Jorid

Zoeva - favoritter!

Recommended Posts

Veronica_
47 minutter siden, Wasabi skrev:

Åh, Zoeva <3 Har tre paletter derfra, Nude Spectrum, Smoky og EnTaupe. En Taupe har jeg ikke prøvd enda. Derimot er jeg blitt kjempeglad i nude spectrum, perfekte farger for meg. Har også noen børster derfra. 

Er noen av disse skyggene matte? Bruker sjeldent matt, de eneste jeg har er fra Inglot. Og de syns jeg er dårlige, de fader og striper seg etter kort tid.  

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
3 timer siden, Veronica_ said:

Er noen av disse skyggene matte? Bruker sjeldent matt, de eneste jeg har er fra Inglot. Og de syns jeg er dårlige, de fader og striper seg etter kort tid.  

Det er både matte og mer skimrende skygger i nude spectrum. De andre to palettene husker jeg ikke, kan sjekke imorgen. Jeg liker best matte skygger og syns Zoevaskyggene er lette å legge, holder godt, drysser ikke og striper ikke. Bruker primer under. Har litt fete øyelokk, så uten primer blir det bare tull uansett hva jeg bruker. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
6 timer siden, Wasabi skrev:

Det er både matte og mer skimrende skygger i nude spectrum. De andre to palettene husker jeg ikke, kan sjekke imorgen. Jeg liker best matte skygger og syns Zoevaskyggene er lette å legge, holder godt, drysser ikke og striper ikke. Bruker primer under. Har litt fete øyelokk, så uten primer blir det bare tull uansett hva jeg bruker. 

Jeg bruker også primer, men de matte fra Inglot får jeg ikke til å fungere. Da skal jeg teste de fra Zoeva etterhvert:) bestilte en  øyenskyggepalett, blushpalett og to koster igår. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
6 timer siden, Veronica_ said:

Jeg bruker også primer, men de matte fra Inglot får jeg ikke til å fungere. Da skal jeg teste de fra Zoeva etterhvert:) bestilte en  øyenskyggepalett, blushpalett og to koster igår. 

Jeg har aldri prøvd skygger fra inglot, synd de ikke fungerer, for de har jo så mye fint. 

Åh, så gøy, håper alt faller i smak. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
2 timer siden, Wasabi skrev:

Jeg har aldri prøvd skygger fra inglot, synd de ikke fungerer, for de har jo så mye fint. 

Åh, så gøy, håper alt faller i smak. :) 

Jeg er veldig glad i alle andre finisher fra Inglot, de sitter som støpt hele dagen:) ja det blir spennende. Veldig mange fine paletter fra Zoeva, blir nok fler etterhvert om jeg liker den som er på vei:in-love:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
4 timer siden, Veronica_ said:

Jeg er veldig glad i alle andre finisher fra Inglot, de sitter som støpt hele dagen:) ja det blir spennende. Veldig mange fine paletter fra Zoeva, blir nok fler etterhvert om jeg liker den som er på vei:in-love:

Hvilken er det du venter på? De har mange fine paletter, ja.:in-love:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
På 2.3.2018 den 22.14, Wasabi skrev:

Hvilken er det du venter på? De har mange fine paletter, ja.:in-love:

Mixed metals øyenskyggepalett og pink spectrum blush:D

Edited by Veronica_

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider