Jorid

Zoeva - favoritter!

Recommended Posts

Rei

Er det flere enn meg som har problemer med at kostene detter fra hverandre? Flere av kostene mine har alt gått opp i limingen. :/

Skaftet på en av mine ansiktskoster falt av her om dagen. Jeg har bare satt det på plass igjen  :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann

Jeg syns alle som har noe å utsette på kostene skal sende en mail. Jeg får beskjed om at de har solgt mange sett og alle er fornøyd...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arlandria

Er det forresten noen som har testet Kajalerna från Zoeva? Otroligt fina farger, men vet liksom inte om de sitter bra på hela dagen?

Jepp, jeg har Glance/New Glance, tror jeg, og bruker den mye. På meg har den sittet som støpt i godt over 12 timer! Har riktignok ikke prøvd den på våtkanten da.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line

Jeg syns alle som har noe å utsette på kostene skal sende en mail. Jeg får beskjed om at de har solgt mange sett og alle er fornøyd...

....ergo burde du også være det??

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann

....ergo burde du også være det??

Nja. Det hadde vært rart om det var noe feil på kostene mine, siden de har solgt så mange slike sett og ikke fått noen tilbakemeldinger på at noe er feil.

Jeg har fått tilbud om å sende dem tilbake, så skal de vurdere dem. Det har jeg så langt ikke gjort.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Nja. Det hadde vært rart om det var noe feil på kostene mine, siden de har solgt så mange slike sett og ikke fått noen tilbakemeldinger på at noe er feil.

Jeg har fått tilbud om å sende dem tilbake, så skal de vurdere dem. Det har jeg så langt ikke gjort.

Tredje gong eg leverte tilbake nokre stolar på Jysk så fortalte dei meg at dei ikkje hadde fått noookon klager på dei stolane. Nei, eg hadde jo berre klaga to gongar før. Ei anna venninne hadde levert sine tilbake til samme butikken av samme grunn. Men neida. Dei hadde solgt mange sånne stolar og fått ingen klager.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arlandria

Den liker jeg også, men mest til Aqua Brow eller skygge. Til Dipbrow som jeg bruker fast nå, er Wing Liner virkelig bra! Tynn og "skarp", og gir full kontroll. Verdt å teste :) Tror jeg plukket opp tipset fra Sharon Farrell.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt

Øyenbrynskosten til Zoeva har gitt meg helt nye bryn. Jeg er litt forelsket i den.

322? De har så mange koster som gjør nesten det samme at jeg må ha ting inn med teskje. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Tenkte å bestille en av de store settene, men blir ikke enig med meg selv om hvilket. Hva vil dere anbefale? Ønsker en blanding av koster til ansikt og øyne :)

Hvilke har dere kjøpt, og ville dere kjøpt samme igjen? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Tenkte å bestille en av de store settene, men blir ikke enig med meg selv om hvilket. Hva vil dere anbefale? Ønsker en blanding av koster til ansikt og øyne :)

Hvilke har dere kjøpt, og ville dere kjøpt samme igjen? 

Spørs litt hvor mye koster du trenger? Jeg kjøpte Luxe Complete, men kunne godt tenkt meg det settet med den store sminkebagen også. Føler dog jeg har nok med Luxe Complete, og at jeg heller kan kjøpe enkeltkoster av de jeg savner fra det største settet. :) Jeg hadde lett kjøpt Luxe Complete igjen! Er veldig fornøyd med absolutt alle kostene :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Spørs litt hvor mye koster du trenger? Jeg kjøpte Luxe Complete, men kunne godt tenkt meg det settet med den store sminkebagen også. Føler dog jeg har nok med Luxe Complete, og at jeg heller kan kjøpe enkeltkoster av de jeg savner fra det største settet. :) Jeg hadde lett kjøpt Luxe Complete igjen! Er veldig fornøyd med absolutt alle kostene :)

Trenger? Hmm, ingen egentlig :)

Har noen favorittkoster som blir mye brukt nå, men kunne tenke meg å ha flere å variere med. Vasker ikke akkurat daglig :P

Og kunne egentlig tenke meg å ha flere typer koster tilgjengelig, for å prøve meg frem med bruk. Jeg kan alltids gi bort om der er noen jeg absolutt ikke finner nytte av, så ingen krise å ha litt for mange. Når jeg først har 50% kode kjøper jeg gjerne ett stort sett. 

Luxe complete var min første tanke. Men nå har jeg altså begynt å tenke større ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Trenger? Hmm, ingen egentlig :)

Har noen favorittkoster som blir mye brukt nå, men kunne tenke meg å ha flere å variere med. Vasker ikke akkurat daglig :P

Og kunne egentlig tenke meg å ha flere typer koster tilgjengelig, for å prøve meg frem med bruk. Jeg kan alltids gi bort om der er noen jeg absolutt ikke finner nytte av, så ingen krise å ha litt for mange. Når jeg først har 50% kode kjøper jeg gjerne ett stort sett. 

Luxe complete var min første tanke. Men nå har jeg altså begynt å tenke større ;)

Da ville jeg kanskje ha gått for det største, så er du på en måte "sikra" :P Haha! Får litt mer for pengene også kanskje :) Jeg kommer nok til å kjøpe det største settet selv også, hehe :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Jeg hadde uten tvil valgt bagen! :) Har både det og Luxe Complete, men jeg er så glad i bagen, og det har en god del flere koster, så jeg kunne lett ha kjøpt det igjen :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Jeg har også både bagen og luxe complete og jeg hadde lett valgt bagen hvis jeg måtte velge en :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Callo

Jeg må bare si at 101 Luxe Face Definer er alt jeg noensinne har ønsket meg i en solpudder/kontur/blushkost! Den ligner jo på MAC 138 som har stått på ønskelista mi i årevis, så den tror jeg kan strykes nå. Så myk, og så lett å legge pudderprodukter pent. :in-love:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Jeg må bare si at 101 Luxe Face Definer er alt jeg noensinne har ønsket meg i en solpudder/kontur/blushkost! Den ligner jo på MAC 138 som har stått på ønskelista mi i årevis, så den tror jeg kan strykes nå. Så myk, og så lett å legge pudderprodukter pent. :in-love:

Spennende at du bruker den til kontur og blush, det synes jeg den er ALT for svær til :P Spesielt kontur. Jeg bruker den til pudder og elsker den til det :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider