Jorid

Zoeva - favoritter!

Recommended Posts

eleonor.n

Sånne eyelinerkoster med knekk er mine favoritter, har fra coastal Scents og Inglot. Jeg føler man får bedre oversikt og lineren tettere vippene :)

Jeg har ikke prøvd akkurat den faktisk, men jeg har ikke vært fan av den typen koster tidligere :P Wing Liner er helt super, da! Utrolig tynn, kjempelett å legge skarpe linjer med :)

Jeg liker ikke #315, men det kan være en feil med kosten min da, for busten er firkanta og hårene spriker litt. Resultatet blir aldri jevnt når busten er sånn :) Liker den jeg har fra Inglot mye bedre!

Jeg har kjøpt den knekte linerkosten, men har ikke fått den enda! Vet at mange liker den type kost (Nora har vel noe lignende fra Inglot tror jeg?)

Jeg ELSKER Zoeva-kostene mine, håhååå.. skal vi se, favoritter.. hmmm:

109 Luxe Face Paint

101 Luxe Face Definer

127 Luxe Sheer Cheek

105 Luxe Highlight

227 Luxe Soft Definer

221 Luxe Soft Crease

231 Luxe Petite Crease

222 Luxe All Over Shader

237 Detail Shader

228 Crease

234 Luxe Smoky Shader

Og så venter jeg på Luxe Complete-settet (Har Zoe Tote Bag fra før av) og der er det flere av de kostene over, så så godt liker jeg dem altså! I tillegg får jeg Luxe Cheek Finish og Silk Finish i det settet, og de tror jeg at jeg kommer til å like! Og så har jeg kjøpt Luxe Face Finish også, og den gleder jeg meg også til å teste. 

Tusen takk for goda tips :) Får kanske pröva den och se...iaf når de är så billiga! Lovade att inte köpa nått mer innan min och Maries Paris-tur.. 

Köpte också det stora kitet på nätt-sidan så kan knappt vänta med att få testa dem, så mycket positivt som alla skriver her  :)  :party:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Tusen takk for goda tips :) Får kanske pröva den och se...iaf når de är så billiga! Lovade att inte köpa nått mer innan min och Maries Paris-tur.. 

Köpte också det stora kitet på nätt-sidan så kan knappt vänta med att få testa dem, så mycket positivt som alla skriver her  :)  :party:

Håper du blir fornøyd!!

(Btw: siden det er du som har hjulpet meg på kundeservicen ang. den 500kr-rabatten som ikke fungerte, jeg fikk den til å virke til slutt! Jeg aner ikke hva som var feil men det ser ut til at det ordnet seg selv!)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
eleonor.n

Håper du blir fornøyd!!

(Btw: siden det er du som har hjulpet meg på kundeservicen ang. den 500kr-rabatten som ikke fungerte, jeg fikk den til å virke til slutt! Jeg aner ikke hva som var feil men det ser ut til at det ordnet seg selv!)

Hehe så bra! jag terroriserade huvudkontoret i flera dagar på den koden, men fint att den funkade till slut :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Hehe så bra! jag terroriserade huvudkontoret i flera dagar på den koden, men fint att den funkade till slut :)

Uff, nå får jeg dårlig samvittighet! Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor den ikke virket og heller ikke hvorfor den plutselig gjorde det forrige uke. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnK

Jeg føler meg litt rar, men jeg har ikke blitt så glad i Zoeva-kostene mine jeg.. Vet ikke helt hvorfor, men syns bare ikke helt at de forskjellige kostene er optimale til sitt bruk, liker andre jeg har bedre. Kjøpte det store tote bag settet med Douglas rabatten min før jul.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
eleonor.n

Uff, nå får jeg dårlig samvittighet! Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor den ikke virket og heller ikke hvorfor den plutselig gjorde det forrige uke. 

Nej då, det behöver du inte ha! Är egentligen väldigt bra, når vi får sånna "cases" det hjälper massa till att de kan bättra systemet osv! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt

Jeg blir veldig fristet av denne og andre tråder på forumet som omtaler Zoeva. Og med 15% på douglas.no er jo timingen god for kjøp.

Kan noen kommentere på kvaliteten sammenliknet med MAC-koster?

Jeg ser dere har mange favoritter, sikkert fordi en del har kjøpt de store settene, men er det et par-tre "must haves", som MAC har f.eks. 239?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Loekaas

Har ikke fått brukt mine så mye at jeg greier å si hvilke som blir favoritter enda, har ikke prøvd alle en gang :P
Men en kost som jeg liker kjempegodt er 230, en liten myk pencil brush. Jeg liker å bruke den til å påføre og blende øyeskygge under øynene, noe jeg synes den passer veldig godt til :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Jeg syns kostene er bra, men ikke best... To av crease-kostene stikker  :(

Syns du? Jeg synes øyekostene er kjempemyke jeg. MAC stikker... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann

Jeg tror det må være noe feil med dem, de stikker så det er vondt  :(

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Jeg tror det må være noe feil med dem, de stikker så det er vondt  :(

hæææ! Det hørtes fryktelig rart ut.. Hadde sendt dem en mail direkte og sagt at du handlet fra Douglas (hvis det var det du gjorde?). Douglas er de nok godt kjent med siden begge to er tyske selskaper. Forklar dem problemet. De skal IKKE stikke så de gjør vondt. Mine er silkemyke hele gjengen! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann

hæææ! Det hørtes fryktelig rart ut.. Hadde sendt dem en mail direkte og sagt at du handlet fra Douglas (hvis det var det du gjorde?). Douglas er de nok godt kjent med siden begge to er tyske selskaper. Forklar dem problemet. De skal IKKE stikke så de gjør vondt. Mine er silkemyke hele gjengen! 

Ja, har sendt en e-post. Tre av dem stikker noe veldig, som om det er ett eller to bust som er hardt. Resten er gode og myke, så de skiller seg sånn ut.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunnivator

Jeg syns kostene er bra, men ikke best... To av crease-kostene stikker  :(

Mine stikker heller ikke. Veldig rart at dine gjør det. Noe må jo neste være galt med dem når de er sånn som du beskriver dem. :(

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Callo

Ja, har sendt en e-post. Tre av dem stikker noe veldig, som om det er ett eller to bust som er hardt. Resten er gode og myke, så de skiller seg sånn ut.

Akkurat sånn er min ene også (den som er mest lik MAC 217)! Akkurat som om den har ett hardt, stikkende hår i busten. Den er ubrukelig, men jeg orker ikke styre med å få tilsendt ny. Har så mange koster fra før.  :silly:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frk.Tone

Er det flere enn meg som har problemer med at kostene detter fra hverandre? Flere av kostene mine har alt gått opp i limingen. :/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Er det flere enn meg som har problemer med at kostene detter fra hverandre? Flere av kostene mine har alt gått opp i limingen. :/

Jeg har hatt mine siden September og alle er hele og fine enda, merker aldri at de mister noen hår heller.. og det at 217-dupen stikker som noen nevner kjenner jeg IKKE igjen i det heletatt. Jeg kjøpte nettopp et sett til fra Douglas og begge mine 227 (217-dupen) er kjempemyke. Det er resten av dem og, og jeg har mange nå. Rundt 40 stk? 

Hvis de detter fra hverandre så burde du sende en mail til Zoeva. Hvis det en pga brukerfeil (du må være forsiktig når du vasker dem så du ikke får vann inn i metalldelen av skaftet, og helst tørke dem opp ned også så alt vann som evt kan komme inn renner ut igjen) så er det ikke sikkert du får noen kompensasjon, men hvis du har vært forsiktig så kan det jo hende de vil sende deg nye. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frk.Tone

Jeg har hatt mine siden September og alle er hele og fine enda, merker aldri at de mister noen hår heller.. og det at 217-dupen stikker som noen nevner kjenner jeg IKKE igjen i det heletatt. Jeg kjøpte nettopp et sett til fra Douglas og begge mine 227 (217-dupen) er kjempemyke. Det er resten av dem og, og jeg har mange nå. Rundt 40 stk? 

Hvis de detter fra hverandre så burde du sende en mail til Zoeva. Hvis det en pga brukerfeil (du må være forsiktig når du vasker dem så du ikke får vann inn i metalldelen av skaftet, og helst tørke dem opp ned også så alt vann som evt kan komme inn renner ut igjen) så er det ikke sikkert du får noen kompensasjon, men hvis du har vært forsiktig så kan det jo hende de vil sende deg nye. 

Okei, da skal jeg sende de en mail iaf, og se hva de sier.

Er alltid nøye/forsiktig da jeg vasker kostene mine, og dette har aldri skjedd med feks sigmakostene jeg har hatt i årevis. ^^

Takk :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Hater denne tråden, nå sliter jeg med å holde meg unna settene på douglas! Vurderer å hinte til ho mor!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider