 Luxe Smoky Shader

Og så venter jeg på Luxe Complete-settet (Har Zoe Tote Bag fra før av) og der er det flere av de kostene over, så så godt liker jeg dem altså! I tillegg får jeg Luxe Cheek Finish og Silk Finish i det settet, og de tror jeg at jeg kommer til å like! Og så har jeg kjøpt Luxe Face Finish også, og den gleder jeg meg også til å teste. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO

102 Silk Finish troner ihvertfall på toppen hos meg, har vel 3 stk nå! :D
Ellers har jeg blitt veldig glad i:
-233 Cream Shader, både til concealer og til kremøyenskygger.
-126 Luxe Cheek Finish, både til blush og kontur.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Köpte det största setet när det kom in på Douglas, för jag fick helt panik att det skulle bli slutsålt igen!! ;) Är det någon som testat # 315 Fine liner ( den "knäckta" eyeliner penseln) vet inte vad jag tycker om en sånn i utgångspunkten, men kanske det hade vart kul å pröva?

Sånne eyelinerkoster med knekk er mine favoritter, har fra coastal Scents og Inglot. Jeg føler man får bedre oversikt og lineren tettere vippene :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Callo

102 Silk Finish, jevngod med mine favoritter fra Sigma.

142 Concealer Buffer, BEDRE enn favoritten fra Sigma. Bruker den til å legge concealer under øynene, blir jo så pent at man nesten ikke trenger å gå over med en finger etterpå (..men jeg gjør det likevel, da).

Resten har jeg tilgode å få prøvd ordentlig, faktisk. Jeg ble litt overveldet av antallet i Luxe Complete-settet. :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunnivator

Jeg elsker alle jeg...  :beauty:

Men visst jeg mååå finne noen favoritter så er det nok disse:

102 Silk Finish.  :heart:

127 Luxe Sheer Cheek.

142 Concealer Buffer, perfekt til Paint Pots.

227 Luxe Soft Definer, synes denne er like god som MAC 217 faktisk.

126 Luxe Cheek Finish, elsker, elsker, elsker denne til blush!

105 Luxe Highlight.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider